Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A medál

A medálra a padláson találtam. Egy apró, vörös dobozkában volt, aminek tetejébe ezt vésték: „Carolinnek 15. születésnapjára”. Carolinnek azt hiszem valamelyik üknagymamámat hívták, aki még a 16. században élt. A nagyim biztos tudja, mivel ő történész. Persze a medálra is tudna valami magyarázatot. Lehet, hogy értékes. Elvégre nem mindennap talál az ember 16. századi ékszert! A medál szív alakú, és egy apró aranyláncon lóg. Megtisztítottam mindkettőt, és alaposan megszemléltem őket. Nagyon finom kezek kellettek az elkészítéséhez, ez látszik rajta. A szívbe pedig valami bele van vésve. A sötét padláson nehezen lehetett kivenni az írást, ami apró, elegáns betűkkel íródott.
„Ki kinyitja e medált, meg tudja változtatni a múltat, amely sötét árnyékot vet a jövőre!”
Mi? Miért kellene megváltoztatni a múltat?
„Sötét árnyékot vet a jövőre”?
Valami történt a múltban, ami miatt a jövő más. De mi? Ekkor egy selymes, titokzatos hang szólt:
„Nyisd ki és megtudod! Segítened kell a szerencsétleneken, akik várnak érkezésedre, hogy felszabadítsd őket! Szembe kell szállnod a gonosszal, és megmentheted a Föld népét a szomorú sorsától!”
Én? Megmenteni? És milyen szomorú sors? A fejemben ezer kérdés kering, amikre nem tudom a választ. De megtudhatnám. Ha… kinyitom a medált. Kezem a kis szívhez siklik. Meg kell mentenem a szerencsétleneket, még ha nem is tudom, kik ők. Igen. Megteszem. Kinyitottam a medált. Kinyílt a szív, amiből vakító fényesség tört elő. Már nem tudom, hol vagyok.
Hasonló történetek
3310
Megálltak és füleltek. Qwâmbii nem hallott semmit. Akárhogy fülelt csak a szélben lengedező ágak leveleinek zörgését hallotta. Ennek ellenére csöndben maradt, hátha a mágusnak jobb a füle. Horiq lassan leguggolt. Qwâmbii utánozta. Hosszú perceket töltöttek így, de nem láttak, és nem hallottak semmit.
- Észrevettek minket! - mondta Horiq gondterhelt arccal - Elvesztünk!
Ahogy ezt kimondta felállt. Abban a pillanatban repült a nyílvessző. A mágus botját találta el. A vashegy...
3713
- Mit tudsz a Pusztítás Torkáról? Halljam! - még az ajtónállók is összerezzentek a dühödt parancsra.
- Hatalmas varázsszer. - suttogta porszáraz torokkal a fogoly. Aki karjára húzza, képessé válik megnyitni valamiféle kaput, amin keresztül minden világok valamennyi fájdalma elpusztítja azt a lélekkel rendelkező lényt, aki a haszáló parancsol. De ennek a hatalomnak is ára van..
Hozzászólások
További hozzászólások »
gyémánt ·
Tetszett, jól fogalmazol, csak így rövid. Legyen folytatása...

Sajtos Pogi ·
Ha sok fejezet van, de azokban kevés írás... mondjuk tetszik, meg izgalmas, de nagyon hamar befejeződik. Írj kicsit többet!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: