Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Két szék közül a várfal tövébe...

Pöttyet összezavarodva mászott fel a várfalra. Szinte azt sem tudta hol van, azt se, mi mit jelent. Egy városban élt, ahol mindenki többet tud, mint ami van, és mindenki töbet is mond el. Életében először történt, hogy nem falták fel szavaikkal az irigyek...bár azt akarták most is, csalódniuk kellett, örömet okoztak.
Kérdések jönnek, hogy: mit akarok... hogy: valóban ezt? Ő kell, ha már annyi időt, és szenvedélyt és... persze mindenki kételkedik, amikor csodák történnek. Látta a kéket, és azt, ami tartozik még hozzá, amit alig két napja könnyek közt búcsúztatott magában, miután megmondta, nincs tovább, nem bírja cérnával… s most mégis...
És mintegy második varázsütésként Takáts Tamás érdes hangja zendül fel a zsebében... összerezzen, aztán tart is a reszketés, tudja, hogy a telefonja csörög, és azt is, hogy legalább két éve nem hallotta ezt a zenét. Ahogy kifelé halássza a zsebéből a készüléket, és a kijelzőre pillant, végképp elveszteti a hitet, hogy nem álmodik.
- Haló – remegi a telefonba. Talán nem is érthető, s talán mindegy, hisz ez nem valóság. Álom, fikció, kimerültség szüleménye, mindegy.
- Szia kislány, rég beszéltünk...- szól bele egy zöldesbarna férfihang a múltból.
- Igaz. - nyögi ki nagy nehezen, épp leállt keringése egyre jobban gyorsul – tán csak nem repülök már el- gondolja.
- Láttam a várfal felé mész, gondoltam felhívlak, csatlakozhatok-e...
- Persze – mondja valaki más, valaki idegen, valaki régi és rettegett. - gyere csak.
Gyors oké, és beszélgetészáró sípolás a másik oldalon.
- Gyere ha ideérsz...mormolja még a hívott fél.
S az ötven méter alatt, amíg leér a várfal tövéig, pontosan két élet fut végig a szemei előtt. Az egyik szenvedélyes és őrült és fájdalmas, és csodálatos, és sikeres, mert ihletet ad, meg drámát és halált. A másik nyugodt, családdal, gyerekekkel, hintaszékbe öregedéssel, sírig szeretettel, de névtelenül, álmokat álomformában elásva.
Utolsó gondolata, hogy így már nem bánt senkit, és őt se bántja senki soha többé.
Hasonló történetek
3639
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
7235
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Tűzmadár ·
A síron túlról nem csörög a telefon, csak az álmodban. ÉBRESZTŐ!!!
szöszke ·
Köszönöm.
kínlódom. ez lehet, hogy ébredezést jelent. még nem derült ki.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: