Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gumoo: Igaz történet alapján
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
laci78: és ráadásul ez egy wall-of-tex...
2024-10-05 15:47
kaliban: Nem tudtam végigolvasni. Borza...
2024-10-05 15:21
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A titkos szerelem(1.Rész)




Szép tavaszi reggel virradt a Roxfortra.Harry a klubbhelységbe menet összetalálkozott Hermione Grangerrel.Hermione nagyon szép lány volt, és köztudott volt, hogy Harry szerelmes belé.
Hermione leült tanulni, Harry leült mellé.
-Eljössz velem az esti buliba?-kérdezte Harry.
-Hát...Nem is tudom.Nézzük csak, igen.
-Akkor itt találkozunk fél 7-kor.
-Oké.
Harry felált és amikor Hermione nem látta, felugrott a levegőbe örömében.Pechére Ron éppen észrevette.
-Szia, Harry!Megyünk a buliba?Úgy tervezem, hogy elhívom Hermionét.
-Hát...Bocs, Ron, az előbb hívtam meg és eljön.
Ron feje elvörösödött, kezdett hasonlítani a hajára, és hozzávágott Harryhez kanalat.
-Hé, ezt miért csináltad?
Ron dühösen elviharzott.


Közeledett a fél 7.Harry elindult a klubbhelyisébe.Hermione is akkor indult el, éppen lejött a lépcsőn, amikor Harryt meglátta.A lány ruhája csodálatos, mélykék szinű volt.Harry elámult.
-Gyönyörű vagy!
-Köszönöm, indulhatunk?
-Természetesen.
Harry eltökélt szándéka volt, hogy ma este bevallja neki , hogy szereti, mielőtt Ron is megtenné.
Beértek a zsúfolt bálterembe, ahol már ott volt Ginny és -bár neki nem volt innyére- Ron.
-Szisztok!-köszönt Ginny.
Hosszú ,vajszínű ruhája volt, mely kiemelte vörös haját.
Hasonló történetek
3580
Csak ültek ott, nem mozdultak, olyanok voltak, mint a szobrok, mindenki a gondolataiba merült. Végül Horiq törte meg a csöndet:
- Mi emberek vagyunk. - kezdte - Az embereknek volt valaha egy olyan híres szokásuk, amit róluk neveztek el: az emberségesség. Ezért nem fogom társaimat irtani. Inkább korán kelünk, hogy a tündéket megelőzve átjussunk az erdőn...
4013
- Miféle lények az orkok? Északon semmit sem tudni róluk.
- Félig értelmes szörnyetegek. Testüket fekete szőr borítja, pofájukat kivéve. Szemeik aprók, sunyik és gonoszak. Foguk a hullaevéshez szokott. Beszélni nem tudnak, de a gesztusokat jól értik és az értelmesebbek megtanulják érteni a nyelvek némelyikét. Der Zlameyan állítólag démonokkal keresztezett orkokat hoz létre mágiával, ezek már félelmetesen okosak is tudnak lenni...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: