Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: De jó! Örülök, hogy elnyerte...
2024-10-01 10:46
MILLAn: Most olvastam el az eddigi rés...
2024-09-30 21:12
Xavierr_00: Nagyon tetszett, ma végeztem m...
2024-09-29 20:33
Xavierr_00: Köszönöm! Nagyon Örülök, hogy...
2024-09-29 20:18
Xavierr_00: Köszönöm! Örülök, hogy elnyert...
2024-09-29 20:16
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Vampire Heart - II. rész Az ember utolsó, a lény első pillanatai

Hirtelen megállt előttem. Természetellenesen megnyúlt szemfogai elővillantak keskeny, narancsos ajkai mögül. Most már biztosra vettem, hogy vámpírral van dolgom. Csak azt nem értettem, miért pont én. Hiszen sosem érdekeltek különösebben a vámpírok, épp csak annyit akartam megtudni, hogyan lehet kivédeni őket.
De persze nem hittem bennük!
Általában a zsebemben hordok egy kis keresztet, de ezúttal otthon hagytam. Erre mit ad Isten! Bár kétlem, hogy pont ő adta volna…
Úgy éreztem, mintha ismerne... legalábbis olyan...mindentudóan nézett rám, vagy nem tudom. Óráknak tűnő percekig néztük egymást, mígnem egyet pislogtam. Mintha csak erre várt volna, megszólalt;
- Csatlakozol hozzám önként?
Semmi fenyegető vagy hasonló nem volt a hangjában, talán ezért is nem tudtam komolyan venni. Meg aztán, mit ért a csatlakozás alatt?
Magamban felkuncogtam, és egy kicsit talán a vállam is rezgett. Egy vámpír tőlem kért engedélyt, hogy magával ragadhasson! Hihetetlen!
- Nos? – csendült a hangja a fejemben. De hát… a szája nem is mozgott.
Csak kérdőn nézett rám. De olyan gunyorosan-kérdőn.
Meglepődött arckifejezésem igyekeztem lecserélni egy makacsabbra.
- Hát jó! - most már valóban csendült némi fenyegetés a hangjában, kezdtem megijedni. Megindult, és én átadtam magam a Halál gondolatának. Ám ekkor...
Ám ekkor csak úgy egyszerűen elment mellettem. De mintha repült volna. Nem tudtam mire vélni a dolgot. Hátranéztem. Épp Ben nyakát szorongatta, és látszott rajta, hogy bárkit képes hidegvérrel meggyilkolni.

Valami elpattant bennem. Nekiugrottam ennek az őrültnek, rálöktem a lépcsőre. Nagyot koppant a feje, és hallani lehetett egy apró nyögést. Kétszer belerúgtam a bordáiba, ezeket már hangosabban kommentálta. Hátraléptem két lépést, és Ben a fülembe súgott egy ”köszönöm”-öt. Ez volt az utolsó szó, amit emberi életemben tőle hallottam. A vámpír kinyitotta a szemét. Egy pillanatra láttam az opálos, halott szempárban a benne égő dühöt, de aztán már csak két tűhegyes valamit éreztem a nyakamon, és azt, ahogy valami fontos eltávozik a testemből, hatalmas űrt hagyva maga után.
Csak nem...
A VÉREM!
Hasonló történetek
10296
Ekkor egy vastag asztalt állítottak föl. A két lányt levették a póznáról levetkőztették és olajjal kenték be. Az asztalra kötözték őket egymás mellé. Fejük egymás mellett volt. Az ősz törzsfőnök az asztal mellé lépett. Végigsimította a két fiatal izmos testet...
16281
Előrenyúlt megragadta a lány karjait. A fiatal lány úgy megijedt, hogy majdnem felsikoltott, de ekkor a férfi a másik kezét arcán végigsimítva előre csúsztatta és apró arcát megmarkolva befogta a lány száját. Egy határozott mozdulattal berántotta a bokorba. A lány szoknyája kicsit lecsúszott és érezte, hogy...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Antonia ·
Kicsit furának érzem, hogy egy vámpír egy egyszerű halandó ilyen könnyen ledöntötött a lábáról, de attól még elég izgi a történet! :blush:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: