Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: De jó! Örülök, hogy elnyerte...
2024-10-01 10:46
MILLAn: Most olvastam el az eddigi rés...
2024-09-30 21:12
Xavierr_00: Nagyon tetszett, ma végeztem m...
2024-09-29 20:33
Xavierr_00: Köszönöm! Nagyon Örülök, hogy...
2024-09-29 20:18
Xavierr_00: Köszönöm! Örülök, hogy elnyert...
2024-09-29 20:16
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A Játék

A játék végénél tartott éppen, amikor idekerült. Már éppen megölte volna az ork fővezért... És akkor valami történt vele. Egy szippantást érzett, mintha a fejénél fogva rángatták volna, és zuhant. Zuhant, egyenesen le a mélybe... És itt ébredt fel. Egy erdőben volt, ugyanúgy, mint a játékban is, ahol a karakterével itt, ezen a helyen irtotta az orkokat, akik rátörtek. És ahogy lenézett, nem a szokásos ruháját, hanem páncélt, régimódi ruhát látott magán, és a kezében egy súlyos pallos volt. Ahogy mindezeket nézegette, észrevette, hogy alacsonyabban van a talaj, mint szokott. Nem is... Ő lett magasabb!

És rádöbbent; Ő lett a saját karaktere! Ugyanúgy nézett ki, mint ő, ugyanolyan magas volt, ugyanolyanok voltak a ruháik... "Ez valami rossz álom..." Gondolta "De ha én a saját hősöm vagyok, akkor az orkoknak is itt kell lenniük valahol..."

Megborzongott. Nem akart orkokkal találkozni... Akármennyire is álomnak hitte, amit látott, túl valóságos volt; megcsípte magát. Érezte. "Ha ez álom lenne, nem érezném!"

Kezdett félni. Beugrott az egyik közeli bokorba, és remélte, hogy nem látják meg. Pont jókor; három ork tört elő a sűrűből, egy-egy boroskancsót fogtak, és vedelték a vörösd nedűt. Már nagyon részegek lehettek, pedig az orkok jól bírják az alkoholt; dülöngéltek, röhögcséltek, és egymást lökdösték. Ha józanok lettek volna, biztosan észrevették volna a bokorban kuporgó embert.

Emlékezett: A játékban is ők voltak az orkok felderítői. Ha meglátják őt, akkor jön az egész sereg... Ennél a résznél nehezen tudott továbbjutni. De itt sikerülnie kell. Mi is volt a feladat?... Hogyan kellett megoldani?

Az orkok egyre közelebb értek hozzá, már érezte az bor émelyítő szagát. Gyorsan... Nem igaz, hogy nem emlékszik... Pedig mennyit rostokolt ennél a résznél...

Aztán eszébe jutott, hogy kell megölni őket. Ha előugrik, és kardozni kezdd, akkor legyőzik... kettővel egyszerre nem bírt el. De van egy fúvócső a zsebében, hátha sikerül...

Elővette a fúvócsövet, és halkan belehelyezett egy mérgezett végű, apró kis töltetet. A szájához emelte, és célzott; pont az ork fejébe akarta irányítani a veszélyes tüskét. Aztán nagy levegőt vett, és kifújta a halálos mérget. Pont az egyik ork feje mellett ment el. Nem talált! "A francba!" gondolta, azzal újra belehelyezett egy tüskét a fúvócsőbe.

De közben az orkok is rájöttek, hogy veszély van; Előkapták nehéz bunkóikat, és körülnéztek. Észrevették a fiút a bokor mögött, és rohanni kezdtek felé.

Most már nem törődött célzással. Megint kifújt egyet, és pont átlőtte az egyik ork torkát. A rémség holtan esett össze. A másik a társára nézett, gyűlölet izzott a szemében. Fogta a kürtjét, és megfújta, éppen akkor, amikor a fiú előhúzta pallosát, és elvágta a torkát.

De most menekülés! Az ork megfújta a kürtöt, és nemsokára az egész sereg itt lesz. Több mint ötvenen lesznek, nem tud megküzdeni velük. A játékban... Hogy is volt? Ja, igen, ha most el tud érni a legközelebbi faluig... Erdei tündék élnek ott, és gyűlölik az orkokat. Segítenének neki...

Most már nem érzett izgalmat. Se félelmet. Nem tudta miért, de nem érzett semmit. Biztos a játék teszi. A játék izgalma...

Futni kezdett. A falu nem egészen félmérföldnyire van, talán sikerülni fog. Észrevette, hogy a lábai is sokkal jobban bírják az iramot. A suliban mindig ő volt a leglassabb... A többiek kigúnyolták érte. Most is a suliból lógott... anya elutazott, apa pedig csak estére ért haza. Nem tudhattak meg semmit. Ha apa megkérdezi, milyen volt a suli, ő nyugodtan a szemébe hazudik. Nem esett neki jól, de muszáj. Utálja a sulit, a feszültséget, a felelést, a tanárait, az osztálytársait...

Azt kívánta, bárcsak hazajutna, nem hazudna többé a szüleinek... Odaállna az apja elé, és a szemébe mondaná, hogy nem ment suliba...

A háta mögül már hallotta a sereg zaját. Nem nézett hátra, tudta mit fog látni. Hála istennek íjászok nem voltak a csapatban, mert simán lekaphatták volna... csak egyetlen jól irányzott lövéssel...

A lábai erősek voltak, de még így is kifáradt, amikor meglátta végre a falut. "Meg fogok menekülni... " Ezzel a gondolattal futott tovább, ez éltette. De nem bírta tovább... elbotlott. A fúvócsövét elejtette, ugyanis az is a kezében maradt. Végre hátranézett, és látta, hogy az orkok már szinte teljesen beérték; tíz méterre voltak tőle, ha nem kevesebb.
A fiú elfelejtette fáradságát, és rohant. Két ork már beérte, ők voltak a leggyorsabbak, és már emelték pallosukat. A fiú oldalra ugrott, elkerülve az egyik ork csapását, és egy jól irányzott csapással lenyeste az üldözőjei közül az egyiket. A másik felbőszült, és lecsapott méretes pallosával; néhány centivel tévesztette el a fiú fejét. Második csapásra emelte a karját, és a fiú tudta, hogy vége van...

Egy nyílvessző ütötte át az ork torkát. A fákról nyílvesszők záporoztak az orkokra, és rögtön a lövedékek után erdei tündék ugráltak le a fákról. Az orkok megrémültek, és üvöltve az ellenkező irányba kezdtek futni. De nem volt menekvés, a tündék ne kíméltek senkit; A fiú elfordította az arcát, nem akarta látni a vérengzést.
Hasonló történetek
3816
- Mit tudsz a Pusztítás Torkáról? Halljam! - még az ajtónállók is összerezzentek a dühödt parancsra.
- Hatalmas varázsszer. - suttogta porszáraz torokkal a fogoly. Aki karjára húzza, képessé válik megnyitni valamiféle kaput, amin keresztül minden világok valamennyi fájdalma elpusztítja azt a lélekkel rendelkező lényt, aki a haszáló parancsol. De ennek a hatalomnak is ára van..
3983
Már több mint háromezer éve vége az Istenek Háborújának. Orudzaburt elpusztították és újra megkezdődhetett a béke kora. Az élet virágzott, a kontinensen áldott béke honolt: felvirágzott ismét a kultúra, a művészetek, s a mindent átható mágia ismét új követőket talált.
Amikor már az élet kezdett visszatérni a mindennapi, megszokott medrébe, s a legöregebbek is csak alig-alig mesélgettek arról a háborúról, amit mindenki igyekezett mihamarabb elfelejteni, hirtelen megkezdődött a Káosz...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Szilágyi J. ·
Nem lesz folytatás?Csak írjál és írjál.

Toportyán ·
A folytatás készül, és köszönöm :)

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: