Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Napló

A Napot elfedi a Hold. Az árvíz vérben fürdeti a házak falát. A felhők a szürke eget bordó hályogként fedik el. A föld megremeg. A ló hasa felszakad, és belei beterítik a poros ügetőt. Aki a sötéten parázsló gyűrűbe néz, arra örök kárhozat vár. A vérmocskos újszülött elhallgat. Az oszló holltestről felszállnak a legyek. Az árnyék a szoba sarkában megmozdul. A jelek összeállnak.

Te vagy a Mársz. A haragvó Júpiter. Sötét az ablakában a mécses. Sokáig áll a félhományban. Téged néz. A lábak hosszú körmei a falat kaparásszák, ahogy kúszni kezd feléd. A Napot elfedi a Hold. A rettegő állat szeme kidülled. Az ágy alatt sustorognak, neszeznek. A gyermek felsikolt. A szemei vérben forogva merednek rád.

Az ég vörös. Vérhabot vet a ragacsos tajték. Azt mondja, ne menj be. A kezei és a lábai helyén a csápok értelem nélkül vonaglanak. Az orrból egy lárva mászik elő. A szög a körme alatt begennyesedett. Vénusz sápadtan fekszik a koporsóban. A penész a szája szélén dohos szagot áraszt. A Nap megvakul, és felfalja a Holdat.

A ló belei visszakúsznak a hasába. A szájban a fogak feketék. Kétségbeesetten hörögve próbálja kitépni az inakat. A láb megrándul. Az oltárról a lány felkel. Fekete haját vér tapasztja össze. A jelek összeállnak. Sámuel üszkös keze végigsimítja tested. Az ajkak lassan elfonnyadnak. A csillag eltűnik az égről. A szilánk belevág a szembe. Vér bugyog a torkában. A legyek körégyűlnek. A tüdejét dögszagú sóhaj hagyja el. Mindig figyel téged.

A látványa elborzaszt. Köréd gyűlnek és figyelnek. Szürke bőrükön átlátszanak az erek. A fekete köpeny csontos kis testet rejt. Az anya vajúdni kezdett. A ló mérgezett füvet evett. A férgek a szemében lakmároztak. Meghalt a szíve. A sötét Nap volt a glóriája. A sárga, híg széklet lassan végigfolyt hátának ívén.

A vérmocskos újszülött elhallgat. Feléd fordul és azt súgja: "Keresd a számot." Nem látszik a falon a gondolata. Az arcuk néma sikoly. Köréd gyűlnek és figyelnek. Az oltárról a lány felkel. Az árnyék a szoba sarkában megmozdul. A jelek összeállnak.

Nem látják. Azt mondja, ne menj be. Fél tőled, és idegesen rázkódik. Vér bugyog a torkában. Sokáig áll a félhomályban. A rettegő állat szeme kidülled. A látványa elborzaszt. A sötét Nap volt a glóriája. A lábak hosszú körmei a falat kaparásszák, ahogy kúszni kezd feléd. Mély sóhajok törik meg a monoton hörgést. Téged néz. A jelek összeállnak. Az oltárra tették. Az ágy alatt sustorognak, neszeznek. Mindig figyel téged. Te vagy Mársz.

Lassan elég a hús a testén. Gyomra kifordul a száján. Mind rád várnak. A felhők a szürke eget bordó hályogként fedik el. A patkány mohón falja a bűzölgő nyelvet. A fal leomlik. A sárga, híg széklet lassan végigfolyt hátának ívén. Sokáig áll a félhományban. A szemei vérben forogva merednek rád. Kétségbeesetten hörögve próbálja kitépni az inakat. Aki a sötéten parázsló gyűrűbe néz, arra örök kárhozat vár.

Az árnyék a szoba sarkában megmozdul. Gyomra kifordul a száján. Feléd fordul és azt súgja: "Keresd a számot." Üvegesen meredő szemében szögek állnak. A fejsze a térdébe állt. Lassan csöpögött róla a vér. Az oltárról a lány felkel. Ráharapott a pengére. Az arcuk néma sikoly. A kezei és a lábai helyén a csápok értelem nélkül vonaglanak. A tükörben egy férfi sétál mögéd. Mind rád várnak. Nem látják. Az árnyék a szoba sarkában megmozdul. A Nap megvakul, és felfalja a Holdat. A csillag eltűnik az égről. Sámuel üszkös keze végigsimítja tested. A jelek összeállnak. A képen te voltál.
Hasonló történetek
7524
A Halál-sziget egy erdei tavánál egy húsz éves fekete hajú amazon lány és egy huszonöt éves magyar fiú fürdött. Bár ezt inkább nevezhetném „hancúrozásnak” mint fürdésnek. A fiú átölelte a nála húsz centivel alacsonyabb amazon lányt és megcsókolta...
7291
A reggeli Nap bevilágította dzsungelt. Szeptember volt, de itt semmi jelét nem látták az ősznek. A nappali virágok lassan kinyíltak. Állatok lepték el az erdőt. A sziget erdejében egy kisebb sziklás területen a különítmény tagjai ébredeztek...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Endana Telares ·
Najó, pont az előbb írtam egy olyan kommentárt, hogy nem szeretem a tőmondatokat. Helyesbítek: nem mindegy, hogyan és mire szolgálnak azok tőmondatok. Ugyanis ez nagyon tetszik, és lehet, hogy nincs benne kohézió, attól még hatásos, és este is van és egyedül is vagyok:) Csodálkozom, hogy ilyen kevés pontot adtak eddig rá. Messze ez a legjobb azok közül, amiket ma olvastam. Sőt, eddig összesen ezenkívül két olyan írással találkoztam itt, amik nagyon tetszettek. Ez a harmadik (pedig teljesen más a stílusa).
A jelenlegi hangulatom is közrejátszhat.

firkasztunder ·
Áhítattal olvastam nagyjából a feléig, és már majdnem azt gondoltam, hogy a mágikus, figyelmemet nem eresztő lüktetés titka a lassan visszafelé hömpölygő időrend, de aztán hirtelen már nem találtam mást, csak túl sok ismétlést, a mágia elmúlt, a borzadás felengedett.
Imádnám, ha rövidebb lenne, vagy a végét lehetne még fokozni valami bizarr, nem várt fordulattal.
Továbbra is leborulás azért...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: