Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Éjszaka

Mély sötét az éjszaka. A ház árnyékában állok. Csendes az utca. Senki sem jön erre. Várok. A felszálló füstöt megvilágítja az utcai lámpa.

A tetőre pottyannak, aztán végig nyalják a cserepeket az esőcseppek. Megkoccannak a bádogban, és a csatornáig sikítanak a mellettem lévő ereszben.
Már éjfél is elmúlt, de néhány ablakban ég még a villany. Azzal töltöm az időmet, hogy be-be lesek rajtuk. Felületes, indusztriális képek tárulnak elém: tévék ugráló képei villannak a falon és köpcös fajankók bámulják őket, mint az utat a szemellenzős lovak. Hamar elunom és az ereszek mélyéből hangzó sikolyokkal telik meg a fülem, aztán becsukom a szemem, és vakon nekidőlök a falnak, és csak hagyom, hogy elnyeljen az éjszaka, mint ahogy a csatorna az úton hömpölygő vizet.

Léptek zaja tocsog, aztán a lépteket visszaordítják a vízköpők az aszfaltra. A sikolyok elhalkulnak, mert a fejembe belopja magát ez az egyenletes ritmus, ahogy dobog, a dobhártyám együtt ugrál vele. Először csak lágyan, és ahogy közelebb érsz, szinte belefájdul a fejem, úgy lüktet. Aztán megszakad.
Kinyitom a szemem. Ott állsz a lámpa alatt. Esernyőd tetejét megvilágítja a homályos sárgás fény, és az apró vízcseppek szikráznak rajta. Téged pedig óvó sötétjébe burkol az orkános anyag.

Előbújok a sötét zugból. Ahogy a járdára lépek, a nyakamba hullanak a hideg kis cseppek. Nedves lesz az arcom, a hajam, de a következő lépéssel már itt állok az ernyőd alatt – előtted. Kicsit imbolygok, mert meg kell tántorodnom, pedig vinne előre a lendület. Még közelebb, de a kétségeid falként tornyosulnak előtted.
- Miért jöttél? – kérdezem végül.
- Látni akartalak – feleled tétován.
- Látni mit? Ahogy elsüllyedek szégyenemben, mert azt akarom, amit még csak álmodnom sem szabadna?
Ahogy ezt kimondom, minden szó után elönt a bűntudat, mert az, hogy eljöttél ide miattam, már így is sokkal több, mint amennyit érdemlek, de ezt soha nem vallanám be neked.
De te ajkadra vonsz némán, és elvágod a felesleges kérdések sorát.

Aztán minden eltávolodik. A kihalt utca, a kopogó bádoglemezek, a vízköpők vádló tekintete.
Elsiklik a kezem alatt mindened. A hajad, az arcod, a vállaid, amik remegő kezeidben végződnek.
És már nem tudnám felidézni, hogyan kerültem ide veled az üres szobába.
Pedig eddig annyira vigyáztam, hogy ne lehessen így.
Az eszem még pár erőtlen segélykiáltást lökne bele az éjszakába, de aztán valami kábító lövedék fúrja át a tekervényeket - azok a vakító kék szemek.

Közben levegőért kapkod minden porcikám, és elnyeli minden lélegzetvétel azt az erőtlen gondolatot, hogy ez nem helyes.
Furcsa hely lett ez a négy fal. Pedig kicsivel korábban még a fürdőben szárítkoztam és beszélgettünk.
A zene még szól, amit az előbb hallgattunk, a gyertyák még égnek, amiket az előbb gyújtottunk, de amiről beszéltünk elcsendesedett.
Most csak az pumpál vért minden idegvégződésembe, hogy ujjbegyeim vakon képet alkossanak minden porcikádról.

Az ablakok bepárásodnak, a gyertyákat elfújja az idő, én pedig beléd veszek. Az öledbe, a melleid völgyébe, a csípőd ritmusába.
Aztán ha felébredek, újra ezt szeretném álmodni veled.
Hasonló történetek
4670
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
3920
De mi a célom… Magam sem tudom már, csak utazok, hogy eljussak egy olyan helyre, ami nem létezik. Nem létezhet, míg az ember, az egész emberi faj fel nem épül ebből a hihetetlen szellemi leépülésből, amin most keresztül megy…
Utazok…
Hozzászólások
További hozzászólások »
yesandno ·
Naplemente...
Éjszaka
Hajnali...

Egymás mellé kerültek a címek. Közös bennük: mind tetszik.
Lesz folytatás? Pl: Reggeli...
Life ·
Lehet, hogy egy uzsonnait, vagy tízórait beficcentek :D
Nem is néztem...tényleg..napszakok köré építkezek. :)

Ennek nem lesz folytatása. Majd teszek fel mást...abban is a fények és a napszak fogja hozni a hangulatot szerintem. :):)

vadászlány ·
Tetszett a hangulata:

Aztán ha felébredek, újra ezt szeretném álmodni veled.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: