Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Szívrablásom története

Nézzük csak mi is történt az elmúlt 35 percben!
Hát igen megkerült a 36 perccel ezelőtt ellopott szívem. Ki gondolta volna, hogy a szívrendőrség ilyen gyorsan, ilyen jó munkát végez.
Ültem egy padon a napsütéses hangulatomban; éppen akkor nem tanultam, mikor elhaladt előttem egy csapat szívrendőr, akik a parkban tartották éves piknikjüket. Nem is törődtem velük, de megfogott, hogy olyan helyesek voltak a piros szívecskés egyenruhájukban. Utána felpörögtek az események, még az ismételt diszkrét kémia vizsgám sem dúlta fel annyira az életem, mint az a szívrabló. Egyszer csak ott termett egy homokozólapáttal a kezében, rám nézett és kész voltam. A következő pillanatban azt vettem észre, hogy nála van a szívem. Elkezdtem segítségért kiabálni. Persze a szívrendőrök rögtön ott teremtek. És elkezdődött az üldözés. Rohantam a szívem elrablója után. Igazán muris látvány lehetett, ahogy szaladok egy futó alak után, aki a kezében egy szívvel integet mindenkinek, és utánam pedig a pirosruhás rendőrök futnak, szám szerint 6 fő. Nagyon bántott a dolog, hiszen a szívemet a születésemkor kaptam és már 17 éve együtt él velem. Mondhatni összenőttünk. Csodák csodájára egy nagy ugrással leterítettem a szívrablót, aki elengedte a szívet, ami a zöld fűbe esett. A legmagasabb szívrendőr lehajolt érte, majd átadta a nyakláncomat, miközben megjegyezte, hogy ilyen szép szív alakú aranyékszert még nem látott, majd bekapcsolta a láncomat. Hosszan a szemembe nézett és akkor tudtam, hogy a szívemet újra elrabolták.
Hasonló történetek
3824
Hirtelen ágrecsegést hallottak. Felkapták íjaikat, hogy rögtön lőni tudjanak a medvére. De a bokrokból három ló tűnt elő. Az egyiken Nabaha, a másikon Jeny ült a harmadikat meg kötőféken vezették. A két lány teljesen ki volt pirulva. Ruhájuk rendezetlen volt...
2680
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
Hozzászólások
További hozzászólások »
Tűzmadár ·
Nagyon tetszett.

panther2 ·
:wink: Imádom!!!!!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: