Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Melani a fehér szőrű kanca.

Melani a fehér szőrű kanca.
 
Melani vágtatott az Északi tenger partján. A nap már lebukott a látóhatár mögé, kellemes szürkület volt. A ló harmóniában volt a természettel és saját magával.
 
Éva monokiniben fürcsizett a tengerben. A nagy körte formájú cicikről és a nő hosszú fekete hajáról folyt a víz. Észrevette Melanit. A ló fantasztikus látvány volt, úgy érezte, hogy muszáj felülni a kanca hátára. Elvégre egy varázslatos estén bármi megtörténhet. Az állat elfutott. Este lett, sötét, hosszú éjszaka. A csillagokat eltakarták a felhők, kellemes hőmérséklet volt. A nappali forróságot felváltotta az élhető 20 Celsius fok.
 
Éva sétált a tengerparton és a fehér szőrű lóra gondolt. - Vajon honnan jött? - kérdezte a hullámoktól.
 
Piros fényt látott a messzeségben. Tudta jól, hogy világító torony fénye. Megborzongott úgy érezte, hogy egy hajón hánykolódik a viharos tengeren talán egy előző élet emléke jött felszínre. Éva érezte a talpai alatt a meleg homokot sétált az éjszakában és úgy érezte, hogy csak ő és a fehér szőrű ló élnek a földön Pár óra elteltével oda ért a világítótoronyhoz, megállt és hallgatta a tenger hullámait. A torony piros fénye mutatta az utat a hajósoknak. Talán a világító torony a fehér szőrű kancának is utat mutatott ugyanis a nő nyerítést halott. Rögtön a hang irányába fordult és látta a lovat. Az állat nézte Évát.. A nő nézte az állatot. Megnyúlt a pillanat. A beszédnek nem volt jelentősége. Éva némán az állathoz sétált és megsimogatta.
 
- Honnan jöttél? - kérdezte . Majd egy hirtelen mozdulattal felült a kanca hátára. Ló és lovasa élvezték a tengerpartot. Melani néha belegázolt a vízbe.
 
- Legyen a neved Melani. - mondta a lónak.
 
Egész éjszaka lovagolt a tengerparton. Hajnalban egy férfit vett észre. Melani egyenesen a férfihoz vágtázott.
 
- Szia Melani , végre, hogy előkerültél. - mondta a félmeztelen izmos nap barnított férfi
 
- Éva vagyok, remélem nem baj, hogy felültem a lovadra. Egyébként én is Melaninak neveztem el.- mondta és arra gondolt, hogy a világító torony mutatott neki utat talán a szerelemhez és nézte az izmos jóképű férfit
 
- Szerencsés ez a hajnal előkerült az elkóborolt lovam. Ráadásul monokinis hercegnő jött hozzám fehér szőrű lovon. - mondta a férfi és nagyot nevetett.
Hasonló történetek
7235
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
5556
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
Hozzászólások
Monica69 ·
Egy bájos és izgatott lány ingyenesen megjelenik a webkamerán. 26 éves vagyok, magassága 171, súlya 51 kg. Szeretnéd, ha átcsapnék a nedves lyukat? Regisztráljon nekem - https://insex69.com

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: