Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A 0111. szakasz eltűnése - Előzmények

AJÁNLÁS:
Ajánlom ezt az írást Hochspannung-nak, remélve, hogy jobban fog tetszeni neki, mint az előző történeteim, valamint Riának, és Tóth Alexandrának a gyönyörű szerelmes verseikért, továbbá mindenkinek, aki hozzám hasonlóan szereti szabadjára engedni a fantáziáját.
A helyszínek és helységek valódiak, ám a történet minden szereplője kitalált személy. A szereplők és valós személyek közötti mindennemű hasonlóság csakis a véletlen műve.

Helyszín: Zrínyi Miklós Nemzetvédelmi Egyetem, 7/C épület, 19. tanterem
Időpont: 08:01

- Nos, uraim - kezdte Berek százados. - Egy egyszerű terepgyakorlat lesz a feladat, a Pilis-hegységben. A célt mindannyian tudják. Egy 25 kilométeres menetet kell végrehajtaniuk 72 óra, azaz három nap alatt. Az útvonal remélem - nézett szigorúan a homályos tanteremben ülő tizenhat emberre - mindannyiuk térképén be van rajzolva. Amennyiben nincs, úgy kérjék el a térképet a kis társuktól, és vonalazzák be maguknak.
A szakasz csöndben volt, páran bólintottak.
- Rendben - folytatta a százados, megvakarva tokás arcát. - Ezt vehetem annak, hogy mindenkinek be van rajzolva az útirány. Egy dolgot rögtön az elején megemlítek: Az útvonalról SEMMILYEN körülmények között nem térünk le. Se gombát szedni, se fényképezni, se más miatt. Ha valakinek valami baja van, mondjuk, sürgősen el kell mennie pisilni-kakilni, esetleg rosszul van, az jelzi az igényét az alezredes úrnak.

Mivel egy-két arcon mosolyt látott, ismét összehúzta a szemöldökét. Ilyenkor az embernek egy duzzogó hat-hétéves forma gyerek juthatott az eszébe. Berek századosnak a kinézete nem tükrözte valódi keménységét - sokak szerint ez nagyon is hasznos lehet egynémely esetekben.
- Nem viccből mondtam, harcosok! - csattant fel. - Aki eltéved, az borzasztóan meg fogja szívni. Nem fogunk senki után kajtatni az erdőben. Ha valaki elmarad a szakasztól, és nem talál vissza, az ne kerüljön a szemem elé, ha kedves az élete. - majd visszaváltott a békés hangulatot jelző fontoskodó hangnembe. - De ezt gondolom nem kell magyarázni maguknak, maguk katonák, nem óvodás gyerekek. A menetvonal önmagába visszatérő, ebből következik, hogy ugyanoda kell visszaérkezniük, ahonnan elindultak.

Újabb bólintások a szakasz részéről. Egy páran legszívesebben már indultak volna, olyan régen vágyakoztak a friss tavaszi levegőre, az erdőben való menetelésre, hogy megmutassák minden fának, minden bokornak, minden állatnak, hogy ők katonák, és ők a terep urai.
- Tiszta sor - bólintott vissza Berek. - Tehát mindenki elviszi magával a tér-kééé-péét! - emelte magasba a sajátját, kihangsúlyozva, hogy mennyire fontos eszköz. - Mindenkinél lesz egy darab tájoló is, továbbá erősen javaslom, hogy akinek van zseblámpája, az hozza is el. Kinek van?

Néhány kéz a magasba lendült.
- Helyes - hagyta jóvá Berek. - Ezenkívül aki tud, vigyen tartalék elemet, izzót is, jó, ha akad az embernél olyan. A felszerelésük gépkarabély lesz, rohamsisak, gyalogsági ásó, és málhazsák. Az élelmezésvezetőnek leadtam a drótot, három napra elegendő élelmet biztosít mindenkinek. A buszon ez az élelem szétosztásra kerül. - Miközben beszélt, végigtekintett a tanteremben elszórtan ücsörgő szakaszra.

Tizenhat ember. Mindannyian mások, vagy legalábbis csak nyomokban hasonlítanak egymáshoz. Mindannyian már négy éve idejárnak, jövőre történik meg az avatásuk. Egy ilyen menet rutinfeladatnak számított. Az ezt megelőző katonai tereptan oktatáson a menetgyakorlat vezetője, Fehérvári István alezredes felvázolta, hogy annak a helynek a közelében lesz a menetgyakorlat, ahol a robbantási foglalkozásokat tartják rendszeresen. Alig 6 kilométerre Csobánkától. Mind a tizenhatan tudták, merre van, hiszen már jártak Csobánka közelében robbantani, ám ezen a terepen, ami számukra be van jelölve a térképen, még egyikük sem járt, így mindannyian figyeltek, vagy legalábbis imitálták, hogy figyelnek.

A szakasz valamennyi tagja itt volt. Az első sorban ült Benyó, a szakaszparancsnok-helyettes, Czirják, Máté, Schrót, Ádám, és Umhauzer. A második sorban egymás mellett ült Szudár, Mirczik, Kázmér, Mónus, Takács, Rauchbauer, és Iván. Az utolsó sorban pedig a maradék öt ember: Kovács, Zelizi, Kocsis, Molnár és Szabó. Ahogy e történetben, a valóságban is szinte csak a vezetéknevük volt az ismertetőjele a katonáknak. No meg persze a viselkedésük.

A szakasz legtöbb tagja nagyon komolyan vette minden feladatát, Benyó, Czirják, Máté, Schrót, és a szakasz nagyobb része már jó ideje végezte a dolgát ahhoz, hogy kifejlődjön bennük a kötelességtudat, a határozottság - és a komorság, ami a közelgő intézményfüggőség első jele volt. Akadtak különlegesebb emberek is a szakaszban. Mirczik, Szudár és Takács szinte elválaszthatatlan hármast alkottak, egyfolytában hülyéskedtek (még lőgyakorlatok alatt is, holott ez szigorúan tilos), és egyáltalán nem látszott rajtuk, hogy komolyan vennék a dolgukat. Hasonló volt hozzájuk Iván is ebben a tekintetben. Ők általában azt nézték mindig, hogy hogyan bújhatnának ki a nehezebb feladatok alól, illetve hogyan oldhatnák meg őket "kiskapuval", ahogy Szudár nevezte mindig a megkerülő módszert.

Alapjában véve ők is nagyon komolyan vették a feladatukat, bár voltak zavarba ejtő szokásaik, főleg Takácsnak, akit a legnehezebb volt kiismerni, olyannyira rejtélyes ember volt. Ennek a magyarázata nagyon egyszerű: Ő volt a szakaszból egyedül igazi militarista, és őt lehetett a legnehezebben megérteni, ám akiket megkedvelt, azokkal végtelenül odaadó is tudott lenni. Különc viselkedése sok alkalommal hozott már bajt a saját fejére, de a militaristák különös istene mindig vigyázott rá. Mindent összevetve, Szudár, Mirczik, Iván, és Takács voltak a szakasz legvidámabb tagjai talán. Ott voltak természetesen az ellenpéldák is, mint Kázmér, aki roppant komolyan és lelkiismeretesen végezte a munkáját (akkor is, ha teljesen hiábavaló munka volt), és a bálványozásig szerette a feljebbvalóit. A szakasz ilyenformán elég sokszínű volt.

- Nos, akkor értik a feladatot - zárta le a százados a rövid tájékoztatót a menetgyakorlatról. - A szakaszparancsnok-helyettes jelöljön ki nyolc embert a szakaszból, akik a ládákat lecipelik a buszhoz, valamint két főt, aki elhozza az ellátmányt a konyháról. A sorakozó kilenc órakor lesz az üzemanyagtöltő állomásnál, addigra mindenkinek legyen meg minden felszerelése, a ládák legyenek bepakolva a buszba.
- Parancs, értettem! - válaszolt Benyó.
- Helyes - felelt Berek. - Akkor végrehajtani!

Azzal a szakasz felállt, és kimasírozott a tanteremből. Nem is sejtették, hogy odakint, a Pilis csúcsai között mi vár rájuk a felderítetlen menet-útvonalon...

(Folytatjuk...)
Folytatások
2634
Kázmér, 3 és fél órával azután, hogy felrobbantotta a hidat, visszaérkezett a Nemzetvédelmi Egyetemre. Az eset sokkal nagyobbat robbant, mint azt egyikük is elképzelte még ott, az erdőben. A tény, hogy tizenöt hallgató, és egy magas rangú katonai alezredes eltűnt egy rutin terepgyakorlat során, az egekbe repítette a Nemzetvédelmi Egyetem vezetőségét, valamint a honvédség vezérkarát, főleg, mikor Kázmér a sorozatos kihallgatásokon többször is elmondta, hogy mi történt a társaival.
Ítiát...
2280
A többiek ismét összetömörültek, kezdett visszatérni beléjük az önbizalom az információk hatására. Mónust elrabolhatták, de ővelük nem fognak tudni semmiféle aljas praktikát alkalmazni.
A francba! Nem írtam oda, hogy ködformába is át tudnak alakulni!, kapott észbe dühösen Kázmér, és a homlokára csapott. Majd ha észreveszem, kiáltani fogok.
- Mi van, bakker? – kérdezte aggodalmas arccal Takács.
- Semmi – legyintett Kázmér. – Ha harcra kerülne a sor, kövessétek az én...
2530
- Szóval erről van szó. Ti nem mészároltok le senkit valójában… illetve, na, nem a hagyományos értelemben.
- Így van – bólintott a tündér. Mosolygott, megpróbálta eloszlatni kissé Kázmér bizalmatlanságát, félelmét, megpróbálta jókedvre deríteni. De Kázmér arca szikár maradt, a kegyetlen mosoly nem sok jót ígért.
- Ehelyett elveszitek a tudását, és ami megmaradt belőle, azt átbökitek a francba, valami másik bolygóra, vagy másik dimenzióba…
- Nem egészen – mondta a lány,...
2300
Tündérek, gondolta Mónus, de a gondolata nagyon távoli volt, összefüggéstelen és szétoszló, akár az őket körülvevő ködfal. Jézusom, ezek csak tündérek lehetnek! Annyira… csodásak!
Mirczik egészen mást gondolt: boszorkányok!
A lányok közelebb jöttek egy lépéssel, és egymás mellé ék alakzatban felsorakoztak. Arcuk, bár szép volt, a harag vonásait tükrözte. Semmi gyengédség, semmi megbocsátás nem volt ezeken az arcokon...
2373
- Mi a fene ez? – kérdezte Szudár szinte lányosan magas fejhangon.
- Mindenkinek meghülyült a tájolója? – nézett előre Mónus kíváncsian, majd Ádám felé fordult. – Hát a tiéd?
- A! – bökött a nyurga gyerek a tenyerében lévő eszközre. – Ez is.
- De mi a franctól? – kérdezte meglepetten, és rémülten Mirczik.
Senki nem tudta. Takács eltette a használhatatlan tájolót, és megkocogtatta Szudár vállát.
- Kezd egyre jobb lenni…először a tegnapi, aztán ez a köd, most...
Hasonló történetek
3717
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
3825
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Francisco ·
És a folytatást olvasva kiderült, ki a padsorokban még szereplő, de még Csobánka előtt eltűnt ember a szakaszból: Kovács és Szabó.

Reactor ·
Üdv itt is!
Na szóval, mint az Első nap fórumjában írtam, a Kovács és a Szabó jóval hamarabb "eltűntek". A fáradtságnak tudható be a személyhiba, no meg annak, hogy egyszerre 16 ember mozgását, cselekményét stb. irányítani, meg beszéltetni a szereplőket eléggé fantáziaigényes dolog. Ismerni kell hozzá a szakasztársaimat :)
A 25 kilométeres menet valóban óvodás feladat, még a menetfelszereléssel együtt is, ám az eredeti feladat nem "csak" a menetről szól, hanem minden megállási helyen a kitűzott pontokat kell (vagyis kellene) megkeresnie az egyes csoportoknak. Nekünk az olyan 5-6 órás foglalkozás volt, legalábbis annyi a normaideje átlagosan. Ergo ittvan az 5-6 óra gyakorlat, a kajaszünetek, az alvás, a maradék pedig a menet. Ennek kellett kitöltenie a 72 órát.
Más dolog: Meg kell akadályoznom, hogy a szakasz túlságosan közel jusson a lakott területekhez, és így könnyen megmeneküljön a veszélytől. Egy olyan terepszakaszt kellett kijelölnöm a térképen, ami távol esik minden lakott területtől...értitek a logikáját. Szeretem az olvasóimat bizonytalanságban tartani, ehhez az is hozzátartozik, hogy nyújtani,nyújtani a történetet egészen egy lehetséges végső végkifejletig, ahol tisztán eldől majd, mi lesz a szakasz sorsa...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: