Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
laci78: és akkor ott lesz még a negyed...
2024-10-07 17:02
laci78: és akkor egy hetet várni a fol...
2024-10-07 15:07
Gumoo: Nyomokban igazságot tartalmazz
2024-10-06 02:53
laci78: de legalább megpróbáltad!
2024-10-05 19:53
Xavierr_00: Nagyon sajnálom a veled történ...
2024-10-05 19:04
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Veled a sírig

Emily

A téren egy barna kalapos lány ált. Tisztán kivehető volt, hogy vár valakire. Nem tudni kire s szándékára, amit majd az érkezővel tesz.
Régóta várt már ott. Néha-néha ránézett ezüstösen fénylő karórájára, s leste, hogy jön e már áldozata. Arca puha, piros pozsdás volt a csípős őszi széltől, szeme tengerkéken csillogott. Szája édes csókra való, néma szavakat suttogott, közben öklét összeszorítva reszketett. Hosszú, göndörkés haja csak úgy hullámzott a szélben. Fehér nyakán selyemsál díszelgett. Egy ilyen teremtmény mit keres ilyen időben idekint, egyszál magában… több órája várakozva… S akkor hirtelen megjelent!!! Hát végre megérkezett… a lány ezt észrevéve lassan elindult felé. A fiúnak sejtelme se volt, hogy a lánynak vele van dolga… Egyre csak közeledtek… mikor már csak karnyújtásnyira voltak egymástól a titokzatos lány hirtelen előrántott egy tört és egyenesen a fiú szívébe döfte… Megtette… hát ezért várakozott ennyit…, tette mindenkit félelembe ejtett, az emberek nagy része sikítozva, mindenkin áttiporva menekült el, voltak, akik segítséget hívtak… de már mindhiába!!!
A lány farkasszemet nézve az áldozatával ezt súgta neki útravalóként: … „ Ne félj! Tudom, hogy fáj mert pont én tettem, de tudnod kell, hogy csak azért mert ’szeretlek’, megyek veled én is… hogy megbocsáss és hogy újra szeress!!!” – S ezzel csók nyomát hagyva a fiú ajkain, kitépte szívéből a tört és a magáéba szúrta!… Mostmár ketten feküdtek ott… lassan haldokolva, megsebzetten… elvérezve…. .

A segítség már túl későn érkezett, meghaltak… mindketten… Mindketten örökké a túlvilágon… ahol a fiúnak büntetésként, hogy a lánynak keserűséget és elviselhetetlen fájdalmat okozott, újra szeretnie kell a lányt, aki már nemhogy ép ésszel, sehogyse tudott gondolkozni, s azzal, amit tett… örökké csapdába zárta magát… ennyi volt hát kis életük… tizenhat év… csupán csak Ennyi… !!!
Hasonló történetek
4347
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
4424
Elkezdtünk beszélgetni, kiderült hogy a neve Laci, és hogy 21 éves. Nagyon megtetszett nekem, és úgy éreztem, hogy én is neki. Ahogy beszélgettünk, egyszer csak a keze a lábamon volt, és simogatott, nagyon jól esett, már akkor éreztem, hogy köztünk nem lehet csak egy kaland, ennél több kell nekünk...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Andreas ·
Gyilkosság és öngyilkosság.. Bármit vétett a fiú a lány ellen, eltörpül a lány bűnével szemben. Nem kell szeretnie a túlvilágon (sem)! Lehet, hogy megérezte a fiú a lány lelkének betegességét, ezért hagyta el, menekült... de nem elég messzire.

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: