Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Mese a cigarettáról

Egyszer volt hol nem volt, volt egyszer egy cigaretta akit - mily fura - Cigar Etának hívtak.24 társával élt együtt a legnagyobb harmóniában egy dobozban. Igaz ugyan, hogy teljes sötétségbe burkolódzva folyt az életük, de ez őket egy cseppet sem zavarta. Egész nap viccelődtek, nevetgéltek, úgy éltek, mint 25 jó barát. Minden titkukat megosztották egymással, jóban-rosszban együtt voltak. Sok-sok napon át mozdulatlanul álltak egymás mellett, váll vállnak feszült, de sosem érezték azt, hogy panaszkodni lenne kedvük.

Aztán egyszer csak feltárult előttük a világ egy aprócska részlete: hirtelen fényesség töltötte be az otthonukat, majd pár másodperc múlva ismét teljes sötétségben találták magukat.

- Hol van Fecske Jani? - kérdezte kétségbeesetten egyikük. Senki nem válaszolt. Mindannyian keresni kezdték elveszett társukat de soha többé nem találták meg .Rádöbbentek, hogy már sose lesz olyan az életük mint régen. Ezek szerint igazak a rémtörténetek , amiket az UJJ-ról és a TÜZOKÁDÓ-ról hallottak.

Teltek, múltak a napok, az előző eset még sokszor megismétlődött és minden egyes incidens után szomorúan állapították meg, hogy ismét hiányzik közülük valaki; Marlboro Mari, Kossuth Lali, Pall Mall Feri, Camel Béci, Szofi Zsófi....Lassan rádöbbentek, hogy a fény számukra a végzetet jelenti. Az a hatalmas valami, amely ilyenkor benyúl közéjük,csak úgy megragad valakit és könyörtelenül kiráncigálja a többiek közül. Hiába fogták meg a kezét, hiába tettek meg mindent, sosem tudtak bajba jutott társuknak segíteni.

-Itt az UJJ!Meneküljünk! Meneküljünk! - visongtak a dobozban maradt cigarettaszálak. De az UJJ minden alkalommal kegyetlenül lesújtott. Mindig. Egyszerűen megragadta valamelyiküket és kiemelte a dobozból. Minden egyes vadászat után eggyel kevesebben maradtak. A megkönnyebbülésük csak rövid ideig tartott, szomorúan vették tudomásul, hogy nemsokára az UJJ ismét akcióba lép és a következő áldozat bármelyikük lehet.

Teltek a napok, a hosszú gyötrelmes napok, és végül eljött az a pillanat mikor a dobozban már csak ketten laktak: Cigar Eta és a legjobb barátja. Az elválás mindkettejük számára nagyon szomorú volt. Cigar Eta látta társa szemében a kétségbeesést, mialatt az UJJ elszakította mellöle. Addig kapaszkodott barátja kezébe amíg csak tudott, de a túlerövel szemben tehetetlennek bizonyult.

A Cigar Eta egyedül, teljesen egyedül maradt a dobozban. Társait már mind elvitte az UJJ, és ö nagyon nagyon szomorúan várta sorsát. Nem tudta mi vár rá, mert még senki nem jött vissza és mesélte el mi van odakinn, de sejtette hogy valami kellemetlen dolog történhetett a társaival. Valószínűleg a TÜZOKÁDÓ az oka. Szomorúan gubbasztott a falnak fordulva a doboz sarkában és várta a végzetet, vajh mikor sújt le rá.

Aztán a doboz még egyszer kinyílt.Eta hunyorgott a hirtelen beáradó fényben, majd az UJJ ismét lecsapott, immár utoljára. Kiemelte Cigar Etát, majd testvéreinek segítségével egy határozott mozdulattal összegyűrte a dobozt, és az árva cigaretta érezte, amint egy könnycsepp gördül végig az arcán. Az otthonuk, ahol annyit játszottak, ahol a barátaival élt, egy csapásra megsemmisült. Eszébe jutottak a társai, akikkel annyit viccelődtek. És most mindenki elveszett. Csak ö maradt egyedül. És rá is lesújt majd a végzet, nem fogja elkerülni.

Az UJJ először egy lapos valamire fektette le, majd különböző, eddig sose hallott furcsa zajok ütötték meg a fülét: először egy fűrész harsogó hangját hallotta, üvegcsörömpölést, végül pedig egy ecset szőrszálainak halk surrogására lett figyelmes. Azonban a TÜZOKÁDÓ-nak nyoma se volt.

Lassan, gyötrelmesen teltek a percek, de a TÜZOKÁDÓ még mindig nem tünt fel. Cigar Eta már kezdett megnyugodni, amikor az UJJ ismét akcióba lépett. Megragadta Etát, egy szálkás falapra fektette, és pár másodperc múlva egy üveglappal borította be. Legnagyobb meglepetésére a legjobb barátja már ott feküdt. Határtalan örömöt érzett. Hát megmenekült! Bármi történjék nem lesz egyedül!

Végül a valamit, amin feküdtek felakasztották a falra és Cigar Etáék elé egy soha nem látott világ tárult. Mindent tisztán láttak, a szobát, a tárgyakat, ,látták az UJJ-at és az UJJ gazdáját is!Nem tudták mi történt velük. Csak az volt a lényeg számukra, hogy a TÜZOKÁDÓ-nak se híre se hamva.

- Mi ez a szép doboz itt a falon a cigarettákkal? - kérdezte egyszer valaki az UJJ gazdájától.
- Ez csak amolyan emlékeztető magamnak! Ha újra rá akarok gyújtani akkor be kell törnöm az üveget. De ahhoz nagyon erőt kell vennem magamon. Utálok rombolni - mondta az UJJ gazdája - Tudod, így akarok leszokni a cigarettáról - tette hozzá.
- De hát bármikor vehetsz!
- Na igen, de megpróbálok ellenállni. És mikor itthon nincs cigi és rámjön a vágy... Nos, nem tudom rászánni magam, hogy betörjem az üveget. Ez van. Tudom, hogy nem a legjobb módszer a leszokásra, de nálam bevált.
- És miért kettő?
- Pont az utolsó előtti szálnál határoztam el magam. Kidobni nem akartam, elférnek ott ketten is.

És Cigar Etáék azóta is ott élnek a dobozban a legnagyobb becsben. Beszélgetnek, nevetgélnek. Az UJJ gazdájának vendégei mindig megcsodálják öket. Itt a vége fuss el véle.
Hasonló történetek
4232
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
2680
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Andreas ·
Tetszett. De jó, hogy nekem nincsenek ilyen gondjaim! Lassan 52 éve nemdohányzó vagyok...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: