Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
golyó56: Kár volt megírni.
2024-05-10 17:02
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Flört, vagy több?

A történet egy fiatal lányról és az első igaz szerelemről szól, A szerelmet: egy 40 éves jólszituált Nő alakitja.
(A fiatal lány személyében : Zoe)
Zoe, a mindennapokban éli a divatkövető, Trendi fitalok életét, Suli, tanulás, tánc edzés, és néha buli, és a szokásos pasizás! Bár a pasik döglenek érte, Zoe mégsem engedi magához közel egyiket sem, a flöltnél tovább nem jutt velük!
(A film másik főszereplője : Carmen.)
Carmen egy 40 éves, de mégis igen csak vonzó és sexy nő, aki sikeres a munkájában,mint cégtulajdonos!
Viszont a magánélete romokban hever!
A férjevel a házasguk már csak megszokás... (a gyerekek miatt!!)

Egy nap viszont Zoe és Carmen élete fenekestől felfordul....
Megtörténik ugyanis,hogy Carmen egy új divatcéget nyit épp abban a városban,ahol Zoe éli mindennapjait...
A divatcéget viszont reklámozni kell hogy elterjedjed a hír a kisvárosban, azért egy kis divat üzletet nyit Carmen.
Ahogy telnek a napok, még egyikük sem sejti, hogy rátalálnak egymásra....
Zoe egyik nap az iskola helyett pár barátnőjével, elindulnak vásárolni, és mily véletlen rátalálnak Carmen újdonsült üzletére,,, a fiatal lányok betévednek az üzletben, és Carmen éppen ott tevékenykedik....
Ahogy belépnek az üzletbe Carmen és Zoe pillantásától izzik a levegő. Zoe ezt a "flörtöt" nem tudja hová tenni és próbál inkább a vásárlásra koncentrálni,,,de sikertelenül....
A barátnők befejezik a vásárlást és elhagyják az üzletet, Zoeval együtt!!

Carmen a lányok távozásával, egyre azon gonolkodik, hogy miért nem szólitotta meg ?! és hogy vajon láthatja-e még újra ?!
Eközben Zoe nem tud másra gondolni, csak azokra a sexuálisan túlfűtött pillantásokra , amik Carmen és közte játszodtak le.

Eltelik pár nap, mindeketőjük élete, mintha mégrosszabb lenne , mint eddig volt...
Carmen azt gondolja magában , hogy soha többet nem látja Zoet és hogy talán a szerelmet taszitotta el magától, a gyávaság miatt.
De ebben a pillanatban Zeo belép az üzletbe és a flőrtölés újra elkezdödik.
Zoe eléggé zavarban van de Carmen próbálja oldani a hangulatott egy kis beszélgetéssel...
Párbeszéd :
C : Idevalósi vagy?
Z: Hebegve habogva válaszol igent..
C : Pont ilyen fiatal és szép lányokra van szükségem az üzlet reklámozásához!
C : Látom nincs kedved beszélgetni, szólj ha valamiben segíthetek.
Z : Félre értesz, lenne kedvem beszélgetni, de a pillantásaidtól elégé zavarban érzem magam..és most azért is hogy ezt elmondtam.
C : Figyelj hidd el nekem, hogy nem tudok parancsolni saját magamnak, így akarva vagy akaratlanul de csak rád tudok figyelni! Sajnálom!
Z : Elhiszem és ne sajnáld, mert igazából nekem jól esik, csak még nem tudom mit kezdjek vele...
Inkább most megyek, és átgondolom, hátha tovább jutunk, és nem leszek ennyire zavarban legközelebb. Szia.
C : Hát ha menni akarsz én nem tartalak vissza, bár ha vissza tudnálak tartani megtenném!!! De ha
átakarod gondolni, akkor tedd meg de igérd meg, hogy látlak még! Kérlek!
Z : Nem igérem, de a gondolataim miatt vagyok itt most is...és ha ez még jobb lesz akkor..... Szia.
C : Akkor? ne tedd ezt...
Z : Akkor majd jövök! és folytatjuk ezt a beszélgetést. Na szia.
C : Szia!

A beszélgetés végével, megint külön váltak útjaik... Zoe már nem a régi,, Se bulik,se pasik, és még a tanulás sem megy, csak ül a szobájában és a gondolatait, érzéseit szeretné tisztázni magában,, mivel a szüleivel nem beszélheti meg, a barátnőivel meg nem szeretné megosztani,, mert ők nem értenék meg!
Carmen már tudja nagyon jól, hogy mit akar!! Zoet!! de ahozz hogy ez megtörténjen megkell tudnia, hogy Zoe valójában mit gondol...

Egy hétfő reggel Zoe elindul az iskolába, azonban útközben eszébe jutt, hogy inkább megbeszélné az érzéseit Carmennel, azért a lány elmegy hozzá.
Carmen nagyon örül a lánynak , és elkezdi a "sablon szöveget" mondani Zoenak....
Párbeszéd :
C : Na mesélj, miújság? Átgondoltad?
Z : Átgondoltam, de nem jutottam semmire...
C : Oké, én nem fogok semmit erőltetni!!
Z : Nem is tudnál..
C : Akkor csak mesélj... Van most kapcsolatod?
Z : Nincs, és szerintem egy ideig nem is lesz.
C : Nincs? Pedig gondolom döglenek érted a pasi... de miért nem lesz?
Z : Lehet de nem érdekelnek... mert csak idegesítenek.. és tervezek hosszú távra..
C : Már most idegesitenek? Mi lesz később?
Z : Nem tudom... de valahogy nem is érdekel...
C : Én is így vagyok vele... a férjem,,, áhh őt inkább hagyjuk!!! Már néha azon gondolkodom jobb lenne egy nővel együtt élni...
Z : Hát nem tudom ilyenen még nem gondolkodtam...
Eközben Carmen feláll és Zoe közelébe megy...Zoe nem tud mozdulni , hisz Carmen odaszoritja őt az asztalhoz..
Z : Most mit csinálsz???
C : Te nem akarod???
Carmen megcsókolja Zoet, a lány elsőre nem , de a második csóknál már vissza csókol, és érzéki csókolozásba kezdenek!! Carmen felülteti Zoet az asztalra és gyengéd csókokkal halmozza el a lány ajkát, és egyre halad lefelé, a nyakát fórrón csókolja,
Z : Inkább hagyjuk abba,,,zavarnak a körülmények...
C : Milyen körülmények drágám?
Z : Nyitva van az ajtó bárki bejöhet, és nem szeretném ha ismerős kapna rajta minket...
C : Ezen változtatunk,,,
Erre Carmen elindul az ajtó felé és gyorsan kulcsra zárja, hogy Zoe megnyugodjon.
Vissza megy a lányhoz és ismét csókolozni kezdenek... Carmen elkezdi levenni Zoeról a ruhát,, de mikor megétinti a lány mellét Zoe megilyed és eltolja magától Carment!!
C : Most mi a baj édesem??
Z : Ne hívj így, és nyisd ki az ajtót... elakarok innen menni!!
C : Ezek után nem foglak csak így elengedni,,, akkor beszéljük meg!! Kérlek! (Megfogja Zoe kezét)
Z : Nincs mit megbeszélnünk!!
Zoe megfordul és a tűzes pillantások hevében, Carmen ismét magához rántja a lányt, és az érzéki csókolozás kezdődik előről!!! Carmen ismét megpróbálkozik, és most sikeresen leveszi Zoeról a felsőt,,, és simogatja, csókolgatja a lány mellét, és hasát, azomban mikor a nadrághoz ér Zoe ismét eltolja magától és elakar rohanni...
C : Ne csináld ezt velem....tudom, hogy te is úgyanúgy akarod, ahogy én!!
Z : Ez nem igaz!! azt sem tudom, hogy mit csinálok itt... és engedj ki!! Kérlek.
C : Oké, kinyitom az ajtót, de haza viszlek, és még a kocsiban beszélünk!!
Z : Én nem akarok többet beszélni!!!!
C : Akkor nem engedlek ki!! és kénytelen leszek itt megbeszélni a dolgainkat!!
Z : Ez zsarolás... és nekünk nincsenek dolgaink!!!
C : Nem zsarolás!! csak nem értelek ...
Z : Oké, akkor vigyél haza, de induljunk!
Elindultak, de egy kis elhagyatott erdős részen Carmen leállitotta az autót, és bezárta az ajtókat...
Z : Ezentúl mindig ezt fogod csinálni velem??? Bezársz??
C : Nem mindig csak ha muszáj...
Z : De ezzel nem érsz el semmit, csak azt hogy nem akarok majd veled találkozni sem!!
C : Hát ezt nehéz elhinnem! Azok a csókok után... Beszélgessünk! Gyere velem hátra...
Z : Nem! Vigyél haza!!
C : Oké!
Carmen elindult az ajtók továbbra is zárva maradtak... Eközben Zoenak feltünt, hogy nem is azon az útvonalon mennek amit megbeszéltek és amerre ő lakik...
Z : Hová viszel?
C : Haza! Te kértél erre!
Z : De nem is erre lakom...
C : De én igen!
Pár perc múlva megérkeztek Carmen lakásába, Zoe nem akart bemenni de Carmen nagynehezen rávette!!
Carmen magában már szövögette a kis tervét..
C : Gyere utánam..
Z : Tudok mást tenni...
C : Igen! Jól érezni magad!
Z : De ez nem megy!!
C : Itt már nincsenek zavaró körülmények,, nem kellenek a kifogások!!
Közben bementek a konyhába, Carmen kávét csinált,,, amiből Zoe is kért...
Azonban mikor Carmen odaadta a lánynak a csészét, "véletlen" kiborult és Zoe ruhájára ment..
Z : Ez is miattad van... Most már végképp nem érzem jól magam veled...
C : Semmi baj ,, vedd le és gyorsan beteszük a gépbe,,addig meg adok egy másikat!!
Z : Nem kell!
C : Oké...de utánna nem fog kijönni a folt...
Z : Jó akkor legyen..
C : Végre...
Carmen ekkor már tudta, hogy bejött a terve és megfogja kapni a lányt!!!
Zoe és Carmen bementek a fürdőszobába... ahol Zoe levette a felsőjét..Carmen viszont alig tudta leplezni az érzéseit..és gondolatait..
C : Tiszta kávé vagy , zuhanyozz le! én megvárlak kint..
Z : Inkább haza mennék..
C : Inkább zuhanyozz le nyugodtan! Nem kell sietni.. és még a beszélgetésen sem vagyunk túl...
Z : Jó, legyen.. bár semmi kedvem beszélgetni..
Carmen kiment, mint mindig most is bezárta az ajtót a kulcsot elrakta...mikor hallodta, hogy már Zoe zuhanyzik, neki állt ős is vetkőzni és bement a lányhoz a zuhany alá...
Z : Tudtam, hogy ezt fogod csinálni....
C : Mégis beálltál a zuhany alá...
Z : Mert lehet, hogy én is akartam.....
Zoe háttal állt Carmennek,, Carmen viszont nem birta tovább és folytatta amit az üzletben elkezdtek..
Elkezdte csokolgazni a nyakát,, a kezével pedig maszirozta a mellét,, és simogatta a hasát... Mire Zoe már nem birt ellen állni Carmen érintéseinek így megfogta a kezét és a punciához tette..Carmen elkezdte lassan és finoman dörzsörni a lány csiklóját...de Zoe puncija olyan nedves volt hogy Carmen újja akaratlanul is becsuszott a lány hüvelyébe... Carmen hevesen izgatta Zoe punciját, közben csókolgatta a nyakát és a hátát.. mikor Zoe hirtelen felsíkitott és megremegett a teste,,, a sorozatos orgazmusoktól...amiben még nem volt része!

Zoe megfordult majd mélyen Carmen szemébe nézett,, és annyit mondott, hogy erre vágytam azóta, mióta megláttalak!! Carmen azonnal megcsókolta Zoet és érzéki csókolozásba kezdtek még a zuhany alatt!
Majd Carmen magával húzta a lányt, úgy vizesen csak egy szál törölközőben...bementek a szobába, Carmen leült az ágyra és Zoet az ölébe ültette, majd elkezdte puszilgatni harapdálni a nyakát és a mellét,, a keze pedig ismét Zoe punciához közeledett...Mikor a lány belesuttogott Carmen fülébe,, hogy inkább csináld a száddal...Carmen abban a pillanatban felállt Zoeval az ölében,, és lefektette az ágyra majd föléhajolt, és ismét csókokat váltottak egymással,,majd finoman elkezte harapdálni és szivogatni a mellbimbóját,, majd lassan gyöngéden haladt lefelé fórró csókokkal kényeztette a hasát, és hirtelen belenyalt a lány köldökébe,, mire Zoe felnyögött,,, majd szét nyitotta a lábait és elkezdte simogatni a combait majd puszilgatni a szeméremajkait,, és lassan fórró lehelettel belenyalt Zoe punciába, a lány halk nyögésekkel viszonozta az élvezetet,, Carmen egyre gyorsabb nyelv mozdulatokkal kényeztette az immár eléggé nedvessé vált gyönyörű kéjnedvtől csillogó puncit.. mire a lány csipője felvette a ritmust,, és egyszerre mozgott Carmen nyelvével..ekkor Carmen az újját becsuztatta a nedves hüvelybe,,, és tovább izgatta Zoet,, Néhány pillanat múlva a lány belemarkolt egyik kezével Carmen hajába, a másikkal szorosan húzta a takarót..majd feltolta a csípőjét és felsikított Carmen még akkor sem hagyta abba, hanem még gyorsabban izgatta a nedves testjáratott...Zoenak így egyszerre lett csikló és hüvelyi orgazmusa, mitől a lány teste percegik remegett az ágyon,,, Carmen ismét föléhajolt és csókolni kezte a lányt!
Zoe viszonozni akarta a kényeztetést,, de Carmen vissza utasitotta és annyit mondott, hogy ezt majd máskor így tudom hogy az enyém maradsz...de igérd me, hogy már csak velem leszek... Zoe válaszult hosszan megcsókolta, és azt mondta azt már elérted! majd megfordult Carmen átkarolta és puszilgatta a nyakát,fülét,hátát, amíg Zoe el aludt....

Ez az este óta boldog és kiegyensúlyozott kapcsolatban élnek!!! és a sexuális életük jobb,mint bárkivel...
Hozzászólások
További hozzászólások »
királylány79 ·
:angry: :flushed: :flushed: :flushed: :flushed:

Shanna Brown ·
Ez sms szöveg?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A Tortenetek csapata új oldalt nyitott a lányokkal való szex randevúzáshoz: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll.

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: