Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kubai nyár

Lágy napsütés, enyhe szellő fújdogál. A levegő nehéz, sűrű a párától, mégis bódító ahogyan a trópusi gyümölcsök és az élet íze keveredik benne.
A nap már lemenőben van, így a parton álló nádviskók árnyai hosszú, elnyúlt foltokat rajzolnak a szikrázóan fehér homokba, míg a türkizszínű tenger habjai csigavonalakat festenek bele, ahogy a tompa hullámok egymás után nyaldossák a partot. Beljebb pálmák sorakoznak, némelyiken óriási kókuszdiók csüngenek. Hatalmas leveleik alatt emberek ülnek és a naplementében gyönyörködnek. Az ég alján vörösen izzó korong narancsszínűre festi az óceánt. Idilli látvány. Nemsokára az utolsó fénysugár is eltűnik a horizont mögött és a víz egyre sötétebb kék lesz, mígnem teljesen besötétedik és a fekete víztükrön már csak a parti bárok fényei szaladgálnak, aranyszínű csillogást adva neki.
A vizet sétahajó szeli, a partig szűrődik a pezsdítő latin zene a fedélzetéről. A hangulat még az időnél is forróbb. Pedig itt örökké tart a nyár. Talán ezért olyan lenyűgöző.
Hasonló történetek
4166
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
4138
Jelenleg 13 éves vagyok.
Hozzászólások
További hozzászólások »
kisangyal ·
pepi!a címem tundi-baby@freemail.hu! írj minél hamarabb!kíváncsi vagyok a véleményedre! van még sok versem csak soha nem érek rá begépelni:blush:!
de ha érdekelnének akkor szakítok rá időt!amúgy hány éves vagy?-csak kíváncsiságból!cupp, üdv!

kisangyal ·
ja és van még 1 rövidke történetem fenn!nem hasonlít erre, de nekem az a kedvencem (lehet hogy azért mert rólam szól )!bye all

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: