Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Kórházi szerelem...?

Oda mentem a kórház ablakához és megpróbáltam kinyitni szépen, csendben, óvatosan. Amikor elfordítottam a nyitót rajta, még minden oké volt, de amikor megpróbáltam kihúzni egy nagyot reccsent. Christoph azonnal felébredt, és oda rohant hozzám és szorosan átölelt hátulról. Én köpni nyelni nem tudtam. Megszólalt:
- Fú, még jó, hogy időben ébredtem különben..., mit akartál tenni? - még mindig a hátam mögött állt.
Nagy nehezen én is szóhoz jutottam:
- Semmi..., semmit – mentegetőztem - csak egy kis friss levegőt akartam szívni, semmi rosszat nem akartam tenni, különben is túl gyáva lennék az.... arra, hogy netalán kiugorjak - még mindig úgy álltunk.
Oda fordultam Christophoz, és megint nagyon szorosan megölelt. A francba! Ez olyan jó volt. Annyira furcsa dolgot éreztem a hasam és szívem körül. Ilyet amikor Tom megölelt, soha nem éreztem. De nagyon-nagyon jó volt, és szerintem ezt Christoph is érezte, mert mélyen a szemembe nézett, és adott egy puszit a számra .Ez tök király volt, csak az a baj, hogy talán, talán... szerelemes vagyok? De hogy szerethettem bele Christophba 3 nap alatt? Akkor ez szerelem első látásra. Nem hittem, hogy ilyen is létezik. És még az a puszi. Olyan hosszan történt, vagy csak én éreztem így? Olyan volt, mintha a mennyországban lennék.

Amikor elhúztam magam - igen én húztam el magam - a karjaiból csak álltam ott. Egy szót nem tudtam szólni, hanem visszamentem az ágyamhoz és lefeküdtem. Christoph odajött és megkérdezte, hogy jól vagyok-e?
- Jól vagyok, légy szíves menj ki és hagyj békén.
- De hát mi a baj, rosszat tettem? - kérdezte kétségbeesetten.
Jézusom, nem elég most nekem anya és apa halála, még ez is, hogy szerelmes legyek. Ezért úgy döntöttem, hogy bevágom azt, hogy utálom és akkor csak nem fog közelíteni. Őt biztos zavarná a korkülönbség. Ez biztos csak olyan vigasztaló puszi volt, érzelmek nélkül, de bennem felébresztette, hogy szerelmes lettem bele. Jaj, de úgy nem tudom őt gyűlölni egy puszi miatt, ami természetesen nekem is jó volt. De muszáj lesz.
Hasonló történetek
3717
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
2680
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
Hozzászólások
További hozzászólások »
Robby ·
ááááááááááááááááááááááááááááááááááááuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! :D

Bogyó ·
Nekem értelmetlennek tűnik ez az egész...

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: