Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

E-mail

Cicamicám!

Kérted, hogy folytassam és fejtsem ki kicsit bővebben, amit elkezdtem a chaten. Kárpótlást ígértem, amiért nem voltam ott délelőtt. Tényleg nagyon sajnálom, és tényleg szarul érzem magam a dolog miatt :(

Mit szólnál, ha... Először is gyengéden végigsimogatnám a hátad és magamhoz szorítanálak. A kezem lassan a feneked felé haladna, majd finoman belemarkolnék. Közben egy pihe-puha, de hosszú és forró csókkal kezdenélek izgatni, bele-bele harapdálva finom ajkaidba. Megszabadítanálak a pólódtól, miközben te is eltávolítanád az enyémet. Gyönyörű formás melleid a mellkasomhoz simulnának. A mellbimbóid finoman dörzsölnéd az enyémhez, miközben elkezdeném nyalogatni a nyakad és egyre lejjebb... A nyelvemet végigvezetném a melleid között, és miközben letérdelnék a hasadat nyalogatnám, de nem csak a nyelvem élével, hanem a teljes felületével. Megszabadítanálak a nadrágodtól, majd a nyelvem a melleid felé vennék az irányt, és hevesen nyalogatnám az egyiket, majd a másikat, közben a kezemmel a combod külső részétől a belső része felé és visszasimogatnálak, néha pedig a fenekedet is masszíroznám.

Felegyenesednék, te pedig lehúznád a nadrágomat, ami alatt szinte szétszakítaná az alsónadrágomat a merev farkam, te el is kezdenéd simogatni. Erre én a fenekedet simogatnám és egyre jobban alád nyúlnék. Amikor érzem, hogy a bugyid átnedvesedett felemelnélek, és háttal letennélek az ágyra. Itt a nyelvem segítségével levarázsolnám a bugyidat, ezáltal szabad utat adva a forrón lüktető puncidhoz. Te ekkor lehúznád az alsónadrágomat és elővennéd a vágytól totál megmerevedett farkamat. Egy csókkal kezdve végignyalnám a tested egészen a nyakadtól a hasadig, majd a lábaidat, a combodat és lejjebb a vádlidat majd a lábfejed és a lábujjaidat is. Visszafelé lassan haladnék és megállnék a belső combodnál. Körbe-körbe nyalogatnám egyszer-kétszer "véletlenül" bele is nyalnék a nedves puncidba, majd hirtelen, de óvatosan beléd dugnám a nyelvem. Lassan felnyalnék a csiklódig, és miközben azt szopogatom, az ujjammal behatolnék és a G pontodat masszíroznám. Csak nyalogatnám a csiklód és masszíroználak belülről amíg el nem élvezel! Miután a tested megremegett és a forróság végigszaladt rajta, azonnal megcsókolnálak majd visszatérve a puncidhoz, onnan a nyelvemet szép lassan végigvezetném egészen a nyakadig. A lábaidat a vállamra tennéd és kérnélek, fogd meg a farkam és rakd be magadnak.

Te azonnal betennéd, mert érezni akarnád a lüktető farkam a meleg és nedves puncidban. Lassan elkezdeném felvenni a ritmust... Teljesen kihúznám, és teljesen beléd hatolnék, felnyomnám tövig. Miután elélveztél, oldalra fordulnál és mögéd feküdnék és így dugnálak tovább, majd megfordítanálak, szétraknám a lábaid és behatolnék a puncidba hátulról és a kutyusos pózban is. Megpróbálnálak jó néhányszor eljuttatni az orgazmusig, majd olyan erővel élveznék el, hogy éreznéd, ahogy a spermám spriccel és nekiütközik a puncid belső falának. Kihúznám a farkamat a puncidból, te azonnal a szádba vennéd és elkezdenéd szopogatni. Nem hagynád, hogy teljesen elveszítse a merevségét és pár perc szopogatás után vissza is nyerné teljesen. Ekkor egyre hevesebben kezdenéd szopni, az egyik kezeddel a golyóim alatti részt simogatnád, a másikkal pedig a farkamat vernéd, miközben erősen szívnád. A testem újból megfeszülne és beleélveznék a szádba. Ezután mindketten kimerülve feküdnénk az ágyon és halk zene közben álomba simogatnálak.

Nem tudom ezzel ki tudnálak-e engesztelni :) Remélem, mert most hirtelen más nem jut eszembe. Persze egy cuki meghívás is áll!

Ja a fenti történethez hozzátartozik, hogy nem bírtam és el kellett intéznem magam miután ezt így szépen végiggondoltam és leírtam :)

Csókollak és SZERETLEK,
Hasonló történetek
15397
Kimentünk a homokba és végigcsókolta a meztelen testem. Gondoltam, hogy gyönyörű estém lesz. Simogatta a melleimet, szívogatta a kemény mellbimbómat. Egyre lejjebb haladt a szájával. A combom belsejét puszilgatta és közben az ujját bedugta az akkor már nedves pinámba és a G-pontomat masszírozta. Nagyon ügyesen csinálta, eszméletlenül felizgatott...
25097
Norbi látva kiéhezett puncimat, magára rántott és megkeményedett bimbóimat kezdte csókolgatni. Én pedig megleptem őt azonnal, hogy a farkára csúsztattam vágytól izzó puncimat. Gyönyörű nagy farka volt és mélyen belémhatolt. Ekkor Roland mögém helyezkedett és lassan elbarangolt csodálatos popsimban...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erröl a történeröl?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: