Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Gayadam: Köszi , várjuk izgatottan a fo...
2024-10-04 10:10
Xavierr_00: Szia! :) De jó! Örülök, hogy t...
2024-10-04 10:02
Gayadam: Szia nagyon tetszik a sztorid...
2024-10-04 09:48
Xavierr_00: Köszönöm, hogy megírtad a véle...
2024-10-03 13:37
CRonaldo: Ez a része megrémisztett és fe...
2024-10-03 11:55
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A medál II.

Egy fura helyen ébredtem. A falak nyirkosak, a jéghideg kőpadlóra egy adag szénát hajítottak. Kelletlenül felkucorodtam a szénára, és kinéztem az ablakon. Érdekes módon berácsozták. De hogyan kerültem ilyen magasra? Lenéztem a mélybe, amitől kitört rajtam a pánik. Több ezer méter magasan, egy zord, fekete várban voltam! Méghozzá bebörtönözve! Ilyen lenne a világ megmentése? Vagy... lehet, hogy tőlem kellene megmenteni a világot? Ettől a feltételezéstől nevetnékem támadt, de a vidám kacagást hamarosan felváltotta a zokogás. Csapdába csaltak, én meg "hősiesen" belementem. Az az átkozott női hang! Ő akarta az egészet, jól átvert, a kis...
- Nem túl hízelgő, már megbocsáss... - hallatszott mögülem egy ismerős hang.
- Ki az? - kérdeztem dühösen, bár tudtam rá a választ. Elegem van ebből a hangból.
- Akit az előbb hangosan szidtál. - mosolyodott el a lány. Körülbelül velem egykorú lehetett. És... nagyon hasonlított rám.

- Szidtam?! Te kutakodtál a fejemben! - mérgesen lezuttyantam a szénára. - Hogy kerültem ide?
- Kedvesem! - nevetett mesterkélten. Úgy beszélt velem, mint egy kisbabával. Szabályosan gügyögött. - Azért kerültél ide, hogy megmentsd a szenvedőket a gonosztól. A szenvedők pedig... - azzal odasétált az ablakhoz, és széles mozdulatot tett. - ...mindenki.
- Ha? - bizonyára buta arcot vágtam. Anya mesélte, hogy már kislánykoromban is ilyeneket csináltam: ha valamin elcsodálkoztam, vagy nem értettem, a szememet tágra nyitottam, nyitott számból csöpögött a nyál. Apu egyszer titokban lefényképezte a rettenetesen ostoba arckifejezésemet, és minden ismerősünknek megmutatta. Apa kolléganője azóta úgy bánik velem, mint egy komplett idiótával.

- A gonosz pedig... - itt elbicsaklott a hangja. Égkék szemeiből egy könnycsepp hullott a hideg kőre. - ... a nővérem. Miután az apám elhunyt, átvette a birodalom irányítását, és azóta mindenki miatta szenved. A gazdag és boldog népből földönfútó lett. Henriette egy szörnyeteg...
- Henriette?! - na várjunk csak! Engem is így hívnak! Egy szörnyetegről neveztek el? - Az én nevem is Henriette. A tiéd ugye Caroline?
- Igen. Egészen véletlenül... nem tudod, mi lesz ennek a vége? Mi történik velünk? - ez vicces. A 16. században élő rokonomnak mesélem el, hogy mi lesz(neki), vagy volt(nekem) a jövőben. Azt azonban nem akarom elmondani, hogy mi fog történni ezután. Biztos összetörne. Ha tudná, hogy hamarosan meghal, az édesanyja is meghal, és egyáltalán, a népe is meghal, akkor csak elszomorodna. Elmondjam vagy sem?
- Mondd el! Tudnom kell az igazságot! Meghalok? Igen?
- Igen. Az édesanyád is. A néped is. - gyorsan eldaráltam a szavakat. Jaj, csak ezt ne! Caroline bőgve felállt, és becsapta maga mögött a börtönajtót.
Felsóhajtok. Lehet, hogy az egész életemet ebben a nyomorúságos börtönben kell leélnem? Nem. Egy ázott-fázott madárka repült be az ablakomon a vihar elől. Csőrében a börtön kulcsával.

Folyt.köv.
Hasonló történetek
3240
- Ha bármikor, bármiben segíteni tudok, akkor számíthatsz rám!
- Tudom, ezért vagyunk itt. Mi nem utazótársak vagyunk, hanem szövetségesek és barátok!
Ezek a szavak olyan jól estek Qwâmbiinak, mintha azt mondták volna, hogy Dareth rémuralma megszűnt. Úgy érezte, hogy apja szelleme tért vissza a mágus testében. Mostmár boldogan, tiszta szívvel gyalogolt a mágus mellett. Megtöltődött önbizalommal. Úgy érezte, olyan lendületet kapott, amellyel bejárja egész Tirunent...
4327
Vajon ki ez az ember? Taktikai zseni, hős fegyverforgató, intrikus, a természet ismerője egyetlen személyben?
Azyert mindig körbelengte valamiféle titkot sejtető misztikum, ami még érdekesebbé tette az egyébként is jóképű fickót. Ráadásul a vándor rengeteg nyelven beszélt, olvasott, még az ó-jezykivel is elboldogult, ami köztudottan a nyelvtudósok átka. Egy közrangú ember nem lehet ilyen járatos egyszerre a művészetekben, nyelvekben, számtanban, orvoslásban, harcban, stratégiában...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: