Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Horgászat 6.

Most kin van a sor? - kérdezte Pisti barátom.
- A mi részünkről már hallottatok egy - egy sztorit. - válaszolt Magdi. - most rajtatok van a sor.
- Hát én nem tudok nektek különösebbet mesélni. - mondta Pisti egy kis bizonytalansággal a hangjába, miközben felesége felé fordult. - Hogy néz ki veled? - kérdezte Jutkától.
- Hát tudjátok velem megesett egy eset múltkor... - állt neki Jutka, eltűnődve.
- Kezd el. - biztattam. Érdekelt, hogy ez a szerénynek látszó ártatlanság mit követhet el a férje háta mögött.
- De ígérd meg, hogy nem haragszol. - fordult Pistihez. – Tudod, tényleg szeretlek, de hát egyszer elveszítettem a fejemet, és azóta is rossz a lelkiismeretem.
- Ok - bólintott Pisti - de akkor mindent el kell részletesen mesélned. Ne adj kételkedésre okot.
- Tudjátok Pisti a múlt hónapban továbbképzésen volt, és én egyedül ültem otthon egész héten. Unalmamban már nem tudtam, mit csináljak.

Először olvastam, majd takarítottam, de annak is vége lett. Este lefekvés előtt TV-t néztem. Nem jött semmi érdekes, hát rányomtam a videó gombjára. Utoljára egy szex filmet néztünk Pistivel, és elfelejtettük visszavinni a kazettát. Úgy, hogy még egyszer megnéztem a filmet. Nem volt valami nagy szám, de elalvás után beindult a fantáziám. Reggel csupa víz voltam mikor az óra felébresztett. Gyors tusolás, kávé, szendvics és már rohantam is a buszhoz. De gondolatban nem tudtam elszakadni az éjszakától. Beérve a fodrászüzletbe átöltöztem, és mivel csupa izzadság volt a bugyim, kiöblítettem, majd a szárítóba felakasztottam. Délelőtt úgysem jön senki. Gondoltam. Ellenben alig jöttem vissza, egy magas, jóképű fiatal srác jött be, és egy komplett szervizt kért. Mosás, vágás-szárítás, fejbőrmasszás. Majdnem úgy nézett ki, mint akiről előző éjjel álmodtam. Szóval neki álltam a haját megmosni, de alig értem hozzá, egy izgatott remegés jött rám. Alig bírtam visszatartani magamat, hogy meg ne csókoljam. Átült a tükör elé, és én elkezdtem vágni a haját.

Izgatottságomban többször is leejtettem a fésűt. Egyszer éppen az ölébe esett. Mikor oda nyúltam, ijedten kaptam vissza a kezemet.
- Elnézést - szólt a srác - de annyit hajolsz, hogy tényleg nem csoda, ha valaki agyvérzést kap ebben a székben.
- Oh igen - pirultam tovább zavaromban, mert észrevettem, hogy a kötényem fölső két gombját nem gomboltam be. - kissé ideges vagyok ma. - és vágtam tovább a haját.
- És feledékeny is. - mondta. - Elfelejtettél bugyit venni. Vagy ez hozzá tartozik a szervizhez? - kérdezte, és egy határozott mozdulattal a kötényem alá nyúlt. Tényleg hülyén éreztem magam. Nem elég, hogy a felső gombokat nem gomboltam be, de alulról a második gomb hiányzott is, és mozgás közben néha be - beláthatott a ruhám alá. Határozott mozdulata mégis úgy meg lepett, hogy még csak hátrébb sem léptem. Nagy erős kezei voltak. Ujjai ellenben igen érzékenyen masszírozgatták nagyajkaimat. Másik kezével felnyúlt, és a maradék gombokat is kigombolta, majd magához húzott, hogy szájával megduzzadtan ágaskodó mellbimbómat kényeztesse. Pillanatok alatt elélveztem. De ezzel még nem volt vége. Lassan felemelt, és a tükrös szekrényre ültetett. Akaratlanul, és ellenállas nélkül engedelmeskedtem mozdulatainak. Egy ujjal a térdem alá nyúlt, majd addig emelte, míg lábam a válla magasságába ért. Ott elengedte, miközben elém térdelve úgy helyezkedett, hogy talpam a vállán nyugtathassam. Rövid szakálla, mint egy bársonyos kefe izgatta combom belső felet.

Orra a szeméremszőrzetemhez érve mélyen belefúródott puncimba, és nyelve izgatóan dörzsölgette fenekem lyukat. Azután valami kemény, de meleg tárgyat ereztem lábaim között. Lenéztem, és megcsillant előttem a hajsütő nyele. Megijedtem, vissza akartam húzódni, de a tükör nem engedett.
- Ne félj - hallottam lágy, melegen duruzsoló hangját. - Nem fogok fájdalmat okozni. Tudom, mit csinálok. - Ezzel lejjebb engedte a sütővasat, és gyengéd, de határozott mozdulattal a puncimba nyomta. Szerencsére nem volt forró, hanem csak kellemesen meleg. Miután ereztem, hogy a vas nem melegedik tovább, lassan feloldódtam, és átengedtem magam megint a kéj élvezetének. Pár perces izgatás után a srác kihúzta belőlem játékszerét, és a fenekemhez közelítette. Nyelve pedig befurakodott előmelegített barlangomba. Mikor a hajsütő belecsúszott fenekembe, azt hittem elájulok. Megint elkezdett melegedni, és alig látszott ki a nyele, mikor a fiú beleharapott csiklómba, majd nyelvével úgy korbácsolta, mintha le akarna onnan szakítani.

Erősen a hajába markoltam, mert egyszerre elsötétült előtte minden. A saját sikításomtól tértem magamhoz. Lábaim úgy remegtek, hogy bele kellett kapaszkodnom a fiúba, hogy el ne essek. Ő lesegített a földre, és az egyik székbe ültetett. Rendbe szedte magát, majd hozzám fordult.
- Hol van a pénztárkönyv? - kérdezte.
- A második fiókba. - válaszoltam anélkül, hogy tudtam volna mit is akar. Mikor megint magamhoz tértem, éppen befejezte az írást.
- Mit csinálsz? - érdeklődtem nem kis meglepetéssel a hangomban, mikor láttam hogy az asztalon az összes üzleti könyvek ki vannak terítve.
- Csak átnézem a könyveiteket. - és felém sem fordulva tevékenykedett tovább.
- Ne hülyéskedj. Én nem adhatom ki ezeket a könyveket senkinek. Ki vagy te egyáltalán?
- Nagy László megyei ellenőr - hangzott a válasz, amitől engem megint a rosszullét kerülgetett.
- Megkínálhatlak egy kávéval? - próbáltam összeszedni magam.
- Köszönöm nem kávézom. De egy pohár tejet szívesen elfogadok. - Miután megigazítottam magamon a kötényt és kiöntöttem a pohár tejet, ott hagyta a könyveket és elkezdtünk beszélgetni. Elmondta, hogy a megyei tanácsnál dolgozik és járja az üzleteket. Mivel úgy is meg kellett igazíttatni a hajat, úgy gondolta először azt intézi el, mielőtt elárulja hogy ki is ő tulajdonképpen.

Azután észrevette, hogy milyen izgatott vagyok, és ő sem tudja pontosan miért, de azon vette magát észre, hogy egészen behevült.
- Miért nem dugtál meg? - szegeztem neki a kérdést.
- Tudod mikor elkezdtem nyalni a barlangocskádat, el ment a kedvem.
- Miért? Csak nem vette el az étvágyad, hogy a cicám már annyira nedves, hogy majd a combomra csöppen? - és éreztem, hogy arcomat megint elönti a vér.
- Tudod, én nem szeretem a lányokat. - hangzott a megdöbbentő válasz.
- És akkor honnan ismered a hajsütős trükköt?
- Hat csak megpróbáltam hátha mégis bepörgök, talán játék közben. Majdnem sikerült is. De aztán úgy meghúztad a hajamat, hogy a fájdalomtól megint lelankadtam.
- Oh te szegény - és átnyúltam az asztal alatt, hogy megsimogassam a nadrágját. Még soha sem izgatott fel egy homokos srác. Meg az - az igazság, kíváncsi is lettem, mi van a nadrágjába.
- Hagyd ezt. Úgy sincs értelme. A végén meg kinevetsz. - zsörtölődött.
- Nem úgy van az. Te megszabadítottál engem a kínjaimtól, most én vagyok soron - és ezzel lehúztam zipzárját. Egy nem túl nagydolog került a kezembe.

Na, gondoltam ezzel meg lesz a dolgom, mire használhatóvá válik. Gyengéden simogattam, miközben lecsúsztam az asztal alá. Kigomboltam, és lehúztam nadrágját, sortjával együtt. Nincs is rossz feneke. Gondoltam, aztán jobb kezemet zacskóján tartva ball kezemmel a feneket cirógattam. Enyhén alig érezhetően elkezdet lüktetni az aprócska szerszám, és úgy, a duplájára dagadt. Még mindig nem lett belőle egy óriás, de már a számba mertem venni, anélkül hogy a fogaim között megakadt volna. Megmozdult, lecsúszott az ülőgarnitúráról, könyökén tartotta meg magát. Nyelvem farka hegyéhez ért, bal kezem mutatóujja pedig a feneke partjára. Egy finom mozdulattal, és halk sóhajtással tudatta velem, hogy ennél többet kér. Anélkül, hogy felálltam volna, leemeltem a tükrös szekrényről egy krémes dobozt, és belenyúltam. A hűvös, sikamlós krémet fenekére kentem, és mutató ujjammal felfedezőútra indultam. Kemény, izmos feneke elernyedt, majd mint egy vákuum szabályosan magába szívta ujjamat. Miután a középső ujjamat is elnyelte, ajkaim a makkjára zárultak. Gyengéd szorítással szopni kezdtem. Nyelvemmel hol lágyan, hol vadul nyalogattam makkját.
- Szeretném a fenekedbe dugni - szólt szerény, kérlelő hangon. Na, gondoltam ez a jószág sem fog nagy kárt tenni bennem. Azután még párszor erősen megszívtam a farkat, és ujjaimat ki becsúsztattam fenekébe. Majd kivettem farkat a számból, megnyalogattam, s miután kezem megint szabad lett, megfordultam és rá könyököltem a tükrös szekrényre.
- Csodálatos feneked van. - suttogta fülembe, mikor mögém állt. Most ő vette kezébe a krémet, hogy farkát benedvesítse vele. Éreztem a leheletét miközben a krém hűvösen, és farka keményen a lyukamhoz ért.

A nem durva, de egyre erősödő nyomásnak nem tudott nyílásom ellenállni. Enyhe feszítő érzés nyilallt az ágyékomba. Ő megállt egy pillanatra, míg a belső záróizom is eléggé kitágult ahhoz, hogy fájdalom nélkül beengedje látogatóját. Bal keze előrenyúlt mellemet masszírozni, majd kis idő után két ujja közé vette ágaskodó, kéjtől duzzadt mellbimbómat. Jobb kezét lecsúsztatta, és cicám szőrzetével játszadozott, miközben hasa alja erős lökéseket mért a fenekemre. Ajkai fülemet puszilgatták, majd erős harapást éreztem fülcimpámon. Nyelve ezután lejjebb csúszott, és nyakam bal oldalát nyalogatta. Többször is a hideg futott végig a hátamon. Jobb keze belesüllyedt cicám szőrébe, majd két ujjal széttartotta szeméremajkaimat, és középső ujjával ritmikusan ütögette csiklómat. Nem bírtam tovább. Lábam megrogyott, és ha lehet, még mélyebbre csúsztam. Fogaimat és ajkaimat összeszorítva egész testembe remegve átengedtem magam a majdnem ájulásba végződő élvezetnek. Miután készen voltam, ő sem váratott magára sokáig. Farkát kihúzta belőlem, megfordított és maga elé térdepeltetett. Csodálkozva vettem észre, hogy az a pici dolog, ami az előbb belém mászott, mekkorára növekedett. Bal kezével beletúrt hajamba, jobb keze pedig szorgalmasan rángatta farkát.

Közben néha - néha arcomhoz dörzsölte, és nagyokat nyögött közben. Egyszer hirtelen megállt, az egész teste lemerevedett, mielőtt újult erővel egyre vadabbul rázta játszótársát.
- Most - hallottam suttogó hangját - Most - erősödött hangja - Moooooost jövök!!! - hallatszott szerintem az utca végéig. Mielőtt ellenben összefröcskölhette volna az egész üzletet, bevettem farkat a szamba és nyelvemmel csiklandoztam makkja alját. Akkorát élvezett, hogy majd meg fujtott közben. Spermája, mint egy forró vulkán öntötte el a számat. Szorgalmasan nyeltem, de nem győztem ezt az iramot. Ajkaimat meglazítva engedtem, hogy a nyomás csökkenjen, mielőtt szétrobbantja arcomat. Laci a hajmosó székbe zuhant, és én meg tisztára nyalogattam a már lassan ernyedő varázsvesszejét.

Miután rendbe hoztuk magunkat, kivittem a poharakat elöblíteni. Mikor visszatértem, az üzlet üres volt. A könyvek ott hevertek kinyitva, a bejárati ajtó függönye még lazán mozgott, de az üzletben rajtam kívül nem volt senki. Meglepetten és fáradtan olvastam dicserő sorait. A fenekem meg nedves volt, testem teljesen átizzadva. Bezártam az ajtót, letusoltam, majd figyelve rá, hogy kötényemen mindegyik gomb be legyen gombolva, ismét kinyitottam az ajtót, és az egyik székbe ülve vártam, hogy a délutáni váltás megérkezzen. Hazaérve bezuhantam az ágyba, és csak másnap ébredtem fel. Fejezte be vallomását Jutka, miközben Pistihez bújva átölelte, és egy puszit nyomott az arcára.
- Nem kellett volna elmesélnem? - kérdezte, miközben Pisti tojásait simogatta.
- De. – válaszolt a barátom. – És, hogy lásd, hiszek neked, én is elmesélem mi történt velem a továbbképzés búcsúvacsorája után. Kezdte Pisti vallomását.

Hogy mit is vallott meg Pisti, megtudhatjátok a következő részből, ha érdekel benneteket.
Hasonló történetek
26065
Azonnal a számba vettem előszőr csak a makkját, és azt kezdtem el nyalogatni. Partnerem szemei már fennakadtak az élvezettől, hangosan nyögött a kéjtől. Én pedig már a golyócskáit vettem a számba, szopogattam, nyalogattam élvezettel. Ő egyre erősebben nyomta a számba ágaskodó szerszámát, melyet amilyen mélyen csak lehet bevettem a számba, és teljes erőbedobással szívtam, szoptam, már néha úgy éreztem, hogy megfulladok a hatalmas fasztól a számban...
25082
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történetröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: