Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Valóság - 2.

János egy kórházi ágyon ébredt fel. Abban a ruhában volt, amibe reggel öltözött, tehát nem adtak rá kórházi hálóinget, vagy ilyesmit. Körülnézett, és a felesége, a fia, valamint egy orvos állt ott.
- Apa! – kiáltott Péter, amint észrevette, hogy apja magához tért.
- Drágám! – mondta Anna is, majd mindketten odarohantak az ágyhoz.
Az orvos is lassan odasétált az ágyhoz.
- Na, jól van? – kérdezte, megpaskolva János vállát.
- Ja… jól… mi történt? – kérdezte kissé zavarodottan.
- Hát… őszinte leszek, nem tudjuk pontosan. – mondta az orvos – Egyébként Kőházi István vagyok. – majd kezet fogott a beteggel – A felesége szerint zavarodott állapotban ájult el, szóval nem kizárt valami idegrendszeri elváltozás, sőt, talán…
Az orvos hallgatott. János látta a szemében, hogy baj van, és ki tudta találni, hogy mi lehet az.
- Rák? – kérdezte János.
- Nem kizárt. – mondta halkan az orvos. Péter és Anna már hallotta a hírt, őket nem érte meglepetésként – Viszont most hazamehet, a saját lábán.
János nem értette.
- Semmi egyéb kivizsgálás? – kérdezte.
- Nem, már mindent elintéztünk, volt MR-vizsgálaton, CT-n, satöbbi, satöbbi.
- Minek voltam MR-en, ha CT-n is voltam? – kérdezett ismét a férfi.
- Biztosra kellett mennünk. – mosolygott az orvos.
- De… és a rák? Nem találtak semmit?
- Rák? Ugyan már, ne vicceljen. – nevetett.
A férfi teljesen összezavarodott.
- Az előbb mondta, hogy lehet, hogy rákom van.
- Mi van? – vonta fel a szemöldökét Anna, és férjére nézett. Péter is meglepődött.
- Én ilyet nem mondtam. – válaszolt az orvos értetlenül.
- De… Anna, az előbb mondta, hogy lehet, hogy rák. – bizonygatta a feleségének a férfi, de ők hárman csak felvont szemöldökkel néztek a betegre.
János a homlokára tette kezét, majd sóhajtott.
- Mindegy…
- Biztos, hogy jól vagy? – kérdezte Anna.
- Igen. Akkor mehetünk? – kérdezte János az orvostól.
- Hát persze.

******

A kis család kilépett a kórházajtón, majd a villamos felé vették az irányt.
- Drágám, mi volt ez? – kérdezte Anna.
- Mármint micsoda? – kérdezett vissza János.
- Ez a „rákom van” história.
- Ja, miért mondtad? – szólt bele a beszélgetésbe Péter is.
- Semmi, csak… úgy emlékeztem, hogy az orvos azt mondta, hogy lehet, hogy rákom van. Ti nem hallottátok?
- Nem.
- Nem. – válaszolták mindketten.
János csak ment tovább, Anna és Péter összenéztek, majd ők is követték a családapát. Egy kereszteződéshez értek, és az út túloldalán volt a villamosmegálló. Piros volt a zebránál, úgyhogy Jánoséknak várni kellett, míg zöldre vált a lámpa. Az autók szélsebesen száguldottak el az orruk előtt az úton – szinte biztos, hogy senki sem tartotta be a sebességkorlátozást, de ez nem volt meglepő, hisz János sem nagyon szokta. A férfi viszont egy megdöbbentő dolgot vett ekkor észre: egy nő sétált az út közepén, végig a sávelválasztó vonalon. Méghozzá egy fehér ruhás nő. Látszott rajta, hogy egy orvos, vagy nővérke, mert olyan ruha volt rajta.
- Hé… nézzétek már azt a nőt. – mutatott kezével az út közepén gyalogló nővérkére.
- Kicsodát? – kérdezte Anna.
- Hát azt az orvost, vagy mit… ott sétál az autók között. – mosolygott János, de a fia és Anna nem látták.
- Kiről beszélsz? – kérdezte ismét a nő.
- Hát ott, az a nő! – mutatott rá erőteljesebben.
- Apa… nincs ott senki. – jegyezte meg félig gúnyosan Péter.
- Mi az, hogy nincs ott senki?! Ott van az a nő abban a fehér ruhában! – bizonygatta János.
- Drágám, hol?! Hol?! – kérdezte egyre idegesebben Anna, aki tudta, hogy férjével nincs minden rendben.
Ekkor Jánosnak beugrott a mai eset: az a két fehér ruhás ember a hallban, akiket az üvegajtón keresztül látott. A férfi teljesen elsápadt, érezte, hogy szédülni kezd a felismeréstől.
- Én… én… nem… - habogott valamit összefüggéstelenül.
- Drágám… - mondta már-már sírva a nő, és férje vállára tette a kezét. Nagyon félt, hogy János beteg.
De a férfi nem hagyta annyiban. Bár még mindig piros volt, lelépett a járdáról, és a nő felé kezdett szaladni.
- János, ne!! – ordította a felesége, de a férfi nem állt meg.
Az autók hangos dudaszóval fékeztek le János előtt, aki átrohant a széles úton.
- Hölgyem! Hölgyem! – kiabálta.
A nő hátrafordult, ekkor ért oda János…

******

… majd felriadt.
- Hah…!! – ordította ijedtében.
Nagyon hevesen vert a szíve, s izzadt. Az ágyában volt a hálószobájában, mellette feküdt Anna. Körülnézett ijedt szemekkel, s rájött, hogy csak álom volt az egész.
Szép lassan lenyugodott, egyre lassabban vette a levegőt, ahogy a szívverése is lassult. Megtörölte kezével izzadt arcát, majd lassan visszadőlt az ágyába. Késő éjszaka volt, talán 2, 3 óra körül lehetett az idő. Elmosolyodott, amikor tudatosult benne, hogy csak álmodott. Nem őrült meg, nincs rákja, és a fehér ruhás emberek sem voltak a valóság részei. Behunyta szemét, majd megpróbált visszaaludni.
„Doktornő, erre jöjjön…”
János azonnal kinyitotta szemeit. A hang abbamaradt. Tisztán hallotta, hogy valaki beszél, bár igen halkan és távol tőle. Ezek az álmok nagyon megtréfálják az embert – gondolta. Ismét becsukta szemét.
„Nem, nem volt semmi gond, csak furán viselkedett…”
Most már nemcsak, hogy kinyitotta a szemeit, hanem fel is ült az ágyában. A hangok ismét eltűntek. Felesége a nagy mozgolódásra felébredt, majd fekve férje felé fordult, s álmos hangon megkérdezte:
- Mi az?
- Semmi… semmi… - mondta János, továbbra is az előző hangokra koncentrálva, melyeket már nem hallott. Lassan visszafeküdt, s a feleségére nézett.
- Csak rosszat álmodtam. – mondta.
- Ja, jó… akkor jó éjt. – válaszolt a felesége, majd lehunyta szemeit, s visszaaludt.
Jánosnak nem ment ilyen könnyen az elalvás, igaz félve, de ő is megpróbálta. Becsukta szemeit, most már harmadjára.
„Hallasz engem, János?”
- Áááá!! – ordította a férfi zavarodottságában, valamint ijedtében, majd kiugrott az ágyból, és a fejét fogva kirohant a hálószobából.
A felesége utánanézett, s próbálta összerakni a dolgokat a fejében, de nem sikerült. Nem értette, mi lehet János baja. Nem értette, miért viselkedik egyre furcsábban. Tegnap is, az a kórházi eset, meg a kirohanás az úton… nem, nem álom volt, csak János hitte azt. János, aki most teljesen össze volt zavarodva. Nem véletlenül.

Folyt. köv.
Hasonló történetek
4139
Jelenleg 13 éves vagyok.
5400
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: