Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Az vagyok, amivé válok: Egy összetört szív

Mikor megérkeztem az intézetbe a gyerekek furcsán néztek rám és nem igazán akartak elfogadni. Az, ami voltam, több volt, mint ami lettem. Vadember, egy gyermek testben. A testem foglya voltam. Egy sas madár egy kis ketrecben. A falak, amik körbe vettek kezdtek rám dőlni. Menekülnöm kellett, 14 évesen megszöktem az intézetből és az utcán kóboroltam. Végre az lehettem, ami voltam. Ha jól esett futottam, ha kedvem volt nevettem, ha féltem sírtam. Napok teltek úgy hogy nem fésülködtem, hetek úgy hogy nem mosdottam, de végre egy nap sem telt el úgy, hogy rab voltam. Kiskoromban anyám azt mondta, mindennek van jelképe. Én most a szabadságé lettem. Jelképe önmagamnak és egy magasztosabb eszmének. Hisz kiben nincs meg a madár? Kiben nem tombol egy vérszomjas fenevad? Én így 14 évesen az voltam ami minden ember volt: Az ösztön. Ám boldogságom nem tartott túl sokáig.

Szökésem után elfogtak és visszavittek az árvaházba. Azt hittem a társaim felnéznek majd rám, de nem! Nevetve gúnyolódtak velem.
- Na mi van Hudini, eddig tartott a világszám?
- Azt hitted, lehet vajmi esélyed is Lunuska? Majd pont te szöksz meg mindünk közül, mi? -szólt egy másik.
S ekkor bevillant a megoldás, hogyan csapathatnám ki magam. Az utolsó srácot aki beszólt nekem Istenesen hasba rúgtam és könyékkel arcon csaptam, majd megragadtam a torkánál és a falhoz feszítettem.
- Ne merészelj mégegyszer így nevezni! A nevem Trádész Luánná! Azt hiszed te több vagy nállam?
- Neee... emm!- köhögött szórításom alatt.
- Ez igaz! Te egy senki vagy! Én pedig az vagyok aki mindenki akar lenni! Vér vagyok és hús, nyers erő és akarat! Kép vagyok, képe vagyok önmagamnak és másoknak, akár egy falra vetett vászon, oly finom és lágy, ám mégis gyönyörű! - ordítottam.

Ám senki sem hallotta meg nevelőink közül, így minden reményem szertefoszlott. Igaz a többiek tiszteltek és féltek tőlem e naptól fogva, nem éreztem teljesnek magam.
Hasonló történetek
3639
Felnéztem, ott ültek, csalódottan egy felhőn és engem néztek. Én meg a tájat. Ameddig elláttam, csodálatos rét terült el. Semmi más nem volt látható csak a tiszta és makulátlan égbolt és a ringatózó zöld fű tengere. Meztelen talpamat nyaldosták a fűszálak, melye felkúsztak lábamon és körbeöleltek gyengéden. Én sétáltam tovább, mit sem törődve semmivel, csak a látványra koncentráltam...
4433
Éhséggel merült álomba ismét.
Képekért könyörgött, útért – bár imája névtelen volt, s valahogy olyan, mint a fel nem adott fenyegető levelek.
Mindaz, ami ébredéskor megmaradt, forró benyomások izzadtsága volt csupán. Képek, melyek eleve a fikció részei. Olvasta tán őket...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Mz. ·
Ja, hogy ha ilyen elmerengő témákban akarsz írni. Akkor látogass el a www.gondolkodom.hu -ra itt sokat tanulhatsz. A szép eszmefuttatásokról, stb(különösen ajánlom a kis herceg-et).

Slayer@ ·
Köszönöm Mz, de tényleg! Ígérem megfogom nézni!

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: