Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Értelem - 1.fejezet

Semmit nem értek.
Pisztollyal a kezemben, a fejemnek szorítva állok a szoba kellős közepén. A szívem ilyen vadul még az életbe nem vert. És valószínűleg már nem is fog. A falat bámulom cikázó tekintettel, homlokomon érzem a verejték cseppjeit.

Semmit nem értek.
A feleségem az ágyon fekszik, két golyót eresztettem belé. Egyet fejbe, egyet hasba. A fiamat is lelőttem. Hazajöttem, fegyverrel a kezemben, és megöltem őket, de fogalmam sincs, miért. Legbelül ártatlannak érzem magam, pedig tudom, hogy a bűnöm megbocsájthatatlan. Ezért gyáva módon végzek magammal is, a pokolba zúdítva ezzel az egész családot.

- Miért? - ordítom könnyes szemmel a fehér falnak. Nem tudom elhinni, hogy Jack Shephard élete így ér véget. Mindig is hosszú és sikeres életről álmodtam. Egy szép befejezéssel. De mindent elrontottam.

Visszaemlékszem, ahogy a fiammal játszottam, amikor felmásztunk egy dombra, és én a magasba emeltem őt. Visszagondolok arra a gyönyörű percekre, amit a feleségemmel éltem át.

Az érzelem eluralkodik rajtam, könnyek szöknek a szemembe, onnan pedig le a földre, a ruhámra. Sajnálom, hogy ez így történt, de azt legfőképpen, hogy érthetetlenül haltak meg. Abban reménykedem, a túlvilágon majd megértem.

Erőt veszek magamon, és férfi módjára véget vetek az őrületnek. Az ujjaim a ravaszra feszülnek, arcom elkomorodik, testem megremeg. A pisztoly csöve még erősebben nyomódik a halántékomra.

Vajon létezik-e purgatórium, vagy mennyország? Hová kerülök, ha elsütöm a fegyvert? Tényleg minden ember egy vakító fényt lát utolsóként?

Behunyom a szemem, és meghúzom a ravaszt...
Hasonló történetek
6645
Hjajj de szép, jujj de formás lanka. Se nem körte, nem is alma az alakja. Ott a kettő közt, kecses rádiuszok halma...
5556
Csöngettek!
Kinéztem az ablakon és látom, hogy a fényes nyúlványokkal érkező ismerősöm ott ácsorog az ajtó előtt gúnyos mosollyal a szája szegletén. Mit tehetnék, beengedem és hagyom, hogy megtegye, amiért jött. Az ajtó kinyílik és belép rajta Ő...
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: