Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
laci78: hehe, jól sikerült újfent - fő...
2024-05-15 18:01
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Rémpásztor: Köszönöm. Most időben feltöltö...
2024-05-14 11:08
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A vallatóhóhér (2)

- Adj mégegyet - Mondta a csaposnak a csuklyásfejű hóhér. Amíg megkapta az italt, felidézte a történteket, és a beszélgetését a királlyal. De ettől csak még dühösebb lett. Hogy tehet ilyet az a fattyúgyerek. Elküldeni őt, aki mindig jól végezte a munkáját, kivéve egy szerencsétlen alkalommal. Ha ő nem kínozza halálra az embereket, hogy beszéljenek, akkor a király már régen meghalt volna.
Mennyi merényletet fedett fel így. Mennyi árulót leplezett le a munkája során. Mégis csak úgy kidobta őt a király.

Mivel a vallatások során általában csuklyában volt ezért szabadon mászkálhatott a városban, és nem kellett attól tartania, hogy esetleg valaki felismeri őt. Most is ült a többi ember között, és gondolkodott, hogyan vághatna vissza annak a vén koronafejűnek.

- Kéne a helyed - Szólt mögötte egy hatalmas tengerész, akinek az arcát hegei sokkal félelmetesebbé tették, és árulkodtak arról, hogy a férfi nem éppen egy békés természetű ember.
- Keress másikat - Vágta neki vissza, és közben remélte, hogy a hamarosan kitörni készülő verekedésben jól kiadhatja magából a haragot.
-Nekem ez a hely kell, úgyhogy takarodj innen, amíg szépen mondom.
Anyád nem tanított jómódorra? Vagy a birkákkal, és kecskékkel való háláskor nem ért rá téged okítani.-
Ez a pofon betalált. A nagydarab tengerész először megdöbbent az arcátlanságon, aztán nekiugrott.
A kínzások során megtanulta a hóhér, hogy a test melyik pontja fáj a legjobban, és hova kell ütni ahhoz, hogy megnyerjen hamar egy ilyen ’csatát’.
A matróz egy balegyenessel próbálkozott, de a csuklyás elhajolt, és rekeszizmon vágta a támadóját. Az ettől összeesett, levegő után kapkodott, de nem jutott oxigén a tüdejébe. A hóhér kihasználta ezt, és állon térdelte a tengerészt, amitől a szerencsétlennek két foggal kevesebbje maradt.
A körülöttük lévők arcán a félelem, és meglepődés vegyes kifejezése ült.
A hóhér úgy döntött, hogy meg fogja ölni a tengerészt.
Letérdelt hozzá, és torkon ütötte. A gégéje hangos reccsenéssel széthasadt, és a szerencsétlen nem mozdult többé.

A csuklyás közben kitalálta, hogyan fog bosszút állni a királyon. A verekedés felpezsdítette a gondolatait.
A bosszúja véres, és kegyetlen lesz.
Nem kegyelmez se királynak, se embernek...
Hasonló történetek
3887
- Miféle lények az orkok? Északon semmit sem tudni róluk.
- Félig értelmes szörnyetegek. Testüket fekete szőr borítja, pofájukat kivéve. Szemeik aprók, sunyik és gonoszak. Foguk a hullaevéshez szokott. Beszélni nem tudnak, de a gesztusokat jól értik és az értelmesebbek megtanulják érteni a nyelvek némelyikét. Der Zlameyan állítólag démonokkal keresztezett orkokat hoz létre mágiával, ezek már félelmetesen okosak is tudnak lenni...
4238
Vajon ki ez az ember? Taktikai zseni, hős fegyverforgató, intrikus, a természet ismerője egyetlen személyben?
Azyert mindig körbelengte valamiféle titkot sejtető misztikum, ami még érdekesebbé tette az egyébként is jóképű fickót. Ráadásul a vándor rengeteg nyelven beszélt, olvasott, még az ó-jezykivel is elboldogult, ami köztudottan a nyelvtudósok átka. Egy közrangú ember nem lehet ilyen járatos egyszerre a művészetekben, nyelvekben, számtanban, orvoslásban, harcban, stratégiában...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Whiskey-s ·
Egész jó ahhoz képest hogy szinte sír róla a kezdetlegesség... Szerintem lehetne rajta még mit javítani bőven, de maga az ötlet nagyon jó mégha lerágott csont is... Csak győzz vele foglalkozni!!!! És legyen a hablaty varázsigékben valami értelem, ne a hasadra ütve írd meg őket!!!! Folytasd, mert várom a fejleményeket! :yum:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: