Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Meddig tarthat?

Távol vagyunk a külvilágtól, s annak minden zavaró darabkájától. Távol mindattól, ami szent és mindattól, ami megvet és elítél. Távol a józan észtől, és ijesztően közel az őrület határához. Annyira közel, hogy már észre sem vesszük, hogy kint hatalmas vihar tombol, hogy kicsavarja a fákat, felkap, és mérföldekkel messzebb leereszt minden mozdíthatót. Hogy az esőcseppek egyre vadabbul verik a palettákat, hogy a fel-felvillanó villámcsapások és a csattanó mennydörgések közt már tizedmásodpercek sem telnek el. Azonban bent mindez távolinak tűnik. A két test összefonódó egyenletes szuszogása, a két szív egyazon dobbanása elnyom minden zavaró hangot. Bent, a barna, kopott, füstös szőnyegen két tökéletes test, két ember tökéletes harmóniában, mint a jeges mámor és a tomboló nyugalom fekszik összesimulva.
- Vajon meddig tarthat?
- Micsoda? A vihar?
- Nem, ez a napsütés…
- Ameddig be nem tör a vad szél, hogy felhőket fújjon fölénk.
- S ennek mennyi esélye van?
- A másodpercek múlásával egyre több
- Tarthatna örökké is…
- Ne légy gyerekes…
- Ilyen vagyok. Reménykedő? Naiv? De ha akarod… ha akarod én mindjárt másmilyen leszek. Olyan, amilyen Te vagy!
- Nem akarom, hogy változz.
- Én sem. Nem akarom, hogy bármi is megváltozzon.
- Nem fog.
- Honnan tudod?
- Nem tudom, csak hiszem.
- Én semmit nem tudok...hogy mit keresek egyáltalán itt, és…
- Elmehetsz…
- Nem akarlak itt hagyni, csak szeretném megérteni miért történik mindez. Nem tudom, hogy szeretni fogsz-e az idők végezetéig, vagy csak hitegetsz… nem tudom.
- Ne kérdezz!
- Mindig ez a válasz… NE KÉRDEZZ! Pedig én igazán… én tényleg szeretlek. Még ha nem is hiszed… én bármit megtennék, odaadnám az életemet is…
- Ne beszélj annyit…
- Miért?
- Mert felesleges. Érezd, amit érezned kell… éld át, amit át kell élned. Ne soha nem kérdezz feleslegesen…
- Ez felesleges?
- Igen… minden kérdés felesleges.
- Én azért szeretlek… És Te? Te szeretsz?
- Nem ismerem a szerelmet, én csak a vágyat ismerem.
- Szóval… vágysz rám?
- Már nem. - magához húzta és megcsókolta a fiút.
Látod, eddig tarthat…

/2006. 06. 28, 23:43/
Hasonló történetek
24287
Már lassan közel voltam hogy elélvezzek, ekkor ő hatalmasokat kezdett el szívní a makkomon, én azonnal elélveztem, bele a szájába, a kis édes annyira szívta a farkam hogy jó sokat kiszivott belőle. A kis szája tele volt a fehér nedüvel, majd lenyelte, és azt mondta hogy isteni volt, még soha nem élveztek a szájába...
18048
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
További hozzászólások »
maszi ·
hmm...
Megfogott...ez nekem sokat számít...érzékletes és pontos.
gratulálok
maszi

moennig ·
köszönöm szépen :hushed:

Tűzmadár ·
Hmmmm...

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: