Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

És belelépek a tükörbe

Ruhakupac a földön, fejetlenség, ruhásszekrény tárva-nyitva, zokni, póló rajtam alsógatyám valahol a ruhakupac alján. Jaj, istenem miért tartom én egy szekrényben a ruháimat?
Erre a kérdésre soha nem tudok, elégséges választ adni se magamnak se másnak, de vannak válaszkezdeményeim, ilyenek, hogy: „Lusta vagyok”, „Férfi vagyok” vagy, hogy „Így egyszerűbb”.
És ezeket a válaszkezdeményeket szépen sorjában el is vetem, hiszen dehogy vagyok én lusta (csak néha (egy kis hazugság belefér ugye?), azt nem mondom, hogy nem vagyok férfi ezek után, ne számíts rá kedves olvasóm, de azt tudnod kell, hogy abban a hitben élek, hogy az XY kromoszómám félig nő-félig férfi, hálát adok az istennek, és a kis biológusok szakkörének vagy nem is tudom minek, hogy a kromoszómám második fele elhagyta egynegyedét, persze nem az enyém kezdte ezt az elhagyást, de örülök, hogy részese lehetek, már csak az kéne, hogy az első fele a kromoszómámnak is elhagyja az egynegyedét, akkor tök boldog lennék és lehetnék teljesen antifeminista és nő-mentes, de sajnos addig szerintem nem fogok élni, már ha azt vesszük, hogy ehhez az egynegyedhez is ötvenezer évre volt szüksége az emberiségnek, mit mondjak ez van.
Akkor most kilövöm a harmadik válaszomat is, miszerint „Így egyszerűbb”, hát meg kell, mondjam, hogy nem az mert, soha nem találok meg semmit,
Na végre! Megvan az alsógatyám, húzom fel, helyén van, székemen rövidnadrágom, húzom fel.
Futok a fürdőszobába, s szembeállok a tükörrel, és belelépek a tükörbe… fordítva és látszólag.
Hasonló történetek
25082
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
18048
Először csak verni kezdte, aztán a szájába vette és őrült mód szopni kezdett. Persze én sem voltam rest, aláfordultam, és kedvenc pózomba helyezkedtem, ama "franciába". Én nyaltam a már így is tocsogó punciját, ő pedig ügyesen szopta az én szerszámomat. Megkérdeztem, melyik az ő kedvenc póza, mire a "lovagló" választ kaptam...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AniMatriX ·
Hátttőőőnemistudom... szerintem túlbonyolítottad. Na majd legközelebb jobb lesz.
Egynyolcad ·
Hogy érted ezt?

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: