Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Álom a Baross utcában

Siófokon a Baross utcában van egy iskola. Komor épület a maga lenyűgöző Balatonával. Olyan épület ez, melyben csupa útját, célját vesztett diák jár.
A földszinten álltam és csak álltam meredten. Nem akartam itt álldogálni, de a földbe gyökeredzett a lábam. Mintha vártam volna valamire vagy valakire. Menekülni akartam, minél messzebb. De a lábam nem engedett a parancsnak. Feszültség és szorongás lett úrrá rajtam. Aki aztán meg is jött, egy nagy fekete táskával, amit felcipelt az emeletre. Egyszerű kis nő volt a maga rongyos ruhájával és ősz hajával. Úgy éreztem, hogy követnem kell. Ki kell derítenem, hogy mit akar ez a nő, aki úgy megbabonázott. Viszont célt vesztettem, a nőt soha többet nem láttam, de éreztem, hogy jelen van.
Végre felértem a felső emeletre. Itt nem a szokott iskolai kép várt, hanem egy orvosi rendelő. Iszonyúan elfáradtam, mind testileg, mind lelkileg. Az orrom facsarni kezdte a kórház-szag. Próbáltam leülni a székre, de mire leülhettem volna nyílt az ajtó. Az ajtóban egy férfi állt. Hosszú fehér köntös volt rajta. Nem emlékszem pontosan, hogy volt-e szakálla, de úgy érzem, hogy volt. Mintha Isten mása lett volna.
- Te jössz!- mondta határozottan.
Mire felálltam volna, az ajtó amilyen váratlanul nyílt ki, olyan váratlanul csapódott be az orrom előtt.
Azóta se járok orvoshoz. De a mai napig hálát mondok, hogy nem kellett bemennem ahhoz a doktorhoz. Ki tudja mi lett, volna, ha ez az istenforma alak fogad a rendelőben. Vajon tényleg isten volt? Sose volt hasonló álmom, és Isten se jelent meg soha többet nekem, ha egyáltalán ő volt.
Hasonló történetek
3717
De amikor megfordulok egész közel érzem a száját a számhoz, és érzem a forró leheletét, ami átjárja minden porcikámat. Mélyen a szemébe nézek. Ő viszonozza a tekintetem. Érzem, már teljesen hozzám bújt, és az ölelése egyre szorosabb. Szinte már fáj ez az ölelés, mikor hirtelen megcsókol, és eltűnik minden fájdalom, és minden ami csak körülöttünk létezik...
3916
De ha tényleg szeret? Megvár. És megvárom. Megvárjuk egymást, addig a pillanatig, amíg elveszünk egymás tekintetében. És amikor, - mint mikor elalszunk, és ébredünk, hogy a kiesett álmok mikor is jöttek, - megcsókoljuk egymást. Az lesz a szerelem. Mikor csak odahajolok, és egy apró csókot pihegek az ajkaira. Mikor átkarolom, és kiráz a hideg, mikor megremeg a kezem. És nem érdekel, hogy izzad a tenyerem, hogy a hajam kócos, hogy őt is rázza a hideg...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

dstella ·
Ó, látom már Amália, hogy te csak vicceskedsz!!!!!
Remek, remek!

Akkor legközelebb légyszike egy jó farsangi receptet!
Vagy valamit az Antarktisz alatti olajmezőkről!
Nem is, nem is!
Legyen inkább a "Hogyan....?" sorozatból a dugókihúzás a cipőfűződdel!


:smile: :smile:
Mirrmurrka ·
stacey új bőrbe bújt.
:D

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: