Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Woodgate: A sorozat annyira magával raga...
2024-10-08 23:18
laci78: és akkor ott lesz még a negyed...
2024-10-07 17:02
laci78: és akkor egy hetet várni a fol...
2024-10-07 15:07
Gumoo: Nyomokban igazságot tartalmazz
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A nappali fény 1

Sötét volt.
Azon a régmúlt reggelen, mikor az emberek, végigharcolták az éjszakát, már mindenki csak a nappali fényt várta. Tarim kapitány és az emberei kimerűltek voltak a rengeteg csatározástól ami egyetlen este leforgása alatt több áldozatot követelt tőlük, mint azelőtt bármelyik csata. A kígyónyelvűek sokkal többen voltak mint ahogy azt a kémek jelentették, és ráadásúl csatlakozott hozzájuk két keyton is. Ez már elégnek bizonyúlt ahhoz, hogy végetvessen az utolsó ellenállási próbálkozásnak amit az emberek tehettek a pokol erői ellen.

-Katapultot tölts!-kiáltotta a magas,éjfekete páncélt viselő Tarim.
-Tűűz!-A roppant szerkezet a magasba lendűlt és hihetetlen pusztítást kellett volna végbevinnie, de sajnos a kígyónyelvűeket átok védte, és ezért szinte semmilyen kár nem keletkezett az elővonalukban.
-Támadás!-Kiáltotta a hadvezér már sokadszorra,
de a közelharcban sem számíthattak túlzott fölényre.

-Terelőszárny jobbról. Sidiko, te és az embereid próbáljatok rést vágni az ellenségben. Melov, te menny balról, és próbálj meg egyesűlni sidikóval, minél több kígyót foglyúlejtve a kosárban!
Mennyi van még hárta Tolowol érkezéséig- kérdezte a fővezér helyettese, Melov.
-A nappali fény harcosai csak nappal tudnak harcolni.
Még legalább 2 órán át kell kitartanunk. Ha ezek bejutnak a várba.....akkor vége mindennek.
Az utolsó mondat egy kicsit szivenütötte. Ha ők nem tartják távol az ellent a vártól, akkor szeretett nője, Kara is a halál foglyául esik.
A gondolatait valami zavrta amit tudta, hogy nem lenne szabad figyelmen kívül hagyni, de mielőtt kitalálhatta volna a zavarát a horda és a védelem összeütköztek. A dárdák süvítése, a fejszék, harci szekercék suhogása minden mást elnémított.
Az egyik bajtársát, éppen mellette, egy nyílvessző találta szemen. A szerencsétlenűl járt férfi még odakapott, de már hiába próbálta menteni az életét, mert a rúnákkal díszített nyíl lángba borította a fejét.
Tarim suhintott a kardjával, hárított, szúrt, megint hárított.
-Sidiko. Húzd a sort jobbra.
Tarim, vigyázz!-Amint felfogta az agya, mit is mondott neki a barátja, már a fájdalmat is megérezte a karjában amit egy kés okozott. Pár pillanatra elhomályosodott előtte a világ, és lelassult körülötte minden. Hallotta az emberei káromkodását, jajkiáltásait, és a kígyónyelvűek dühös sziszegését.
Mint egy villámcsapás, úgy hozta vissza a valóságba a felismerés: a keytonokat nem látta sehol.
Leszúrta az egyik kígyót, aki megsebezte őt, és hátranézett.

Sidiko még sohasem érzett akkora félelmet, mint most amikor rápillantott a vezetőjére, és egyben barátjára. Arca követte a másik szemét, és hirtelen elfogyott a levegő a sisakban. Szemében tükröződött a látvány amint a keytonsárkányok a vár belsejéből emberekkel a karmukban repültek fel.
Mivel a várban csak egy 10 főböl álló védelmet hagytak, a többiek kint voltak a vár falain kívül, ezért most nincs a várban senki aki megvédhetné a nőket és a gyerekeket akik az újászületéshez kántálták a varázslatokat.

Mire ezeket végiggondolta, Tarim már üvöltözött az embreeinek, és megindultak a vár felé.

Keletre nézett, de még nem látta a nappal első jeleit sem.

Vajon miért nem kel már fel a nap...

Hasonló történetek
4331
Vajon ki ez az ember? Taktikai zseni, hős fegyverforgató, intrikus, a természet ismerője egyetlen személyben?
Azyert mindig körbelengte valamiféle titkot sejtető misztikum, ami még érdekesebbé tette az egyébként is jóképű fickót. Ráadásul a vándor rengeteg nyelven beszélt, olvasott, még az ó-jezykivel is elboldogult, ami köztudottan a nyelvtudósok átka. Egy közrangú ember nem lehet ilyen járatos egyszerre a művészetekben, nyelvekben, számtanban, orvoslásban, harcban, stratégiában...
3924
Papjait a leghűségesebb követői közül választotta ki. Természetfeletti képességekkel ruházta fel őket, inkább mágusoknak lehetett őket nevezni, mint papoknak. Hívei két rendet alakítottak ki a tiszteletére. Az egyik a rend volt a Haron Rendje, aki a természet felett kapott korlátlan hatalmat...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: