Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Mint a villám

(merengés)

Egy hideg, szeles őszi nap Kassa útján. Aki volt már ott az tudja, hogy milyen. Épp várom a 20-as autóbuszt, meghúzódva a sarokban, egy megállóban. Van még kb. 2 percem a buszig, elmerengek egy picit:

Előttem egy fiatal pár, összebújva, mint az újdonsült szerelmespár. De most a Szél kényszeríttette őket szoros pózba. A megálló túlsó sarkában, egy öregedő asszonyka táskáját szorítva didereg. S kettőnk között egy fiatal anyuka gyermekével. Tipikus „plázacica”, a mobil a jobb kezében, a másikban cigi. Kisfia pedig mellette állva figyeli az útszéli galambokat. Szürke, városi galambok, az útmentén próbálják megkeresni az aznapi betevőjüket. A három galamb felröppen. Elsuhan egy autó, majd a galambok ismét visszaszállnak vadászterületükre tovább keresgélni. A kissrácnak tetszik a dolog, hisz nevet rajtuk. (De jó neki. Nem?) Úgy érezheti, hogy új játszótársakra talál a galambok személyében, s tesz is pár lépést feléjük. – Maradj itt ! – parancsol rá az anyja. Megszeppenve bár, de tovább lépked. A galambok újra felröppenek, s ezek után az események felpörögtek. Balra pillantva meglátom a sebesen közeledő fekete autót.

Még 100 méter: A kissrác úgy gondolhatta, hogy ezt nem hadja annyiban, s a galambok után szalad.

Még 80 méter: A galambok elrepültek, s a kissrác az útközepén megállva integet utánuk.

Még 60 méter: Az anya is megpillantja a fekete autót, (talán egy Merci, vagy egy Audi, jaj nem ismerem én ezeket az autómárkákat). Aleeeeeeex ! ! ! – de torkaszakadtából.

Még 40 méter: Csináljon már valaki valamit ! Szaladj már te hülye, hisz a te gyereked.

Még 20 méter: Ledobom hátizsákom, s elrugaszkodok a megálló sarokvasától.

Még 10 méter: Léptem vagy hármat. Alex is észrevette a fekete autót.

Még 5 méter: Rálépek az útpadkára, s megpróbálok még jobban elrugaszkodni.

Még 4 méter: Ez az utolsó lépés.

Még 3 méter: Elrugaszkodok, magamhoz ölelve Alexot felugrok a levegőbe.(hátha át tudom ugrani)

Még 2 méter: A sofőr szemébe nézek.

Még Nincs tovább. Nagy feketeség és a nagy semmi. Olyan, mintha egy végtelen szobában röpülnék. Semmi sincs ott, csak én és senki más. Csak egy hang: BÍP. A hang felé fordulok. Mégegyszer: BÍP. Kezd kitisztulni. Eleinte foltok, majd alakok, s végül a 20-as busz. Látom amint az anyuka Akexszel kezében leül az egyik ülésbe. Alex felém fordul, s rám mosolyog: BÍP-BÍP-BÍP, az ajtók bezárulnak, s a 20-as busz ott hagy. Még nézek utána, majd órámra pillantok. 15 perc a következő buszig. Háát...
... van még egy kis időm egy merengéshez.
Hasonló történetek
10197
Michel a következő hullám tetejéről vette észre a sziklát. Tudta, hogy vége van. A következő pillanatban a hajó pozdorjává tört alatta, ő pedig csuklóin a szétszakadt kötéllel elsüllyedt a hullámokban. Fuldokolni kezdett, de aztán rájött, hogy kap levegőt. - Biztosan valami légbuborékba kerültem - gondolta, de ekkor meglátta ismét a női arcot. Kék szemek, gyönyörű telt ajak, hullámos haj, mely egybefolyt a tengerrel lassan az alakja is kirajzolódott. Tökéletes keblek, lapos has vékony...
7235
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
Hozzászólások
További hozzászólások »
gyémánt ·
A merengés-keret nagyon összefogja a ki-mit-tesz-vagy-nem-ha történetet. Ügyes, nagyon tetszett...

Tűzmadár ·
Valóban ügyes, gratulálok. Az otthoni példányodban javaslom kihúzni a negyedik mondatból a „a buszig” részt. Szerintem, fölösleges.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: