Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Ha elmondanám, azt hinnéd megbolondultam…

Még az 1980-as években, amikor Győrben laktam, volt egy fura szomszédom. Beköltözésem idején még fel sem tűnt, hiszen nem a szomszédokkal való foglalkozás volt a legelső dolgom, nélkülük is eléggé el voltam havazva.
Már egy egész hete enyém volt a kecó, berendezkedtem, minden a helyén volt. Kezdtem úgy érezni, hogy az ország másik felén hagytam a balszerencsémet, minden normális lesz körülöttem.
Egy reggel, amikor elindultam munkába, látom, hogy a szemben lakó szomszéd leskelődik ki az ajtón. Elég érdekes alak, hatalmas vastagkeretes szemüvegben, félmeztelenül, de szerintem fodrásznál sem járt még életében. Gondoltam rossz napja van, hagytam is a francba, amúgy is késésben voltam. Másnap reggel ugyanerre a látványra kellett kilépnem a lakásomból, de nemhogy reggel, még munkából hazafele jövet is ott találtam, ugyanúgy. Ez így ment napokig, már nagyon piszkálta az agyamat. Amikor meguntam odamentem hozzá és megkérdeztem tőle, mégis mit figyel ilyen szorgalmasan.

- Ha elmondanám, azt hinnéd megbolondultam… - mondta.
- Próbáljuk ki. – válaszoltam, ilyen üres válasszal nem elégedtem meg.
- Figyelj, haver…
- Egyrészt nem vagyok a haverod, másrészt nem azért kérdezősködöm, mert a puszipajtásod akarok lenni, hanem mert idegesít h itt nézegelődsz állandóan.
- Na jó… napok óta nem bírok elaludni, állandóan surnyogást hallok kintről. Eleinte csak este, de már napközben is hallom, természetesen mire kijövök, már eltűnt.
- Igazad volt – mondtam, kissé lehiggadva.
- Miben is? – kérdezte.
- Hogy bolondnak foglak nézni. – és otthagytam.

Képtelen voltam elhinni ezt a szarságot, ráadásul, hogy én nem is hallottam semmiféle „surnyogást” az elmúlt pár napban. Nem is kívántam többet foglalkozni az üggyel, mint már mondtam, volt elég dolgom.
Este befejeztem az olvasást, épp lefeküdni készülődtem, amikor hallottam valami zörejt kint. Fogalmam sincs mi volt az, de ahogy közeledtem az ajtóhoz megállt bennem az ütő.

Surny, surny, surny…
Hasonló történetek
18048
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
25082
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Vivienne ·
Én minden esetre várom a folytatást!:)))
Szentkirályi Katinka ·
Még mindig nem lányosítottak kedves?
Írtál levelet a fórumon Anitának, segíytene biztos.
Balra fent a fórumon belépsz, legördülsz az oldal aljára és ott megtalálod a többi között \"Anita\" címszó alatt.

Szerzőnek: ez sztem így jó, ahogy van. frappáns, kellemes és pont elég ennyi belőle.

AniMatriX ·
Nem rossz, sőt határozottan nem rossz, csak nekem túl rövid, még húzhattad volna!

Beuniff ·
A végét kicsit nyújthattad volna, az ilyen történetek attól lesznek igazán hatásosak.

Surny, surny, surny... :flushed:

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: