Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: a "szopcsikáltalak"-nál leoldo...
2024-10-10 18:03
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
laci78: igazából a legtöbb sztorid ugy...
2024-10-09 14:43
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Materdoloroza: Ajna annyi emberrel szexelt, é...
2024-10-09 11:44
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Warhammer 40k

Warhammer 40k


A Harc



























A
Császár 450. évében a Galaktikus Birodalom határain a feszültség pattanásig feszültek, a császári katonák a Blood Angels-ek a káosz katonákkal csaptak össze.
A legnagyobb csatát három Inquisitor vezette, ők a Császár leghűbb és legodaadóbb emberei voltak. Mindhárom páncélról le lehettet olvasni, hogy melyik támadó alakulatot vezette.
A jobb szélsőnek a páncélját vonuló Land Riderekkel boritották be, magát a páncél széleit ezüsttel verték ki. Az Inquisitor kezében láncfűrész és nehéz géppuska, fején sisak nem volt (nem is volt rá szüksége). A feje bal oldalára egy adóvevő volt elhelyezve. A rádióból folyamatosan a Land Riderek adásai hallatszottak ki. Az Inquisistor szemében harcitűz égett, de higadt volt.
Bizott a technikában.
A balszélső Inquisistor páncélja arannyal volt kiverev a széleken. A páncélján Drednoughtok voltak. Kezében a társához hasonló fegyverek voltak. Fején szintén nem volt sisak. A feji implantátumból a lépegetők jelentései hallatszottak ki. Az ő szemében nem égett harcitűz. Ő csak azt figyelte, hogy hogyan „dolgoznak” a lépegetők.
Középen állt az egyetlen, aki élvezte a háborúkat. A szemében olyan harci láng lobogott, hogy ha képes lett volna rá, akkor elhamvasztja vele az ellenfeleket.
A páncélja arannyal és ezüsttel volt kiverve, de az alapszíne a páncélnak éjfeketére volt lefestve ellentétben a másik kettővel, akiknek piros volt ez a szín.
A páncélja Terminátorokkat ábrázolt harc közben. A Kezében láncfűrész és egy hatcsöves forgócsöves a nehéz típusból. Az adóvevőjéből a Treminátorok csatakiáltásaik és a nehézfegyverek zaja hallatszott ki.
- Testvéreim – szólalt meg a fekete páncélos – ideje beteljesíteni a sorsom. – és leugrott az alattuk dúló csatába a Császár nevét üvöltve.
A többiek akkor ébredtek rá, hogy testvérük leugrott a mélybe mikor elvesztették a szemük elől a rengetegben.
A harcos aratott az ellenség sorai között. Minden csapására kettő káosz hullott el. A nehéz fegyvere úgy tüzelt, mint a villám, a csöve kezdett melegedni. A páncélba épített kijelző kezdett sípolni, hogy mindjárt kifogy a lőszer és forrósodik a fegyver. A harcos leoldotta a fegyvert és átvette balkezéből a láncfűrészt a jobba és jobbra – balra csapkodott vele. A csapások hatására kezek - fejek és egyéb testrészek hullottak. A vér úgy fröcsögött, mint a záporeső. Mivel az ellenség látta, hogy nem bírnak vele, próbálták távol tartani magukat a harcostól, aki olyan hévvel harcolt, hogy a holttesteken átvágott magának utat.
A két Inquisitor kik próbálták keresni testvérüket a rengetegben felfigyeltek a számítógépük szavára, ami közölte, hogy testvérük több lövést szenvedett és a páncél mindjárt szétesik rajta.
A harcost nem érdekelte, hogy megsérült csak vágott és vágott és vágott. Már több súlyos sebből vérzett de nem figyelt rá. A fájdalmat elnyomta a felgyülemlett adrelanin. Ennyi sebesülést, normális katonát már rég megfeketett volna. De ő még állt és harcolt.
Azt sem vette észre, hogy a káoszok kezdenek vissza vonulni, mert súlyos veszteségeket szenvedtek a három Inquisitor csapataitól.
A harcos páncéljára egy zászló volt elhelyezve, amit a csata végén kitűznek a harctér közepére, ami azt szimbolizálja, hogy övék a terület és nyertek.
A harcos sérült karjával hátranyúlt és levette a zászlót. Még két lépést tett a sérült lábaival és letűzte a földbe, de ahogy letűzte a zászlót mellé esett, a jobb keze, ami a fűrészt tartotta elernyedt és elengedet a fűrészt.
A bal keze a zászlórúdon maradt.
A két Inquisistor pillanatokon belül a helyszínre értek, amit biztosítottak a gyalogosok. Mire odaértek a harcos már alig élt.
A két Inquisistor orvosért üvöltött.
- Testvéreim – szólalt meg az földön fekvő Inquisistor – nyertünk? – kérdezte egyre nehezebben.
- Igen nyertünk. – válaszolta az ezüst páncélos.
- Akkor jó. – válaszolt a földön fekvő.
- Tarst ki! – biztatta az arany páncélos.
- Az ídőm lassan… lejár… - felelte a harcos.
- Még nem! Nem mehetsz még el, még nincs vége az utadnak! – üvöltötte az ezüst páncélos.
- Tarts, még ki mindjárt itt vannak a dokik, tarts ki, különben én magam öllek meg! Megértetted?! – üvöltötte az ezüst páncélos.
- Min… dent … a … Császár … ért. – folytatta a haldokló.
Az orvosok odaértek és elvitték a haldoklót. Miközben vitték minden harcos fél térdre borult a menet előtt, ami a két Inquisitor kísért.
.
.
.
.
.
.
.
Folytatása jön, ha igénylitek. 




Hasonló történetek
3361
Végül összesen jó húsz ember ment át a Klingon hajó fedélzetére. Szemmel láthatóan egyikük sem járt még ilyen hajón. Erre persze Konmel tábornok is számított, így az érkezőket négy tiszt várta, akik aztán két elé osztották az embereket. Turistákra és dolgozókra. Így végül is két-két tiszt kísérte a csapatokat. Később aztán Konmel tábornok… talán éppen a bizalom erősítése képen visszahívta a kísérő tiszteket. Persze meghagyta a vendégeknek, hogy csak a kijelölt területekre léphetnek......
3214
- Ugyan, ugyan tábornok! Ön túlságosan is elhamarkodott. Elfelejtette azt az apró tényt, hogy mind a romulán mind a klingon hajók el vannak látva álcázó pajzsokkal. A hajónk álcázópajzsa egy véletlen meghibásodás miatt már jóval előtte aktivizálódott. És mivel a vezérlőrendszere tönkrement a legénység nem tudta lekapcsolni azt.
- Véletlenül mi! – jegyezte meg Ke’Bokk parancsnok inkább csak magának, mint sem a jelen lévőknek...
Hozzászólások
Még nincsenek hozzászólások
A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: