Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Anyuka és Kalandjai (I. rész)

p { margin-bottom: 0.25cm; line-height: 120%; }Anyuka és Kalandjai
Húsvét Babuéknál

Narrátor: Anyuka és Józsi elindult szépen Törökbálintról a kis paraszt faluba, Pusztazámorra Babuékhoz.
Anyuka: Jaj Józsikám, sokáig tart még az út? Kezdek nagyon unatkozni, és te is tudod, ha unatkozom, akkor énekelek, az meg nem tesz jót a hallásodnak kisfiam.
Józsi: Nyugi Mama, kiveszem a hallókészülékem.
Anyuka: Akkor rendben van kincsem, nyugodtan énekelhetek, de azt mond meg meddig tart még ez a kibaszott kurva út.
Józsi: Tessék, Mama? Nem hallom, mondom, kivettem a hallkészüléket!
Anyuka: Hagyjuk te kis süket geci, veled nem lehet beszélgetni, jaj de ismerős ez az út!
Te, KI AZ A DAGADÉK AZ ÚTON? NEM LEHET ELFÉRNI TŐLE! HÁT NÉZZ ODA EZ A BABU!
Józsi: Jaj az én kis drága feleségem, mi a faszt keres itt az úton?
Babu: Na, épp ideje volt már hogy megérkezzetek! Beszéltem a Buzi Tomikámmal! Képzeljétek kidobta a Pataki Ricsike, pedig olyan kis szimpatikus gyerek volt nekem! Önnek is anyuka igaz?
Anyuka: Ki az a Pataki Ricsike?
AZ a kis énekes gyerek, akiről nem ég olvastam az újságban?
Babu: Igen, az! Egy kis csoda ez a gyerek, ennek a Tomikának még hangja sincsen, de nincs képem megmondani neki, hogy kussoljon végre.
Anyuka: Leszarom magasról, te Babu mi lesz az ebéd? Éhes vagyok!
Babu: Neked egy kis ciános tészta a többiek mind Sajttortát esznek! Tudom, hogy allergiás vagy a sajtra.
Anyuka: Én ilyet nem mondtam a kurva anyádat! Hozz nekem is sajttortát, mint a többieknek, hogy verjem abba a hülye dagadt fejedbe te tehén!
Babu: Mit mondtál te vén öreg sóvár kurva? Olyat ütök abba a szar fejedbe, hogy ketté esel te kis szipirtyó!
Anyuka: Adok neked olyat mindjárt, hogy kussba maradsz! Olyan botom van, hogyha a fejedre vágok, hájaidra esel te utolsó kurva!
Ne veszekedjünk már ezen a szép napon! MA FELTÁMADTAM PORAIMBÓL TE KIS KURVA! Ugye az Ildikó nem jön? Mert semmi kedvem a rákos élményeit hallgatni.
Babu: Nem jönnek, a Tomit fogják sajnálni, mert kidobta a Ricsi.
Anyuka: És akkor az a kis buzi se fog jönni ugye? Semmi kedvem azt hallgatni hogyan dugták seggbe egymást.
Babu: Ő se fog jönni, a Magdika ön le a Brigittával.
Anyuka: AZ a műhajas ribanc minek jön? A végén még belerepül a hajszála a sajttortámba!
Babu: Úgy hallottam új műhajat vásárolt, egy lónak a sörényéből van.
Anyuka: Tehát a Brigiből unikornis lett?
Babu: Nem tudom anyuka, de ez egy hatalmas poén volt háháhá
Anyuka: Ne nyalj Babu, nem kapsz örökséget!
Babu: Dehogynem, ugye itt alszol drágaságos anyósom?
Anyuka: Igen, itt alszok, Lajoskámra bíztam a házamat.
Babu: Rendben van, akkor megágyazok neked fent délután!
Anyuka: Rendben, nagyon helyes! Jó kis csicska leszel!
Babu: Tessék? Nem értettem kristálytisztán!
Anyuka: Ugyan semmi kis cselédlányom.
Babu: Kér kávét?
Anyuka: Igen, kérek kedveském.
Babu: Hány cukorral?
Anyuka: 5, tudod, édesen iszom! Szarok a cukorbajomra!
Babu: Annál jobb, hamar döglesz meg és hamarabb kapom meg az örökségem!
Anyuka: Hogy mondtad?
Babu: Jaj, sehogy.

Anyuka: Vajon hol vannak már eddig a Magdiék?
Babu: Nézz ki az ablakon, azt hiszem, van egy mesterlövész a környéken.
Anyuka: Hát az meg minek?
Babu: Kitűztem a fejedre 10 millió forintot
Anyuka: Tessék?
Babu: Ja, semmi, csak vicceltem. Már amennyire ez vicc.
Anyuka: Nagyon helyes, de azért kinézek, ha nem baj.
Babu: Dehogy baj, miért lenne baj
*lövés hangok*
Anyuka: JAJJ BABU HÁT KIRE LŐNEK AZ UTCÁBAN? JAJJ A PACEMAKER-EM.
JAJJ VALAKI SEGÍTSEN, MÁR RAJTAM ÚRISTEN HÁT SZÍVROHAMOM LESZ MINDJÁRT TE ATYAÉG.
Babu: Nyugodjon meg, itt vannak a Magdiék.
Szervusztok, drágáim, mi újság?
Brigi: Gyere Babu, hagyj, öleljelek meg.
Babu: Brigitta, ha te megölelsz a fél hajad a pofámban lesz.
Brigitta: Anyu nézd meg milyen köcsög a babu, nem engedi, hogy megöleljem, pedig nem hullik a hajam
Magdi: Kussolj Brigitta. Igaza van, menj, ölelgesd babukád.
Brigitta: Akaszd fel magad, Anyuka.
Anyuka: Tessék? TE HÜLYE RIBANC MIT POFÁZOL ITT NEKEM? HOGY VAN MERSZED? ADOK A POFÁDRA AKKORÁT HOGY LEREPÜL AMARADÉK HAJAD TE HULLADÉK.
Magdi: Na, ez a nap is jól indul, Babu te hogy bírod ezt.

Babu: Egy két nyugtató segít, hogy ne ráncigáljam meg, de nem tudom, meddig bírom még
Magdi: Ajaj, hol az a sajttorta, hmm, mi ez a jó kis tészta, hagyj, kóstoljam meg.
Babu: Abból inkább ne egyél, azt anyukának ízesítettem be egy kis ciánkával.
Anyuka: Na, mi ez a pletykacsoport? Csatlakozhatok?
Babu: Persze folytassuk a kertben.
Anyuka: Persze, hol a Józsi? Beszédem van vele.
Józsi: Itt vagyok anya, mi a baj?
Anyuka: HÁT KUSSOLJÁL, MÁR OLYAN GUSZTUSTALAN HANGOD VAN HOGY AZ ELVISELHETETLEN
Józsi: Igen, anyu.
Anyuka: Kuss, te köcsög.
Nézz oda, hát már ennyi az idő?
Magdi, ti még mit kerestek itt?
Magdi: Jóéjszakát!
Babu: Szervusztok, holnap küldjétek le Tomikámat!
Magdi: Jól van. Szervusz!
Babu: Na, végre elmentek… Anyuka maga még itt van? Ja, megyek, ágyazok.
Anyuka: ÉPP IDEJE VOLT A KURVA ANYÁD TE DAGADÉK.

Kopogtatnak
Babu: KI az? Mindjárt nyitom!

Tomi: Szervusz Babu, megjöttem, minek hívtál?
Babu: Szervusz, te kis buzi, gyere, fáradj be, ülj, le a kanapéra beszélgessünk!
Tomi: Oké, ki a vendégetek?
Babu: Anyuka eljött látogatóba, miért?
Anyuka: Babu, kivel beszélgetsz te itt lent? Hát ezzel a buzival? Mi a fenét keres ez itt?
Babu: Anyuka, kussoljon, Ő a keresztfiam.
Tomi: Csókolom, Anyuka.
Anyuka: Ez a gyerek nekem beszél?
Babu: Igen, köszönt, tudja Ő udvarias.
Anyuka: Ja, értem, szervusz kisbuzi!
Tomi: Hogy kussolnál el végre te retkes kurva.
Anyuka: Hogy mondtad?
Tomi: Sehogy.
Babu: Ez a beszéd Tomikám.
Tomi: Tudom, Babu.
Babu: Na, jól van, menj most már fel a vendégszobába, egy helyen alszotok anyukával.
Tomi: Oké.
Babu: Aztán próbáld megfojtani.
Anyuka: Hogyan?
Babu: Ja, semmi.

Folytatás csak akkor lesz, ha elnyerte a tetszéseteket…
Hasonló történetek
3916
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
2680
Nem is tudom, ti szeretitek a romantikát?
Hozzászólások
AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: