Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: Köszönöm, hogy megírtad a véle...
2024-10-03 13:37
CRonaldo: Ez a része megrémisztett és fe...
2024-10-03 11:55
Xavierr_00: De jó! Örülök, hogy elnyerte...
2024-10-01 10:46
MILLAn: Most olvastam el az eddigi rés...
2024-09-30 21:12
Xavierr_00: Nagyon tetszett, ma végeztem m...
2024-09-29 20:33
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A nappali fény 1

Sötét volt.
Azon a régmúlt reggelen, mikor az emberek, végigharcolták az éjszakát, már mindenki csak a nappali fényt várta. Tarim kapitány és az emberei kimerültek voltak a rengeteg csatározástól, ami egyetlen este leforgása alatt több áldozatot követelt tőlük, mint azelőtt bármelyik csata. A kígyónyelvűek sokkal többen voltak, mint ahogy azt a kémek jelentették, és ráadásul csatlakozott hozzájuk két keyton is. Ez már elégnek bizonyult ahhoz, hogy végetvessen az utolsó ellenállási próbálkozásnak, amit az emberek tehettek a pokol erői ellen.

- Katapultot tölts! - kiáltotta a magas,é jfekete páncélt viselő Tarim.
- Tűűz! - A roppant szerkezet a magasba lendült és hihetetlen pusztítást kellett volna végbevinnie, de sajnos a kígyónyelvűeket átok védte, és ezért szinte semmilyen kár nem keletkezett az elővonalukban.
- Támadás! - Kiáltotta a hadvezér már sokadszorra,
de a közelharcban sem számíthattak túlzott fölényre.

- Terelőszárny jobbról. Sidiko, te és az embereid próbáljatok rést vágni az ellenségben. Melov, te menny balról, és próbálj meg egyesülni sidikóval, minél több kígyót foglyul ejtve a kosárban!
Mennyi van még hátra Tolowol érkezéséig - kérdezte a fővezér helyettese, Melov.
- A nappali fény harcosai, csak nappal tudnak harcolni.
Még legalább 2 órán át kell kitartanunk. Ha ezek bejutnak a várba... akkor vége mindennek.
Az utolsó mondat egy kicsit szíven ütötte. Ha ők nem tartják távol az ellent a vártól, akkor szeretett nője, Kara is a halál foglyául esik.
A gondolatait valami zavarta, amit tudta, hogy nem lenne szabad figyelmen kívül hagyni, de mielőtt kitalálhatta volna a zavarát a horda, és a védelem összeütköztek. A dárdák süvítése, a fejszék, harci szekercék suhogása minden mást elnémított.
Az egyik bajtársát, éppen mellette, egy nyílvessző találta szemen. A szerencsétlenül járt férfi még odakapott, de már hiába próbálta menteni az életét, mert a rúnákkal díszített nyíl lángba borította a fejét.
Tarim suhintott a kardjával, hárított, szúrt, megint hárított.
- Sidiko. Húzd a sort jobbra.
- Tarim, vigyázz!- Amint felfogta az agya, mit is mondott neki a barátja, már a fájdalmat is megérezte a karjában, amit egy kés okozott. Pár pillanatra elhomályosodott előtte a világ, és lelassult körülötte minden. Hallotta az emberei káromkodását, jajkiáltásait, és a kígyónyelvűek dühös sziszegését.
Mint egy villámcsapás, úgy hozta vissza a valóságba a felismerés: a keytonokat nem látta sehol.
Leszúrta az egyik kígyót, aki megsebezte őt, és hátranézett.

Sidiko még sohasem érzett akkora félelmet, mint most amikor rápillantott a vezetőjére, és egyben barátjára. Arca követte a másik szemét, és hirtelen elfogyott a levegő a sisakban. Szemében tükröződött a látvány amint a keytonsárkányok a vár belsejéből emberekkel a karmukban repültek fel.
Mivel a várban csak egy 10 főből álló védelmet hagytak, a többiek kint voltak a vár falain kívül, ezért most nincs a várban senki aki megvédhetné a nőket és a gyerekeket akik az újjászületéshez kántálták a varázslatokat.

Mire ezeket végiggondolta, Tarim már üvöltözött az embereinek, és megindultak a vár felé.

Keletre nézett, de még nem látta a nappal első jeleit sem.

Vajon miért nem kel már fel a nap...
Hasonló történetek
4008
- Miféle lények az orkok? Északon semmit sem tudni róluk.
- Félig értelmes szörnyetegek. Testüket fekete szőr borítja, pofájukat kivéve. Szemeik aprók, sunyik és gonoszak. Foguk a hullaevéshez szokott. Beszélni nem tudnak, de a gesztusokat jól értik és az értelmesebbek megtanulják érteni a nyelvek némelyikét. Der Zlameyan állítólag démonokkal keresztezett orkokat hoz létre mágiával, ezek már félelmetesen okosak is tudnak lenni...
3816
- Mit tudsz a Pusztítás Torkáról? Halljam! - még az ajtónállók is összerezzentek a dühödt parancsra.
- Hatalmas varázsszer. - suttogta porszáraz torokkal a fogoly. Aki karjára húzza, képessé válik megnyitni valamiféle kaput, amin keresztül minden világok valamennyi fájdalma elpusztítja azt a lélekkel rendelkező lényt, aki a haszáló parancsol. De ennek a hatalomnak is ára van..
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: