Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

A sofőr

Csupa ismerős dolog. Az alagút fala, lámpákkal, az örök monotonitás…Változik a tér, állomás… A sok rohanó ember…Vajon hová rohanhatnak?… Mit mondanának, ha megkérdezné? MIT?! – üvölt bele a fülke csendjébe… elmereng… Hirtelen észbe kap, elindítja a szerelvényt… Rohanó lámpák, alagút… Sötét… Mi ez? Mi mozog itt előtte? Ki ez? A reflektor fénye megvilágítja az ARCot… A sofőr teljesen belefeledkezik… Már csak a kiáltást hallja…Verejtékezve ébred fel.

- Már megint az a rohadt álom! – kiáltott föl Béla. Metróvezetőként tengette mindennapjait. Az elején semmi baj nem volt… Aztán megjelent AZ ÁLOM. Életét egyre inkább beárnyékolta az alagút sötétje, agyát elkábították a rohanó fények. Ekkor kezdett leépülni. Egyre többet túlórázott, a metró teljesen megbabonázta, kozmikus jelentősséget kezdett tulajdonítani a semminek, az ürességnek… És most itt van zúgó fejjel, kábán, lucskosan a vezetőfülkében. Nem tud szabadulni a metrótól, az nem engedi el. Senki nem tud róla, hogy bent alszik: senkije sincs, aki otthon aggódna érte. Kollégái őrültnek hiszik, ó, a barmok! Ha tudnák… De mindegy, egész elméjét betölti az ARC, ez az, ami nem engedi el, ez az, ami lent tartja itt, a reménytelenség homályában. Álmában mindig látja tisztán és élesen az ARCot, de ébren nem tud visszaemlékezni rá… feledésbe merül, akárcsak ő maga…

Elálmosodik, szemei leragadnak… Egyre erősebben vágyja újra látni az arcot, újra találkozni vele… Igen…
Erős karok ráncigálására ébred. Ki meri megzavarni, itt, a fülke meghitt, intim világában?!… Nem, azt nem engedi… tombol… karmol, rúg, üt, vág mindenfelé… A fülkétől nem lehet elválasztani. Az lehetetlen… A vezetőséghez viszik… kirúgják… ez csak egy álom… igen, csak egy álom… a drága metrótól nem lehet elszakítani, nem, nem, az képtelenség... Az utca porában ébred fel… Vissza kell jutni, igen, az alagutat nem szabad elhagyni, megbüntet, nem szabad, nem szabad! Egy lépcső kell csak, lefelé… megvan! Drága lépcső, ó!

Állomás… Itt van, lépésekre az alagúttól… vonzza őt… Betekint… Nem érdekli a bemondó, érdekli őt a biztonsági sáv? Á, az csak a gügyéknek van. Metró érkezik… Már érzi a szelét… Lenéz… Vonzza a mélység, leereszkedik… S ekkor kitisztul a tudata. Észreveszi a feléje száguldó szerelvényt, belerohan az alagútba, semmivel sem törődik, a puszta életösztön hajtja.

Megérkezik az örök sötétség világába, ahol most először, félni kezd. Elveszíti tájékozódóképességét. Hol lehet a metró, ami elől megmenekült? Sehol se látja, megnyugszik, ám mellkasába dudaszó hasít… Hátranéz, látja a vezetőt, látja az üveges tekintetét, s nevetve néz farkasszemet – önmagával.
Hasonló történetek
5294
Felöltöztették este feketébe a lányt, esküvői díszeket festettek arcára és kezére, felékszerezték, fején a kendőt ezüst pánttal fogták oda, nyakába arany láncot akasztottak, ujjára égköves gyűrűket adtak, derekát arannyal átszőtt övvel díszítették, és lábára selyem szandált húztak. Aztán az asszonyok elénekelték neki a menyasszony dalát...
4668
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
Hozzászólások
További hozzászólások »
Zoltán Simon ·
Én is inkább a horror kategóriába sorolnám, de azért örülök, hogy nem oda került, mert így nem fenygeti az enyémeket :blush:. Nekem egy kicsit ismerős a történet, csak nem tudom, hogy honnan...de!, mégis... a freud-i álomelemzések között volt egy hasonló álommal foglalkozó írás. Lényegtelen. Nekem a fogalmazásmód tetszett nagyon, a történet annyira nem. Ezért 6:9.

bemba100 ·
Hello,
How are you today? My name is Penda
I saw your profile on my search for a nice and trusted person so i decided to write to you, I will like you to write and tell me more about yourself direct to my email.( pendabemba) (@) (yahoo.com )
from there i will reply you with more of my details and pictures,
I will be waiting to receive your email,
Have a nice day.
miss Penda

thanks

aaaaa

Helló,
Hogy van ma? A nevem Penda
Láttam a profilt keresni egy szép és megbízható ember, így úgy döntöttem, hogy írok neked, én szeretném, ha írni és mesélj még magadról közvetlenül az e-mail címemet. (Pendabemba) (@) (yahoo.com)
Onnan fog válaszolni neked több az én részletek és képek,
Én is arra vár, hogy megkapja az e-mail,
Have a nice day.
miss Penda

köszönöm

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: