Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Emlékezés

Eszembe jutottál. Mennyi idő telt el azóta, hogy először minden bátorságomat összeszedve kimondtam a lelkem legbensőbb titkát eláruló szót… És mi értelme lett? Újabb ember megtört bennem valamit.
Emlékszem: levelet írtunk, mint a kisiskolások, pont jó is ez a hasonlat, hiszen tele volt írva zagyvasággal. Megint a szokásos szeret, nem szeret játékunkat játszottuk. Csak most minden más volt, már egy jó ideje más volt. Peti megint kavart, mindent összezavart, de ez már nem volt meglepő a számomra, hiszen tudtam, hogy politikusi pályára készül, és ugyebár ott van az a mondás, hogy gyakorlat teszi a mestert. De te most az egyszer sajnos komolyan az igazat írtad. Azon a füzetsarokról letépett papírdarabkán ott állt a végítélet: Nem lehet köztünk semmi, csak barátok vagyunk.
Ekkor éreztem, valami összetört. De ez most nem valami ócska cserép a szívemben, hanem egy értékes kínai váza, amit még a leghíresebb restaurátor sem tud újjávarázsolni. Hirtelen lelkem megkönnyebbült, de valami üres lett. Valami nagyon fáj. Most a leírt szavak, vagy a mögöttes tartalom fáj-e jobban, nem tudom. Egyedül voltam. Kibuggyant az első könnycsepp a szememből, majd még sok ezer követi azt, te erről persze nem tudtál semmit, te csak tovább nevetgéltél a kedvenc haveroddal. Talán fel sem fogtad, hogy miért lettem hirtelen rideg, hogy miért nem vagyok képes a szemedbe nézni… Képtelen vagyok élni, a lélegzetvétel is nehéz, szeretnélek szeretni, de te ezt nem engeded. Nem értettél semmit, minden hazugság volt. Mind a ketten hazudtunk: én tagadtam, lepleztem, te pedig mást mutattál…
Hirtelen megváltozik valami ott legbelül, hirtelen már nem fájdalmat, hanem dühöt érzek. Rád lennék dühös? Nem, sajnos rád nem tudok haragudni, saját magamat hibáztathatom. Minden jelet, minden pillantást, minden mozdulatot egy meseszerű történetté fogalmazott a lelkem, de ez a történet sajnos marad a mesék síkján.

Aztán megmoccan valami a fejemben, elindulnak a fogaskerekek az agyamban, fáj a fejem, zúg a fülem, nem tudom, hogy mi van velem, de csak egy kérdés mozgolódik az agytekervényeim között: Miért? Miért pont én? Miért pont te? Miért történik ez így? Természetesen ezek a kérdések nem kerültek soha megválaszolásra, néha még mindig fáj…
Az első napsugár bekandikál a leengedett redőny lyukacskáin, eszembe jut, hogy ez már elmúlt. Látom, ébredezel, kinyitod szemed, átölelsz, és csak annyit mondasz: "Szeretlek!"
Hasonló történetek
4668
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
6645
Hjajj de szép, jujj de formás lanka. Se nem körte, nem is alma az alakja. Ott a kettő közt, kecses rádiuszok halma...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: