Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: és akkor ott lesz még a negyed...
2024-10-07 17:02
laci78: és akkor egy hetet várni a fol...
2024-10-07 15:07
Gumoo: Nyomokban igazságot tartalmazz
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Angareth Theratura



-Nem jó ez így !Már több mint 2 hete nem csinál mást csak ül az ablakban és néz maga elé !Még csak nem is eszik !Kisasszony volna szíves rám figyelni ?-hallom Marie hangját az ajtó felől ,így hát lassan leveszem tekintetem az ablak űvegröl és felé fordulok
-Nem hiszem Marie ,hogy azok után amiket én láttam és éltem át ebben a 3 hétben magának lenne akár csak élni is kedve ! És most kérem hagyjon magamra és senkit se engdjenek be !Egyedül szeretnék lenni !-mondom nyomatékosan és vissza nézek az ablak felé -Hisz senki társaságára sem vágyom! Egyedül csak anyámra lenne szükségem de ő már nincs és soha de soha nem jöhet majd vissza ! És még annyi mindent kellett volna megbeszélnem vele ...! Ő volt az egyetlen barátom ...nem is ő több volt nekem sokkal több az életem !Igen az életem amit elvettek tölem őrőkre !És még csak nem is egy ismeretlen hanem a saját vére ...az ölte meg !Őrökölt betegség volt ami ily kegyetlen módon végzett vele csak úgy egyik percről a másikra megállt a szíve és kész ! Hahh ennyi és ne tovább 37évesen oly fiatalon így ragadta magával a végzet angyala ily kegyetlen módon amit nem értek meg és az hiszem soha nem is fogom!Hisz ez felfoghatattlan még nekem is aki vérívó vagyok és sok mindent átéltem már nekem is felfoghatattlan !Mindenki arra probál tökélni ,hogy adjam el a házat ,hogy könyebben tudjak felejteni !De mit tudnak azok róla ,hogy mit érzek ha eladnám a házat akkor az egész életem odaveszne ,itt éltem át eddigi életem legvidámabb és legboldogabb pillanatait igaz kevés ilyen emlékem van hisz mindenki fél tőlem majdhogynem hófehér bőrőm szűrke földöntúli szemeim és hegyes szemfogaim miatt ! És erröl csakis az a nyomorult vámpír ivadék apám tehet !Miatta lettem ilyen elő-halott !Mondjuk szerencsémre úgyan úgy nővekedek mint kortársaim és ezért annyira nem vonzom magamra a kiváncsí tekintetek de azért igy is van egy jó pár ...!Unom már ,hogy mindenki csak nyaggat ,hogy menjek ki a friss levegőre hát ha az jót tesz ...-Óhh kiszoktam én menni éjjel mikor vadászom!-szoktam ilyenkor mondogatni ja és tényleg van még egy különlegességem is még a napra is kimehetek és semmi bajom sem lesz tőle ...!!! És ilyet még a tudósok sem tapasztaltak sőt még maguk a vérívók sem pedig édesanyámmal nagyon sokat kutattunk ilyen különleges vérívok után mint én vagyok !De mégsem találkoztunk hozzám hasonló lényhez sehol sem ...és ez már több mint különös hisz már önmagában már az is furcsa,hogy egy vámpír ,hogy nöhet úgyan úgy genetikailag mint kortársai dehogy még a nap sincs rám semmi hatással ! Ha ezt megtudnák ez varázslók és boszárkányok kitőrne a tömeghisztéria ,hogy már nappal sem lesz nyugtuk a vámpíroktól !Hahh mily botorság ki az az eszement aki nappal öl???!!!! Nappal több az ember igaz ,de nagyon nagy a lebukás veszélye .....és éjjel élvezetesebb is amikor az áldozat vére lecsorog a torkodon .....nincs jobb érzés !Már szinte fűt a vágy az ölésre mikor meglátok egy kívánatos ifjút ............
Hasonló történetek
5989
Egy ideig csodálattal bámulta a lány természetesen gyönyörű arcát, majd közelhajolt és megcsókolta. Az éjszakai félhomályban a férfi felmászott az ágyra és a lány fölé térdelt. Lassan levette róla a párducbőr melltartót és a melleit kezdte csókolgatni...
16292
Előrenyúlt megragadta a lány karjait. A fiatal lány úgy megijedt, hogy majdnem felsikoltott, de ekkor a férfi a másik kezét arcán végigsimítva előre csúsztatta és apró arcát megmarkolva befogta a lány száját. Egy határozott mozdulattal berántotta a bokorba. A lány szoknyája kicsit lecsúszott és érezte, hogy...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: