Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Levél az énnek

Mi a fenének erőlködünk mindig, mi az ami miatt újra és újra irracionális döntéseket hozunk, és megpróbáljuk elhitetni önmagunkkal, hogy ami felborítja az életünket az nekünk jó?
Képesek vagyunk feleslegesen áldozatot hozni és a vége mindig ugyanaz, pofára esés. Beszél itt a tudomány alfahímről meg minden, az igazság mégis az, hogy mindig a nők választanak kedvük szerint.
Azt szereznek meg maguknak, akit csak akarnak, így van ez mióta világ a világ. Az ősember se bunkóval ütötte le asszonyát, valószínűleg ez is fordítva történt, csak ezt a patriarchális társadalmunk kissé elferdítette.
Ha nem vagyunk médiasztárok, nem emelünk 2 tonnát fél kézzel, vagy csak szimplán nem vagyunk "menők", akkor esélyünk nincs az ideális pártalálásra.
Ha pedig végképp nincsen szerencsénk, akkor mi maradunk ősszel a kifutó készlet, amit már harmadáron is adnának, ha lenne rá vevő, de persze mindek, ha már változott a divat.
Ezek után pedig még va,n aki csodálkozik, ha egyesek végső elkeseredésükben, inkább csendben elszigetelődnek.

Illetve csak próbálnának, de újra és újra ők is beleesnek abba a hibába, hogy hamvában holt reményeknek bedőlnek, és többet mernek remélni annál, mint amit a sorsuk szánt nekik, kicsit hasonlóan az amerikai álomhoz, hiszen mind azt hisszük talán velünk csoda történik, és majd mi fogjuk megváltani a világot.

Sajnálom, de sosem fogod a világot megváltani, és soha nem fog semmi sem sikerülni, így jártál, vegyél tengerimalacot és tanulj meg csendben élni, és persze hagyj fel minden reménnyel, ez nem a te világod, csá lúzer!
Hasonló történetek
4433
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
4465
Szerelem volt ez az első látásra. Valami olyan, mely mindent elsöpör. Egy hurrikán, mely kitép minden fát, és ledönt minden falat. Ember ilyen erős szerelmet még soha nem érzett, mint én akkor.
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Sírrabló ·
És minden szavam beigazolódott :innocent:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: