Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Média

- Szerkesztőség – érződött a férfihangon, hogy mindjárt indul a nyomda, éjfél van, nyugalom kellene már az éjszaka hátralevő részére.
- Szeretném, ha meghallgatna, hogy később is ismerhető legyen az én változatom is, mert félek, hogy elhallgattatnak – Korosabb férfihangnak tűnt. Lassan, megfontoltan, mégis feszültséggel telt hangon.
- Hiszen, máris Önt hallgatom! – próbált fáradtan kedélyeskedni az ügyeletes
szerkesztő. – Miről van szó?
- Megöltem két embert – suttogta a másik.
Pillanatnyi csend után hallatszott, ahogy befogják a mikrofon nyílását és fojtott hangon beszűrődött a kiabálás:
- Csendet! Azonnal! Indítsa valaki a rögzítőt!

Amikor elengedték a mikrofont érződött, hogy már kihangosítva, némiképp visszhangosabb az elcsendesedett háttérzaj.
- Hallgatom Uram!
- Reggel úgy kezdődött, mint bármelyik napunk. Dolgozni indult az asszony. Elmondta, hogy egy vállalati társaság felkérte, segítsen a rendezvényükre főzni. Csapatépítés, vagy mi. Mindegy. Szóval összekészített pár eszközt, konyharuhát és alaposan beöltözött, mert szabadtéri, bográcsos főzés volt a rendelés.
- A felesége szakácsnő?
- Nem. Egyszerű laboráns, de a munkatársai, főnökei szeretik a lelkiismeretes munkájáért és főzni is jól tud. Jelezte, hogy majd késő este a céges kocsi hozza haza, ne várjam meg, aludjak nyugodtan. Tíz éve lélegeztető géppel alszom, a betegségem miatt és a gép a fülem mellett zúg egész éjjel. Nem nagyon hangosan, de annyira igen, hogy csak a nagyobb zörejeket hallom meg tőle. Ma késő este dübörgésre, hangos beszédre riadtam. Idegen férfihangok voltak. Aggódtam, hogy valami baj van, ezért felkeltem és kimentem a szobámból a nappaliba. A világítás felkapcsolva és senki sem volt ott. A feleségem szobájából jöttek a hangok. Ahogy az ajtón benéztem, két harminc körüli férfit láttam, meg a feleségemet az ágyán, rongybabaként elterülve, meztelen. A ruhái szanaszét szórva a padlón, és látszott rajtuk, hogy nem levették, hanem letépték róla, mert többségükben szakadtak voltak. Az egyik férfi letolt nadrággal állt az ágy mellett, és a feleségem altestébe gyömöszölte magát durván, miközben a csípőjénél megmarkolva próbálta a magatehetetlen testet megtartani. A másik az asszony fejénél, lehúzott sliccel igyekezett a falloszát a szájába nyomni az ájult asszonynak, de mert két kézzel a hajánál fogva emelte a fejet, a csukott szájat nem tudta szétfeszíteni. Nem azok az emberek voltak, akik az összejövetelt szervezték. Egy ismeretlen férfi és a helyi rendőrfőnök fia voltak. A döbbent hörrenésemre felém fordultak. A letolt nadrágos erőlködött tovább, de a fiú elejtette az asszony fejét, ami koppanva hullt az ágy peremére és elindult felém…

- Mi van papa? Nem tetszik valami? Leszophatsz te is, ha már a vén kurvát nem sikerült szájba kúrni. Mostál már fogat öreg? Vagy, nem is, tudod mit? A nagy fehér segged kell! - A másik tele pofával röhögött és rángatta az élettelen testet magára. Húsz évig szolgáltam tűzoltó tisztként és részt vettünk néhány önvédelmi fogást bemutató tanfolyamon. Nem tudom honnan ugrott be a dolog, de a bal kezem ökölbe szorult, a jobb kezem mutató és középső ujja egyenesre meredt. Amikor közelebb ért a támadó, már láttam, hogy a kezére bokszert húzott, gondolom, azzal szeretett volna meggyőzni, kívánságai teljesítésére. Váratlanul érte a balkezem lendítése, nem feltételezte az ellenállást. Amíg ezzel volt elfoglalva, az addig takarásban tartott jobb kezemmel teljes testsúlyomat bevetve, a szeme felé szúrtam. A védekező mozdulata még nem alakult ki teljesen, ezért azt elsodorva, a bal szemét kiszúrtam a mutató ujjammal. A felém tartó lendületét nem megtörve, félre léptem és hagytam kizuhanni a nappaliba. A másik elkerekedő szemmel, kirántotta magát a feleségemből és valahonnan egy hosszú tőrszerű valamit emelt a magasba. Láthatóan az asszony hátába akarta döfni. Bosszúból, megfélemlítésből, nem tudom. Az előbbi félrefordulást tovább folytatva, berontottam a szobába és a férfihoz érve, az erősebb testalkatát figyelembe véve, nem a lefegyverzése mellett döntöttem, hanem az állát és a tarkóját megmarkolva, lerántottam a padlóra, közben a nyakát csavarva. Már zuhanás közben hallottam a reccsenést. Mire kikászálódtam alóla, a megvakított rohant be a helyiségbe ordítva, maradék félszemét eszelősen forgatva.

– Megdöglessz szemét! Nekem mindent szabad! Nekem az apám a rendőrfőnök! A börtönben fogsz megrothadni! Lecsukatlak vele patkány! – felállás közben a kezembe akadt az elhunyt hosszú kése, megmarkoltam és úgy fordultam, hogy ne lássa a kezemet az ordító alak. Egyik kezében láncon lógó fém rudat lóbált, miközben a jobb szemgödréből vér csorgott. Kísérteties volt. Többször felém sújtott azzal a valamivel, de elvétette. Közben folyamatosan üvöltött.
– Péppé verlek vén szaros, és kitaposom a belét az öreglánynak is! Majd elintézzük, hogy te támadtál meg bennünket! Neked annyi, vén geci!

Az egyik sikertelen támadása után a sikerült a hosszú pengéjűvel a nyakát megsebezni. Sugárban spriccelt a vére, de mintha nem is érezte volna, hadonászott és ordított tovább. Néhány újabb, gyengülő támadási kísérlet után lerogyott a padlóra és még ott is motyogta a szidalmait. A szekrénynek támaszkodva néztem végig, ahogy elvérzik. Ekkor köhögött fel az asszony. A teste tele van kék zöld foltokkal, véraláfutásokkal. Arra kérem, hogy ön hívja a mentőt is és a rendőrséget is, mert akkor nyoma marad. Félek, ha itt helyben intéződik a dolog, semmi sem lesz belőle. Én nagyon rosszul érzem magam, Izzadok, szorít a mellkasom, kérem, intézkedjen… Segítség!… Nagyon fáj!… Segítsenek…
- Azonnal kérek egy másik városi vonalat, az országos főkapitányt kerítsétek elő! Nem érdekel, hogy éjszaka van… Tudjátok meg azonnal, hol van ennek a vonalnak a másik vége! Meg ne szakítsátok! Ha megvan, azonnal a mentőnek adjátok meg a címet, infarktusos beteghez készüljenek! Még egy vonalat! Hívd a nyomdát! Gyerekek, megállunk! Új vezércikk lesz! Nem érdekel a leadott anyag! Rögtön küldöm az újat. A cím: Megölték a rendőrfőnök fiát.
Hasonló történetek
4233
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
3916
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Kriptatündér ·
Az utolsó mondat annyira a helyén van, hogy számomra elfed minden apró hibát. Gratulálok! :)

ted ·
És egy újabb nap virrad Sin Cityben...

Legalábbis engem az egész hangulat arra a filmre emlékeztett. Tetszett.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: