Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Zöld szemű szörny

Game over! Villant át Tomas agyán a gondolat, melyet egy röpke másodperc töredékével egy pisztolygolyó követett.
A pisztoly melyből ez a gondolatformáló lövedék származott a felesége kezében volt. A másik kezében Tomas telefonját tartotta, melyből az utolsó üzenetet éppen a lövés előtt olvasta ki. Az üzenet ennyi volt:
- Drágám csodálatos volt a tegnap este! A te Mucókád.
Tomas az előző estét a haverokkal töltötte, egy kis mulatozással és mit sem sejtett abból az otromba tréfából, amit a barátai eszeltek ki azután, hogy ódákat zengett a feleségéről, és arról hogy az ő életében csakis a felesége kaphat helyet és másik nő soha. Egy ártatlannak tűnő üzenetet küldtek a telefonjára. Azt azonban nem sejtették, hogy Tomas felesége annyira féltékeny, mint amennyire a férje szerelmes volt belé.

Tomas, bár néha szenvedett tőle elviselte a féltékenységét, ami ráadásul alaptalan volt.
A családon kívül nem is beszélt erről csakis szépeket mondott feleségéről.
Barátai ezért nem tudtak erről a beteges féltékenységről és így fordulhatott elő ez a kicsiny zavaró körülmény, ami összekuszálta Tomas gondolatait.
Tomas tehát meghalt és a szokásos fény meg okádék színű rózsaszín villódzás után egy csinos kis irodában találta magát, ahol egy nagyon kedves lény fogadta. A lényről nem lehetett megállapítani mi is igazából, valahogy mindennek a keveréke volt.
- Jó napot!- szólt a lény. - Dr. Nirvana Buddha Rama Taksonyházi Ödön Amália vagyok, a mennyország újjászületés osztály vezetője.
- Jó napot - dadogta Tomas, mert még egy kicsit lukasnak érezte az agyát -, hogy kerültem ide? - kérdezte kicsit kábán.
- A szokásos úton, egy féltékeny feleség, jelen esetben a sajátja, pisztolygolyót röpített a fejébe, ami egy picit összezavarta a gondolatait és nem utolsó sorban kioltotta az életét - mondta kedvesen a lény. - Ezért is, mivel az élete egy röpke gondolatnyi idővel előbb szakadt meg mint a tervezett , így gyorsított eljárásban kell visszaküldenünk, az újjászületési projekttel.
- Mi van? Milyen projekt? Szétrobban a fejem - jajdult fel Tomas

Ne ijedjen meg, a feje már előbb szétrobbant, de az a lövedéktől van- vigasztalta a lény- ám a reinkarnációt követően mintha elvágták volna, nem fog semmire emlékezni. Egy gond viszont van- komolyodott el a Dr. Nirvana Buddha Rama Taksonyházi Ödön Amália- a számító gép összezavarodott. Habár ön hűséges volt, ám mivel féltékenység miatt halt meg, így a gép önt megcsalónak minősítette. Ebből kifolyólag egy rövid időre csótányként éled újjá, de mivel ez csak a számítógép miatt van így, csak egy élet erejéig kell ebben a létformában lennie, utána ismét ember lehet. Tehát törekedjen arra, hogy gyorsan túl legyen ezen a formán, viszont látásra...
Hú de hülyét álmodtam- gondolta Tomas, és meg akarta dörgölni a szemét- MI van már, miért van hat lábam- csodálkozott- olyannak érzem magam mint egy csótány...- futott át az agyán a gondolattal együtt egy női láb...
Büdös csótány, rohadt férfiak… - szentségelt a hátrabilincselt kezű asszony, mikor rálépett a csótányra....
Őrült perszóna- mondta a nyomozást vezetője- egy hülye sms miatt fejbe lőtte a férjét...
Hasonló történetek
3920
De mi a célom… Magam sem tudom már, csak utazok, hogy eljussak egy olyan helyre, ami nem létezik. Nem létezhet, míg az ember, az egész emberi faj fel nem épül ebből a hihetetlen szellemi leépülésből, amin most keresztül megy…
Utazok…
5294
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Moderátor.IP ·
caligulalova ·
Szerző: kukulkán
Nyelv: hu
Erotika, Extrém

Caligula lova

Létrehozva: 2010.01.16.
Szavazatok: 5 pcs
Átlag: 1.8
Length: 13312/0



Caligula tapsolt. Két szolga berontott. Parancsára kiemelték az alélt nőt és hassal a szófára, fektették. Caligula érzékeny csókot váltott a lóval és rávezette azt Druscillára. Csakúgy repedt a hűvely amint a hatalmas lófasz behatolt a lány altestébe.Miután betöcskölt neki, hatalmas nyerítéssel jelezte gazdájának, hogy kielégült.

köcsög bogumil-kamásli



Moderátor.IP ·

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: