Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Megcsalatva - Vágyaim ébredése 2. rész

Ott hagytam abba a történetemet, hogy eredeti elhatározásom szerint egyszer akartam bosszúból megcsalni a férjemet, de Laci, akivel ezt megtettem, teljesen új vágyakat ébresztett fel bennem. Sok férfi közül választhattam volna a folytatáshoz, de diszkrécióra volt szükségem, lévén kisváros a mienk és könnyen terjednek a hírek, pletykák, ha valaki nem vigyáz a szájára. Így esett a választásom a vejemre, akit nevezzünk most Attilának. Sportos alakja van, barna szeme, barna haja, pont a zsánerem. Persze, most lehet mondani, hogy így a saját lányom meg, úgy a saját lányom és lényegében igaza is van annak, aki ezt mondja. Halvány mentségem egyedül az, hogy a vejem szemében nagyon sokszor láttam a vágyakozást. Természetesen soha nem utalt rá sehogy, hogy akarna valamit is. Amikor azt hitte, nem látom, akkor viszont egyértelművé tette, hogy kíván engem.

Családi házban lakunk. Számtalanszor eljött hozzánk, hiszen családtag. Többször meglestem, hogy miközben azt hitte, mindenki kint ténykedik a kertben a ház körül, ő a szennyesből kihalászta a bugyimat és azt szagolgatva végzett önkielégítést. Sejtettem már korábban is, hogy ezt teszi, de soha nem tudtam rajta kapni. Persze nem is akartam szó szerint, épp csak meglesni. Azután egyszer sikerült úgy beosonnom, hogy nem vett észre. Én a látványtól teljesen felizgultam. Ekkor már nagyon érett az elhatározásom, hogy ő lesz, akivel kielégítem újonnan támadt vágyaimat. Ahogy mondtam, többször is kilestem ezután, de én ennél többet akartam. Volt olyan is, hogy épp tusolnom kellett, mikor nálunk volt. A kulcslyukon keresztül pont a kádra nyílik rálátás. Gondoltam, hogy többször meglesett már, de erre sem volt bizonyítékom, hiszen mire kimentem, ő már a nappaliban üldögélt a TV előtt, mintha mi sem történt volna.

Időközben kitaláltam, hogyan kaphatom rajta. Hasonló alkalmakkor égve hagytam a villanyt a fürdő előtt, így, ha odahajolt a kulcslyukhoz, eltakarta a fényt és azt bentről is látni lehetett. Reméltem nem veszi észre a trükköt. Nem vette. Besétált a csapdába. Ekkortól teljes bizonyosságom volt afelől, hogy amikor csak akarom, meg fogom kapni. Nem is tévedtem. A legközelebbi kukkolásakor kikiabáltam a fürdőből, hogy legyen szíves behozni egy törölközőt, mert elfelejtettem és nem tudok így kimenni. Kíváncsi voltam mennyire lesz diszkrét. Kinyitott az ajtót, benyújtotta a törölközőt, de azért besandított és végigszaladt rajtam a pillantása. Elkaptam a tekintetét, amitől teljesen zavarba jött. Magam köré csavartam a fürdő lepedőt és megfogtam a kezét.
- Ugye kívánsz engem? – kérdeztem. Nyelt egy hatalmasat, alig bírt megszólalni.
- Igen.
- Én is téged, ne félj.

Elkerekedett a szeme, mert hirtelen világossá válhatott előtte, hogy teljesen váratlanul az az asszony ismerte be számára a vonzalmát, akivel oly sokszor szeretkezhetett gondolatban, miközben maszturbált. Nem akartam elsietni a dolgokat, mert idő ugyan lett volna egy gyors numerára, mielőtt hazaér a férjem, de én nem ezt akartam. Meg akartam adni a módját, kiélvezni minden pillanatot, nyugodtan. Ezért megbeszéltük mikor fogunk találkozni legközelebb úgy, hogy kényeztethessük egymás testét, akár egy egész éjszakán keresztül is. Mivel Laci jóvoltából megízleltem a popó szex, számomra eddig ismeretlen gyönyöreit (hiszen nagyon gyengéden vezetett be az új érzésbe), mindenképpen szerettem volna ezt Attilával is megismételni. Sok kétségem nem volt azzal kapcsolatban, hogy vevő lesz a dologra, de sosem lehet tudni, és nem akartam, hogy aktus közben derüljön ki esetleg, hogy húzódozik az effajta behatolástól. Ezért felvetettem már előre, hogy én ilyen módon is igényt tartok a szolgálataira.

Nem ellenkezett, sőt elmondta, ő nagyon szeretné gyakorolni a popó szexet, csak a lányomnak nem nagyon fűlik hozzá a foga, ha lehet ilyen képzavarral élni. Elmondott egy érdekes sztorit, ami megint felháborító lehet, meg igazából ez nemi erőszaknak is beillik (mégsem a klasszikus erőszak, hiszen nem durva és nem idegent tett magáévá), ennek ellenre én nagyon felizgultam rajta. Egyszer elaltatta a lányomat. Mivel a kislányomnak rendszeresen fáj a háta, és Atinak több orvos ismerőse is van, így nem volt nehéz behálóznia őt. A háziorvossal felíratott altatót, mondván, alvászavarban szenved. A lányommal meg elhitette, hogy az egyik orvos ismerőse ajánlott egy jó izomlazító szert, igaz kicsit keserű, de használ. Ezek után belekeverte egy jó sziruposra készült málnaszörpbe, hogy elvegye valamelyest a keserű ízt és megitatta a lányommal. Fél órán belül már kóválygott a lányom, de azzal lett leszerelve, hogy biztos kicsit erősre sikerült a keverék így látatlanban. Nem kellett hozzá túl sok és a lányom aludt, mint a bunda.

Oldalra fektette, felhúzta a hálóingét és többször elment a lányom fenekében. Sajnos (mármint az ő szempontjából) ezt a dolgot csak kétszer vagy háromszor tudta megismételni, mert egy idő után a lányom nem akarta többet bevenni a szert. Nem a reggeli ébredés miatt, hiszen mindig hétvégén altatta el, így nem volt gond, hogy a lányom délig aludt, így nem kóválygott ébredés után. Inkább az esti kóválygástól ijedt meg a felesége és többet nem akarta már. Jóllehet azokon a napokon tényleg nem fájt a háta, hiszen alaposan kialudta magát és ellazult volt. Ebből is látszik, hogy mennyire oda volt Ati a popó szexért. De az is látszik, hogy a szerény külső mögött mennyire gátlástalan jellem rejtőzött. Bugyi szagolgatás és kukkolás, ezek még mind apróságok voltak az előbb elmondottakhoz képest. De nekem pont ez kellett. Úgy éreztem megtaláltam az igazi partnert, akivel a legtitkosabb, legbizarrabb vágyaimat is meg tudom majd valósítani.

14 éve ismerem már, de sosem gondoltam volna, hogy pont ő lesz egyszer, aki ki fog elégíteni mindenhol. És magamról sem gondoltam volna, hogy vevő leszek ezekre, sőt én fogom keresni az alkalmat. Magamat mindig azzal nyugtatom, nyugtattam, hogy a férjem áldozata vagyok. Ha ő nem lesz hűtlen hozzám egykor, sosem vágytam volna a bosszúra és sosem ismertem volna meg a kéjnek, számomra addig ismeretlen rejtelmeit, mélységeit. Hasonló alkalmat használtunk ki Atival is, mint Lacival. A férjem elment horgászni a barátaival hétvégére. Vele ment a lányom is. Ati beteget jelentett, én meg egyébként is utálom ezeket az összeröffenéseket, mert mindig nekem kellett kiszolgálni a baráti kört. Mosogatni, rendet rakni ilyesmi. Tehát én sem mentem.

Elérkezett a szombat este, az első alkalom a sok közül. Erre már nem úgy készültem, mint egykor Lacival, hiszen az csak egy bosszú volt és csak szerencsém (vagy inkább pechem?) volt, hogy nekem is nagyon jól esett. De erre most tudatosan készültem. Hangulatvilágítás, vacsora, alapos fürdő előtte, vetett ágy (ezúttal a hitvesi). Az este nagyon jól sikerült, beszélgettünk mindenről. A szex is szóba került, jó felvezetésként a későbbiekre. Lassan be is nedvesedtem a témától. Megfogtam Ati kezét és bevezettem a hálóba. Leültettem az ágyra, hosszan megcsókoltam. Most én akartam irányítani, mert az alfelem mindenütt bizsergett a kéjvágytól. Lassan elkezdtem vetkőztetni, mindenütt csókokkal borítva a csupaszon maradt testét. Hagytam, hogy ő is hasonló módon megszabadítson a ruháimtól, mai ezúttal természetesen nem otthonka volt, hanem egy szexis együttes. Mikor mindketten meztelenek voltunk, hanyatt fektettem, elkezdtem csókolni és nyalogatni a heréit. Hallhatóan nagyon élvezte.

Merev farka ott ágaskodott előttem. Finoman végignyaltam a tövétől egészen a makkjáig, azon a részen is végigszántva a nyelvem, ahol a fityma egy kis bőrdarabbal kapcsolódik a makkhoz, mert ott tudom, hogy érzékeny a legtöbb férfinak. Ő sem volt kivétel, mert összerándult a kéjtől. Ajkaimmal szinte felfaltam a makkját, miközben erősen markolva fejtem őt a kezemmel. Az este folyamán megemlítette, hogy sajnos elég korán el szokott menni, így elhatároztam, hogy megfejem és utána már hosszan tud majd velem foglalkozni a második menetben. Minden szenvedélyemet és tapasztalatomat beleadva szoptam, miközben a kezemmel is jól megdolgoztam. Éreztem, hogy megemeli a csípőjét, farka, ha lehet még egy kicsit nagyobb lett, majd, halk nyögések közepette elkezdte ontani magából az ondót.

Készültem erre és az utolsó pillanatban rátapasztottam a szám a makkjára, ahogy kitört a láva, nyeltem folyamatosan a jó ízű nedvet. Tényleg jó íze volt. (Utólag derült ki, hogy egész héten ananász levet ivott, hogy ilyen legyen. Hálás is voltam érte, mert tényleg nagyon finom volt.) Nem hagytam egy cseppet sem kárba, egyébként is kellett az energia az est hátralevő részére. Felkúsztam a fejéhez, és simogattam, csókolgattam, kicsit el is bóbiskolt. Persze nem hagytam, hogy elaludjon, mert kötelességei voltak még aznap este. Negyed óra múlva elkezdtem masszírozni a heréit, finoman, óvatosan. Lassan újra élet költözött az ágyékába, és visszatért az ereje, hogy velem is foglalkozhasson. Elkezdett csókolgatni, majd egyre hevesebben tapasztotta ajkait az enyémre. Én már csupa nedv voltam, hiszen eddig még nem kaptam semmit, de tudtam, hogy ez hamarosan megváltozik.

Kicsit lejjebb csúszott és elkezdett cumizni a mellemen. Finoman szájába vette ágaskodó mellbimbóimat, de nem vetette rá magát, hanem a bimbó udvart kezdte lágyan nyalogatni a nyelvével. Ettől teljesen beindultam. A puncim szinte követelőzve lüktetett, hogy ő is kapjon már végre valamit. Azt azért még meg kellett várnia, hogy mindkét mellemet megdolgozza, hol finoman, hol erősebben. Azután elindult lefelé, végig puszilva, csókolva a köldököm, a hasam, míg végül leért a puncimhoz. Én már nagyon szerettem volna, ha legalább belém nyal, de nem tette. Finoman körbe puszilt odalent, és csak mikor már ösztönösen emeltem a csípőm és toltam oda az arcához, akkor adta meg a kegyelemdöfést és hosszan, mélyen belém nyalt. Szinte öntudatlan voltam, mert már annyira hiányzott. (Ezt megelőzően a férjem másfél hete nem nyúlt hozzám, és most is mire rám jutott a sor… ) Szóval alig vártam már ezt. De azután nem lehetett okom panaszra.

A fenekemtől a csiklómig csupa nyál voltam és a nyelve nagyon ügyesen térképezett fel minden apró felületet odalent. Az ágyékomban elindult az ismerős bizsergős érzés, és heves összehúzódások közepette elélveztem. Most nekem volt szükségem egy kis szünetre és ő simogatott, puszilgatott finoman. De nem hagyott nyugtot sokáig, szerencsére. Oldalt fordított, majd felhúzta a jobb lábam, így a fenekem és a puncim teljes hozzáférést adott neki. Elkezdte újra nyalogatni a fenekem, miközben két vagy három ujjával kitöltötte a hüvelyemet. Nagyon jól esett és kezdtem újra begerjedni. Azután újra elkezdett nyalni és az ujjával a fenekem nyílását kezdte óvatosan dörzsölni, finoman, de egyre határozottabban nyomva befelé az ujját, míg végül a lyukam nem tudott már ellenállni és az ujja lassan becsúszott a fenekembe. Laci múltkori ténykedése óta erre vártam. Eddig is nagyon jó volt, de ez mindent felül múlt. Ez a perverz élvezet nagyon felizgatott.

Ellazítottam magam amennyire csak tudtam. Egy darabig ujjazta a fenekem, majd kihúzta belőlem az ujját, feltérdelt és a szokásos módon elkezdett dugni. Először nem értettem, hogy miért, de azután, ahogy egyre jobban felizgultam a ténykedésétől, már világos lett, hogy szintre akar hozni önmagával, hiszen a férfiak nem nagyon bírják sokáig a fenékben, ő meg pláne nem. Mikor a nyögdécseléseimből látta, hogy elérkezett az idő, feltérdeltetett, és jól benyálazta a fenekem és a farkát is, majd oda tette az ánuszomhoz a dákóját és óvatosan elkezdte befelé nyomni. Éreztem a fokozódó nyomást, és bár próbáltam ellazulni, de azért a fenekem ösztönösen ellenállt a behatolásnak. Persze nem tudott sokáig ellenállni a befelé nyomakodó faroknak. Éreztem, hogy hirtelen szétnyílt és Ati farka akadálytalanul becsusszant a végbelembe. Lassan tövig nyomta, majd elkezdte először lassan, majd egyre gyorsuló tempóban dugni a fenekem. Újra fellobbant bennem az az ismerős kéj, amit Laci okozott először. A puncimhoz, nyúltam, és elkezdtem magam ujjazni, masszírozni a csiklómat.

Nekem nem kellett sok a második orgazmushoz, de Ati sem bírta sokáig. Szinte egyszerre élveztünk el. Alig kaptam levegőt, akkora orgazmusom volt. Miután kihúzta belőlem a farkát, lefeküdtünk egymás mellé és a kimerültségtől elaludtunk. Előtte azért még végigszaladt a fejemben a gondolat, hogy mennyire jól választottam, és hogy milyen örömök állnak még előttem, hiszen erre garancia volt a mai éjszaka is.

Az éjszaka közepén azután arra ébredtem, hogy a vejem ismét nyalogatja a fenekem és ugyan én hason feküdtem, de könnyedén belém tolta a farkát és újra megdugta a fenekem. Én hagytam, nem mozdultam, mert nekem is jól esett. Igaz most nem volt meg nekem. Miután belém élvezett, hanyatt fektetett, széttárta a lábaim, befeküdt közéjük és valami olyan fantasztikus technikával és beleérzéssel nyalt, hogy rövid idő múlva nekem is meg volt a harmadik orgazmusom. Ezek után újra elaludtunk és csak másnap délben ébredtünk fel. Közösen lezuhanyoztunk, kedvesen végig mosva egymást mindenhol. Majd ő haza ment én pedig egyedül maradtam férjem érkezéséig. Az ágyneműt lehúztam, újat tettem fel, de ez neki fel sem tűnt. Közben azon gondolkodtam, hogy milyen legyen a folytatás. Éreztem, hogy egyre több kell, hogy egyre perverzebb gondolataim és vágyaim támadnak. Bár nem ismertem magamra, de nem volt ellenemre eddig semmi.

Elhatároztam, hogy legközelebb még messzebb megyek. Igaz, hogy Lacinak azt mondtam, első és utolsó alkalom volt, de most úgy éreztem, nagyon jó lenne, ha egyszerre mindkét srác bennem lenne és engem kényeztetne. Biztos nem lehettem a dolgomban, hogy belemennek-e ebbe, de azért túl sok kétségem nem volt felőle, hogy igent fognak mondani, hiszen mindkét srác bebizonyította, hasonló vágyaik vannak, mint nekem. Megint ki kellett találnom hogyan hozzam össze a dolgot. A következő napok, hetek ennek a kigondolásával teltek, de meg is lett az eredménye.
Hasonló történetek
25081
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
26065
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
2010oli ·
Erös a gyanúm, hogy ezt a történetet is egy 3ágú írta nöi álnéven. Igaz, hogy az 50+-os nök több tapasztalattal rendelkeznek, s jobban merik élvezni a seggbedugást is, azért attól sokkal szemérmesebbek, hogy ezt ilyen szókimondóan le is írják. A seggbedugás technikája itt már sokkal élethúbb, mint egy másik történetben, de szerény véleményem szerint a nyál, bár mennyire is erölködik a 3ágú és bármilyen nedves is a szája, 1xúen túl kevés ahhoz, hogy annyira nedvessé tegye egy nö seggét, hogy sze4gényke minden további nélkül tudja élvezni a seggbedugást. Pláne akkor, ha alig van tapasztalata e téren, lásd a történet 1. részét.

Szóval tisztelt erotikus történet író 3ágúak, kissé élethúbb árbárzolást, hiszen nemcsak arról van itt szó, hogy ezen rejszoljunk, hanem itt szexuális ismeretterjesztésnek is kellene folynia.

Pondss ·
Hárpia, te tudhats valamit, mert így korán reggel, iszonyú jót röhögtem, ami valószínú, megalapozza az egész napi jókedvemet, köszi!:)

alias ·
[link http://www.tortenetek.hu/showuser.php?user=26170&page=about]Jó olvasást.[/link]

alias

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: