Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Vége

- Miért nem mondasz valamit?
A kérdés ott lebegett előtte a pincehelység cigarettafüsttől homályos levegőjében.
Kerülte a másik tekintetét.
Beleszívott a cigibe és lassan kifújta a füstöt. Alaposan szemrevételezte a parazsat. Úgy találta már kissé alaktalan, ezért gondosan kúposra formálta a hamutartó falán. Elégedetten szemlélte művét, és újból beleszívott. Ezzel persze szinte teljesen tönkretette művét, de ez a tevékenység már akkor sem az esztétikumról szólt, amikor ezt a szokást felvette. Lassan kifújta a füstöt, figyelte az miként elegyedik és kapcsolódik össze a teremben más, korábban már meglévő füsthártyákkal. Pillanatra eljátszott a gondolattal, meg kéne próbálni füstkarikát fújni, de mivel ez eddig sosem sikerült és igazából nem is nagyon érdekelte, így letett róla. Tekintete korsójára vándorolt, figyelte a sör egyre fogyó habjának csendes haláltusáját. Talán ha teljes csend lett volna a csehóban, akkor meghallhatta volna, amikor az apró buborékok egy utolsó halk pattanással válnak meg a belsőjükbe zárt széndioxidtól. Így azonban csak a néma pusztulásban gyönyörködhetett.
- Miért nem mondasz valamit?
Már másodszorra hangzott el a kérdés, amely korábban egy hosszas szipogással és könnyekkel meg-megszakított monológot felváltó csendet tört meg. Tudta, most már mondania kellene valamit. Felnézett. Előbb csak a távolba, valahova a falon túlra, majd lassan a vele szembeülőre emelte tekintetét. Nézte az amúgy meleg barna, de most könnyektől homályos szemeket, a pengevékonnyá keskenyült szájat. Hirtelen rengeteg lehetséges válasz suhant át a fején. Átsuhantak és elenyésztek, kongó ürességet hagyva maguk után. Teleszívta tüdejét levegővel, majd nagyon halkan megkérdezte:
- Mit mondjak...? ...már úgyis eldöntötted...
Hasonló történetek
3916
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
5400
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
Hozzászólások
További hozzászólások »
szöszke ·
khmm...tetszik.
Nagyon.

Manila ·
Elgondolkoztató vajon ennyiből meg lehet állapítani valaki jól ír e, vagy sem. Most arra hajlok, hogy igen... mert olvastam volna tovább, meg mert ennyi is tetszett, tehát a több csak még jobb lehet.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: