A farkas megállt pár lépésre, úgy mintha ismerné azt a tárgyat, ami a vadász kezében van. Régi fájdalmas tapasztalatból. A férfi megcélozta az állat fejét, de ahogy az ott állt, valami fajta sajnálat szállta meg, olyan amilyen még soha. Leengedte a fegyvert a válláról, és tovább figyelte az előtte levő emlőst. Az közelebb lépett, de Steph valahogy érezte, hogy nem támadólag, de azért a puskát magánál tartotta, a biztonság kedvéért. Amikor a farkas odaért, megszagolta a vadász sérült lábát, majd megnyalta egy párszor. Stephennek eszébe jutott, hogy a csapdába esett farkasok mit csinálna a lábukkal ilyenkor, és megrémült. A vad csak nézte őt, és várt.
- Menny innen! - Kiáltott rá az emlősre, és megpróbálta arréb lökni. Azelőtt soha nem mert volna hozzányúlni, amíg le nem lövi, de ez más volt. Nem akarta megölni, de ha nem hagy más választást az állat akkor kénytelen lesz megtenni. Nem hagyhatja, hogy lerágja a lábát.
Megint lenézett, és látta, hogy a sebek széle veszedelmesen megdagadt, ahogy felhúzta a nadrágja szárát, látta hogy a lábba irtózatosan vörös az elszorított erek miatt. Ha sokáig nem jön segítség, begennyesedik, és elfertőződik, majd lassan meghal.
A farksa közben odébbállt, magára hagyta a csapdában vergődő embert.
- Hagyj békén Tony! Na!- Álmában veszekedett a kisöccsével, de ekkor felpattant a szeme, és hatalmasat ordított. Lenézett, és az ordast látta, amint a lábát marcangolja. Pár percig bírt csak ébren maradni, majd elvesztette az eszméletét.
- H-hol vagyok?- Kérdezte Stephen a körülötte állóktól, akiket sikerült felismernie.
- Kórházban vagy.
- Micsoda? Hogyan?
- Egy farkas vezette el hozzád Jimyt. Le akarta lőni az állatot, de az mindig elmenekült, majd ahogy követte rád talált.
Stephennek eszébe jutott utolsó emléke, és elfordította a takaróját. Könnyek csordultak ki a szeméből, ahogy felfedezte a hiányt.
- Sajnos a lábadat már nem sikerült megmenteni, de legalább életben vagy...
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-11
|
Egyéb
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
2024-11-09
|
Merengő
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
2024-11-06
|
Sci-fi
Az ősi idegenek elmélet szerint sok ezer évvel ezelőtt okos földönkívüliek látogattak a bolygóra...
2024-10-26
|
Történetek
fordítás .... Eredeti történet: GESPRÄCHE .... Szerző: MixedPickles .... Literotica; 2015<br...
2024-10-24
|
Novella
Szandra első felnőttfilmjét forgatja.A forgatás jól sikerül partnerével Márkkal kiválóan együtt...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Hasonló történetek
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
Beküldte: Anonymous ,
2004-06-05 00:00:00
|
Novella
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
Hozzászólások