Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Rabságban, szabadságra...

- Ma nem volt kedvem semmire, semmire, azon kívül! Felültem az ágyamban, és a plafont bámulva ismét hátra dőltem. Nem volt erőm semmihez, még arra sem hogy segítséget kérjek valakitől, aki itt tartózkodott. Igen az a selymes érintés a bőrömön, az igazán kellett ahhoz, hogy tudjam, szeret, ne adjam fel, még ne! Holnapra terveztem az indulást, és nem csodálkoztam volna, ha Timmy épp akkor állít be egy nagy csokor rózsával, hogy mennyünk bulizni.
- Megcsóváltam a fejem és oldalt kinéztem az ablakon, mára már nem sok maradt ebből a világból amiért szívesen néztem volna ki az utcákra, csak a levelek. A levelek, amiket nem pusztít el semmi, ezen az őszi délutánon, semmi, csak a szél rezegteti most is őket, a megmaradtak azon kevesét, akik még fenn reszketnek ebben az ítéletidőben. Nem csodálkozom, ma már semmin se, ha holnap találkozom és összemérjük, ki vaj az erősebb, akkor is ajkamon mosollyal fogadnám a nemes halált, még akkor is.
- A rács ablakomon már elkorhadt az örökkön csepegő víztől, ami a felettem lévő rab vécéjéből folyik, akár ki is szabadulhatnék, nem vennék észre, csak este, mikor kísérnének a fürdőbe, akkor aztán lenne sírás, senki nem lenne tőlem biztonságban. Máris túl sok gondot okoztam a világnak, nélkülem is pocsék egy élet vár mindenkire, de én aztán felteszem az i-re a pontot, sokak szemében talán mindenkiében nem vagyok más mint egy koszos, gyilkos, aki szabadságra vágyik. Nem vágyom elismerésre, csak arra, hogy békében elmehessek innen messze, ahol nyugalomra találok magamban, de nem mehetek. Be vagyok zárva, és ki tudja mikor engednek a giotin alá, hogy megtaláljam békém ebben az elcseszett világban…..

- Az ég sötétre váltott, az éjszaka feljövetelét jelezte, a férfi balján bilincsben, egy rab. Sötétség borult a földre azon az éjszakán midőn a férfi ki szabadságát hirdette mindenekfelett, eltávozott. Végigballagtak egy széles, poros udvaron, egy lámpa világította meg a két embert, nem több, mégis valahogy mindenki látta őket. Mindenki, a postás, ki jelen pillanatban is leveleket hordott a sötétben, a fiú, aki egy sikátorban húzta meg magát éjszakára, és azok is akik minden este finom puha ágyra hajtják a fejüket, és elégedettek a papa aznapi teljesítményével.
- Senki nem akart odanézni mikor az őr elhaladt a cellák előtt, még az sem, aki tömeges gyújtogatásért ült már 20 éve, ő sem akart több áldozatot, túl sok volt az erőszak, túl bonyolult a rendszer, amikor egyszerűen is meg lehetne oldani ezeket a problémákat. És a sok okos, akik vezetnek bennünket nem hajlandó semmit tenni az újonnan jött emberek jóléte érdekében, kik munkára, elismerésre, és boldogságra vágynak, ne csodálkozzanak az otrombaságon, amit Ők idéztek elő.

- Az utolsó gondolata az volt: - Én itt hagyom ezt a világot, de még ezren lépnek helyembe, kik nem csináltak mást, mint választottak...
Hasonló történetek
3920
De mi a célom… Magam sem tudom már, csak utazok, hogy eljussak egy olyan helyre, ami nem létezik. Nem létezhet, míg az ember, az egész emberi faj fel nem épül ebből a hihetetlen szellemi leépülésből, amin most keresztül megy…
Utazok…
7235
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

moon-sun ·
Érdekes de nem rossz,csak befejezettlennek érzem...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: