Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: huhh, igekötők rossz használat...
2024-09-26 16:00
Éva596: Kedves kivancsigi13! Nagyon...
2024-09-25 13:23
kivancsigi13: Ma jó napom van. Nem rég olvas...
2024-09-24 22:53
91esfiu: Egész jó kis sorozat, szépen f...
2024-09-24 21:08
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A Bosszú

Keserű őszi este volt, az utcák kihaltak, néhol 1-2 utcagyerek zavarta fel csak a megszokott csendet, majd hirtelen elkezdett cseperegni az eső. Egyik cseppet követte a másik, kezdtek kialakulni az első pocsolyák. Eztán egy pillanat, és el is állt. Nem éppen hétköznapi jelenség lássuk be. Eme idillt egy fekete kalapos, kabátos személy cipőjének kopogása zavarta meg az utca kopott macskakövein. Határozott lépések jelezték hősünknek célja van. Feltehetőleg keres valamit, vagy valakit, de várjunk csak... mozgását, egy kivilágított ház ajtaja megállította. A gyenge szellő meglebegtette eme épület cégtábláját, melyen a kopott betűknek köszönhetően csak nehezen olvasható ki a neve: 

Fogadó a Halott Hárpiához

Amint ebből a szignóból következik, egyfajta szálláshelyről van szó, valamint ez a környék egyetlen kocsmája is. Itt a város ezen részén azaz a kikötőben, ahol a városőrség sem jár, ebből következik, hogy nem a felső negyedben lakó tiszta honpolgárok járnak ide, hanem azok a söpredékek, akik a piszkos üzleteikből élnek. Pár horgász is idejár, de velük nem különösebben foglalkoznak, mivel őket a városőrség parancsnoka, Lord Erdon véd, akiről tudni kell, hogy aki neki keresztbe tesz az súlyos árat fizet gaztettéért. Bár a kocsma törzsvendége a mindig részeg John néha beleköt 1-2 horgászba, de ők mit sem foglalkozva vele, kortyolgatják tovább jó Keron-i söreiket.


Emberünk betéve a helyre a kocsmároshoz fordul, akivel szóba is elegyedik. Bár csak ketten értik a beszélgetést, mivel a zene, ami így is, hogy halkan szól, elnyomja a hangfoszlányokat, de így is megtudjuk, hogy a beszélgetés egy bizonyos Tiran nevű illetőről szól, akit már napok óta keres titokzatos hősünk. Bár konkrét információt nem kap az illető kilétéről, mégis eleget tud meg ahhoz, hogy tudja, hol kezdje a keresést. Az éjszaka vészesen közeledik, így hősünk ledob pár aranyat a pultra, majd egy kulcsot kér, amit persze meg is kap. A szobája felé vezető úton, "kedvenc" alkoholistánk, John nem bírja ki, hogy ne kössön bele...
- Héj! Idegen! Mi keresni valód van errefelé, hol a madár se jár?
Christan - mert így hívják feketeruhás hősünket - csak belenézett John szemébe, és ennyit mondott:
- Gond van kölyök?


Italos barátunkba hirtelen a szó is beleszorult, látszott rajta, hogy fél...
Majd nagy nehezen kipréselte magából a következő szavakat:
- Nnn-em, ni-nincs se-se-semm-mi ur-ram.
Majd elszédelgett az első székig és le is dobta magát rá és csak bámult maga elé... A többiek meglepetten szaladtak oda hozzá, és kérdezősködtek vajon mi baja lehet? John csak egy szót tudott magából kipréselni:
- Gon-nosz...
Eközben Christan épp alváshoz készülődik, lefekszik a puha gyapjúszőrmére mely ágyként szolgált...

Hasonló történetek
3789
Mephalának tényleg kapaszkodnia kellett, mert olyan gyorsan indult el a sárkány, hogy a szél majdnem levitte. Az íját ki is vitte a kezéből. Mephala a sárkány nyakán ült, és érezte, ahogy a tűz a lábai között járkál. Az két küklopsznak esélye sem volt a két sárkány ellen, szénné égették a őket...
3417
Megálltak és füleltek. Qwâmbii nem hallott semmit. Akárhogy fülelt csak a szélben lengedező ágak leveleinek zörgését hallotta. Ennek ellenére csöndben maradt, hátha a mágusnak jobb a füle. Horiq lassan leguggolt. Qwâmbii utánozta. Hosszú perceket töltöttek így, de nem láttak, és nem hallottak semmit.
- Észrevettek minket! - mondta Horiq gondterhelt arccal - Elvesztünk!
Ahogy ezt kimondta felállt. Abban a pillanatban repült a nyílvessző. A mágus botját találta el. A vashegy...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Andreas6 ·
Kár, hogy tele van olyan hibákkal, amiket egy kis odafigyeléssel elkerülhettél volna. Hol jelenidőt, hol jövő időt használsz - válaszd ki valamelyiket, és maradj meg mellette. Stílusos szeretnél lenni, de ez mesterkéltté teszi. A nyelvtani hibákról nem is beszélek. Remélem, lesz még jobb is...

hiperaktiv ·
Elnéző kritikusokat találtál. Nem "egyetlen vessző" hiányzik, nem csupán az igeidők váltakoznak feleslegesen.
A következő beküldést olvasd át hangosan, lassan, rá fogsz jönni a hibákra!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: