Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Viszontlátás

Egy hete nem láttam őt, és mikor végre találkoztunk, a nagy viszontlátás-jelenet helyett ideges volt. Már estefelé járt az idő, és először nem tudtam hova vezet. Nem mertem rákérdezni, de amikor a lakásához vezető útra fordult, már mindenem bizsergett aminek ilyenkor kell. Ha egy kiadós pajzánkodás kerül kilátásba, rám igaz anyám kedvenc mondása: vigyorog mint akit baszni visznek. De már ő is erősen markolászta a kormányt - meg a combom... A lakásba érve nem telt sok időbe hogy egymásnak essünk. Meglepően szenvedélyes csókokban forrtunk össze, úgyhogy mire az ágyhoz értünk, remegtem a vágytól hogy végre a magáévá tegyen - bármivel. Leült az ágyra, engem a lábai közé húzott és hihetetlenül hamar megszabadított a felsőmön kívül mindentől. A pólón keresztül kaptam pár izzó csókot a melleimre, aztán egy rántással az ágyra döntött maga mellé. Tovább játszadozott a melleimmel, és azt hittem hogy mint máskor, most is hagy egy kicsit „szenvedni”, és mindenhol simogat csak ott nem ahol szeretném, de most hamar a lényegre tért. Remélem látta mennyire felizgatott azzal a vadállatias viselkedéssel, ahogy az ujja belém csusszant, azt hittem ott helyben elélvezek.

Nem vagyok sikoltozós típus, de mellette megtanultam hangoskodni. Azt mondta, imádja ha hallhatja közben a hangom, és még ha akarnék sem tudnék csalódást okozni neki. Sohasem szoktam beérni egy ujjal, de most még az az egy is annyira izgató volt, hogy alig bírtam magammal, egy hétig csak azokról az ujjacskákról álmodoztam, és most bennem volt végre! Imádtam az érzést ahogy ki-be csúszkált és végigbirizgált mindenhol! Sajnos nem folytatta sokáig, hirtelen megfogta az egyik kezem, a lábaim közé tette és kiment egy pillanatra. El sem tudtam képzelni mit akarhat, de addig is ellenőriztem, hogy kellően nedves vagyok-e odalent...:) Mikor visszajött egy azt hiszem borotvahabos flakonnal, már kétségem sem volt a szándéka felől. A lábaim közé térdelt, és egy kis izgatás után tövig nyomta belém. Még magányos időszakomból volt tapasztalom flakonok terén, de az ő kezéből még ez is ezerszer izgatóbb volt! A takarót markolásztam, ahogy belém pumpálta. Éreztem ahogy a hideg fém vékony pereme végigdörzsöli a puncim belsejét, nem tudom honnan értett hozzá ennyire, de nagyon jól csinálta. Ráadásul néha még a szájával is besegített, és miután felfedezte, hogy a flakon nem tölt ki teljesen, még az ujjaival is rásegített. Mondanom sem kell, hogy elég hamar meglett a hatás, amikor azt suttogta, hogy „Élvezz el cicuka”, egy hét felgyülemlett izgalmával élveztem el a kezei között...

Egy jó percig használhatatlannak éreztem magam, és arra eszméltem, hogy a lábaim közé térdel és az ölébe veszi a combjaim. Egy pillanat alatt elfelejtettem minden nemű és méretű flakont, hiszen ő mindet felülmúlja méretben - ráadásul tűzforrón! Lihegni támadt kedvem, ahogy arra a vastag, kemény, meredező férfiasságára néztem, amit úgy szerettem kényeztetni. Először megijedtem, ahogy észrevettem hogy nincs rajta gumi. Mondott valami megnyugtatót, aztán még tiltakozni sem hagyott időt, tövig belém dugta, még soha nem éreztem ilyet, ahogy az adrenalin elszabadult bennem az idegességtől miközben a párom vadul a magáévá tett. Fenséges érzés volt magamban tudni azt a hatalmas farkat, érezni, hogy szinte éget, olyan forró, közben pedig rettegni, hogy nem tud uralkodni magán. De szerencsére tudott, és egy idő után vonakodva kicsúszott belőlem. Nem érdekelt hogy nem volt beteljesülés, egy ilyen maga egy hatalmas orgazmusnak számít a szememben. De ő még korántsem végzett velem! Utasított, hogy négykézláb álljak az ágy szélére háttal neki. A lélegzetem elakadt, úgy felizgultam, és már másztam is mint egy engedelmes cica. Persze tudni kell, hogy ő volt, aki elvette a szüzességem és azóta még sohasem próbáltuk ezt, csak emlegettük, így kíváncsian néztem elébe a dolognak.

De már akkor tudtam, hogy nem fogok csalódni mikor meztelen farka végigsimogatta a fenekem. Először nagyon a hátsó lyukacska felé bökdösött, de mivel ilyenekre még nem akartam rátérni, elrántottam a fenekem. Értett a célzásból, és lejjebb vonult. Amikor megéreztem őt a bejáratnál, remegni kezdtek a kezeim, amiken támaszkodtam, és kezdtem érteni miért hasalnak állandóan a pornóképeken. Úgy remegtem, hogy csak többszöri próbálkozás után jutott be, és még utána is rám kellett szólnia, hogy hajoljak előre. Kérés nélkül is megtettem volna, annyira adta magát a helyzet, és hagytam hogy amennyire csak tudja, belém tömje az egészet. Soha nem tudtam megérteni miért találja kicsinek, hiszen akkora mint egy hatalmas hurka, és engem tökéletesen kielégít. Hogy hányszor álmodom én arról a forró, lüktető keménységről a nadrágjában! Ahogy akkor belémnyomta, éreztem, hogy már erősen a méhem száját cirógatja. Hmm, hiszen mindig is szerette a szájakat. Csak azt sajnáltam az egészben, hogy nem láthattam az arcát. Imádom nézni, ahogy élvezi, hogy bennem lehet, és nagyon fel tud izgatni vele. Huh, annyira beleéltem magam, hogy már megint csupa lucsok vagyok.

Erős lökésekkel tudatosította bennem, hogy Igen, most a magáévá tesz! És én ezt élveztem a legjobban az egészben, hogy az alattvalója lehettem, hogy kiszolgáltattam magam és azt tehetett velem amit csak akart! Hogy akár szeretkezhetett velem, mint egy állat, és én ÉLVEZTEM! Élveztem, ahogy ritmusosan a fenekemhez csapódott, és simogatott, remélem elolvassa amit írok, mert akkor ez úton üzenem neki, hogy ő is nyugodtan lehetne hangosabb, ha máskor nem legalább ilyenkor, hogy tudjam, ha élvezi! Sajnos ezt a menetet sem vihettük a beteljesülésig, de én már nagyon közel jártam hozzá a végén, a következő amire emlékszem hogy hanyatt fekszik az ágyon, és mondania sem kell, már kúszom is lefelé fájdalmasan dagadozó farka felé, és most én is játszadozás nélkül azonnal a számba kapom, és szopogatni kezdem, beleborzongtam, annyira finom volt, hogy még az én saját nedveim is ott csillogtak és ízlettek rajta. Nem is tudtam hogy ennyire finom tudok lenni. Próbáltam minél mélyebbre nyelni az egészet, de nagy bánatomra nincs elég nagy torkom a hatalmas farkához. A kezemmel pótoltam a hiányt, és a kezem és a fejem egyszerre mozgatva nyaltam, szívtam ahogy csak tudtam, de nem hagyta hogy befejezzem, lemászott az ágyról, engem maga elé fektetett, aztán fölém hajolt és a számba nyomta a szerszámát...éhesen zártam a számba, és belemarkoltam abba az imádnivaló fenekébe, amit annyira tud szégyellni előttem. Pedig én nagyon imádom. Szopni kezdtem ahogy csak tudtam, főleg amikor megéreztem a forró ajkait a puncimban! Ha tudná ezzel mennyire tud ösztökélni! Minél jobban nyalt, annál jobban akartam szopni őt, és remegtem hogy végre élvezni érezzem! A bevezető után nem kellett erre sokat várnom, hirtelen felegyenesedett, és a saját kezébe vette az irányítást.

Én az ágyról néztem fel rá, és minden porcikámmal biztattam, hogy "ÉLVEZZ RÁM!". Nem kellett sokat biztatni, pár másodperc múlva hatalmas mennyiségű fehér nedv zúdult az arcomra, ment a szemembe, a hajamba, még az orromba is belefojt, ráadásul a nyakam és a mellkasom is terítve lett, de nem bántam. Kezeimmel megsimogattam a combjait, és mint mindig, ha ő élvezett, én is egyfajta lelki orgazmust éltem át vele. Gondos lovagom azonnal adott egy zsepit, hogy letisztogassam magam, de amit lehetett, inkább lenyalogattam, nehogy kárba vesszen az a finomság. Egy kis szieszta következett, bár megvallom őszintén, nekem még sok mindenhez lett volna kedvem. De kedvesemnek szüksége volt egy kis pihenőre, úgyhogy egy filmet kezdtünk nézni. Én az ágyon hasalva, ő pedig - hogy ne izgathassam - egy széken ült az ágy mellett alsónadrágban. Sebaj, röviden áthidaltam a problémát egy megfelelően kinyújtott karral, és hamarosan már csak a kezeim között dagadozó férfiasságra figyeltem az alsónadrágban. Először egy kicsit ellenkezett, de aztán ő is belátta hogy így nincs sok értelme a filmnézésnek, úgyhogy kikapcsoltuk. Kezembe vettem az irányítást, és kíváncsian vigyorgó kedvesem az ágyra döntöttem. Lehúztam meredező farkáról a teljesen felesleges alsót annyira, hogy jól hozzáférhető legyen, majd szépen rámásztam. Amióta kipróbáltuk, nagyon szeretem ezt a pozíciót.

Rajta volt a sor, hogy egy kicsit megijedjen, mert már nem volt teljesen tiszta, de akkor nem hagytam neki időt hogy ezt elmagyarázza, pár próbálkozás után felnyársaltam magam rá. Akkor már neki sem volt kedve beszélni, és végre nézhettem, ahogy behunyt szemmel átadja magát az élvezetnek. A világon nincs semmi, ami ennyit jelentene nekem. Mozogni kezdtem rajta, hogy teljesen kiegészítsük egymást, ahogy finoman fel-le csúszkáltam rajta, kértem hogy szóljon ha úgy érzi, mire kijelentette, hogy akkor jobb lenne ha nem folytatnánk, gondoltam jobb ha megnyugszunk egy kicsit, úgyhogy szépen mozdulatlanul leültem rá. Próbáltam őt is lecsitítani, de nem tudott uralkodni magán, és továbbra is mélyen hozzám dörgölte a csípőjét. Beláttuk, hogy ez így nem megy, kénytelen voltam leszállni róla. De ő még nem végzett, megint négykézláb parancsolt. Ó igen! Újra megállapíthattam, hogy a jövőben is imádni fogom ezt a pózt, ha alkalmunk lesz még behatóbban tanulmányozni, és boldogan rásegítettem lökéseire. Hát ennyi lenne a viszontlátás története. Remélem nem ferdítettem el a valóságot, de ilyen helyzetekben nem éppen a memóriámra szoktam koncentrálni. Ha kedvesem ezek után beleegyezik, a jövőben még találkozunk.
Hasonló történetek
25081
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
26065
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: