Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Hupikék Törpikék 20 év múlva, avagy az igények változnak

______________________________________________
FIGYELEM! Ezzel senkit nem szeretnék megbántani. Az egész tudomásom szerint az én fantáziám szüleménye, bár az alapok valósak hozzá!
______________________________________________
Kiből mi lesz pár év múlva?

Törpilla
Mint a faluban élő egyetlen felnőtt nő, a férfiak elnyomása miatt feminista élharcossá növi ki magát. Beismeri, hogy Törpicur az ő és Törperős eltitkolt gyermeke.

Törperős
Megunja, hogy ő a férfiasság megtestesítője Aprajafalván, valamint ráébred másságára.

Törppapa
Fájdalmai vannak varázslatai sorozatos sikertelensége miatt, morfinista lesz.

Lusti
Kiderül, évekkel ezelőtt megcsípte egy cecelégy, de Törppapa ezt (is) félrediagnosztizálta. Végül a betegség miatt meghal.

Okoska
Rájön, a törpök soha nem fogják befogadni, mert túl okos hozzájuk. Fogja magát, és elmegy egyetemi professzornak az emberek közé.

Ügyifogyi
Okoskával tart az emberek közé. Sikeres lesz, mint bohóc.

Ügyi
Miután Törpilla feminista lesz, Ügyi kiábrándul a világból. Végül egy talk-show műsorvezetője lesz.

Nótata
Megalapítja az Aprajafalvi Ifjúsági Fúvószenekart, társul Lagzi Lajcsival és platinalemezes előadóvá válik.

Tréfi
Miután a törpök rájönnek "ajándékai" titkára, megkomolyodik, és sikeres íróvá válik

Torpojáca
Annyira törekszik a külső tökéletességre, hogy a sorozatos plasztikai műtétek teljesen eltorzítják az arcát, viselkedése pedig még sekélyesebb lesz.

Sziamiaú
Megunja, hogy sose kap törphúst, csak lecseszést, otthagyja Hókuszpókot és közönséges házimacska lesz.

Hókuszpók
Beleőrül a törptelenségbe, romos kastélyában tengeti hátralévő napjait, a törptermelő varázsszert keresve.

Kele
Sikeres erdei idegenvezető lesz, próbálja titkolni kapcsolatát a törpökkel. Később nyugdíjazása után szülész-nőgyógyászként dolgozik.

Törpicur
Még idejében lelép ebből a fertőből, aféle magányos Robin Hoodként próbálja múltját feledni, a lehető legtávolabb Aprajafalvától.
Hasonló történetek
3111
A rózsaszín felleg viszont elkerülhetetlen, és manapság egyre több embert talál meg. Ez a rózsaszín felleg persze csak egy tünete a kóros szomorúságnak, vagy inkább kezdete. De ha ennek érzéseit sikerül leküzdeni, a kóros szomorúság már elkerülhető.
Legyőzni azonban nehéz, de vannak rá módszer...
3873
"Az ember akkor jön rá milyen fontos egy állat, vagy egy ember, ha elveszíti." Már nem tudom ki is mondta ezt, de igaza volt. És ha valakit nem szerettünk, vagy úgy éreztük nem olyan fontos, rájöhetünk hogy ez még se így van...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Angel5 ·
Ez nem történet, hanem vicc kategória.
Ha itt pontoznom kellene, akkor 3x1, ezért inkább nem is teszem.
Amúgy nem rossz, legalábbis azoknak, akik szeretik a fárasztó humort. :grinning:

Szivacs ·
Hófehérhupika kimaradt? :/0

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: