Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Fordítás …. Eredeti történet: COLD CASES AND HOT NIGHTS …. Szerző: Ronde ... Literotica; 2023<br...
Ketten különleges születésnapi ajándékot kapnak. Egy showműsor felejthetetlen zárószámmal...
Friss hozzászólások
kaliban: Ez nagyon jó lett! Gratulálok!
2024-04-24 16:25
kaliban: A sztori jó, megért volna egy...
2024-04-24 16:00
kaliban: Továbbra is tetszik! Várom a f...
2024-04-24 13:37
laci78: nem semmi továbbra sem! Reméle...
2024-04-23 17:20
CRonaldo: Nagyon jó ez a story! Nekem te...
2024-04-23 12:09
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Utolsó esély

Érzem, hogy menthetetlenül hullik darabokra minden. Nem tudom megállítani.
A szerelem, az a titokzatos valami, ami hozzád láncolt most elhomályosuló, törött, megtaposott kép csupán…
Az arcod nézem. Az arcot, amit ujjaimmal ezerszer bejártam újra és újra csukott szemmel, hogy soha ne felejtsem.
Emlékszem minden apró barázdára és huncut szarkalábra. A finom ráncokra a homlokodon, ami megjelent rajta, ha aggasztott valami. Emlékszem, hogy addig csókoltam a puha szádat, míg nem nevettél megint.
Ma nincs ok az örömre.
A mindig ragyogó szemek most fénytelenek és tompák a fájdalomtól, amit okoztam. Csak állok némán-, pedig annyi mindent mondanék. De már késő.
Játszottam- a törékeny bizalom húrján felelőtlenül, könnyelműen, vadul. Te nem szóltál milyen hamisan cseng a dallam.
Ma hallom.
Ma elszakadt a szál és én nem tudom visszapörgetni az időt. Pedig úgy akarnám a tegnapot.
Az utolsó esélyt. Amit lehet végleg eljátszottam…

Szíved még érez?
Dobban értem?
Egy apró, lobbanó láng ég- e még?!...

Csak jóvátehetném…
Azt ígértem, hogy a tenyeremen hordozlak és a csillagokat egyenként az öledbe teszem nap- nap után. Azt ígértem soha nem adok rá okot, hogy megbánd, amiért az enyém lettél.
Most mégis…, mégis… a szemed azt üzeni, hogy elfelejtettem azokat a csillagokat…
Fáj a tudat - igazad van. Pedig nem hazudtam… Akartam…
Ha tegnap lenne, a lábad elé borulnék, és azért könyörögnék, - bocsáss meg nekem.
Akkor is, ha lehetetlen.

Szerelmed utolsó lobbanó lángja szemedben izzik. Halványan.. Félek, megmenthetetlenül.
Elrontottam. Tönkretettem valamit, ami szép volt. Mert nem figyeltem eléggé rád. Ránk.
Szeretném hinni, hogy még nem hullott darabokra minden. Hogy az élet, amit felépítettünk nem pereg ki a kezünk közül apró homokszemekként- megfoghatatlanul.
Szeretném hinni, hogy az a titokzatos erő még egymáshoz láncol minket. Ha láthatatlanul is. Hogy legyen időm.
Időm lehozni Neked a csillagokat…
Hasonló történetek
5399
Ez a lány az egész életét maga irányította, olyan magabiztosnak tűnt, hogy azt bármelyik férfi elirigyelhette volna. Most mégis éreztem benne valami bizonytalanságot. Egy pillanatra megálltam és éreztem, hogy remeg alattam. Megsejtettem, hogy ez nem csak a szeretkezésünknek szól. Tartott valamitől. Elemeltem a fejem és az arcára néztem. Már csak egy fiatal lány volt, pont olyan, mint bármelyik...
4166
- Beszélhetnénk négyszemközt? - kérdezte az orvos.
- Hát persze, természetesen. Egy csendesebb helyre vezetett. Várakozva néztem rá, ugyan mondjon már valamit, de ő nem mondott, hanem kérdezett...

- Mit jelent neked ez a fiú? - meglepődtem, hogy máris letegez. Valami oka lehetett ennek a bizalmaskodásnak, és most nem a korkülönbségre gondoltam, bár az volt bőven. Azért válaszoltam:
- Nekem... nekem mindent. Tudom, ez így elég sablonos, de én tényleg nagyon szeretem......
Hozzászólások
További hozzászólások »
dgabriska ·
:heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:
artemyss ·
:grinning:

Tűzmadár ·
Ez nekem most hiteltelen. Nem tudsz vele „megfogni”. Nem tudom, miért, talán a csillagok miatt. Túl sokan, túl sokszor mondták, mégis ott maradtak fent…
artemyss ·
Acsillagokat jelképes értelemben használtam. Igéretek, amelyek feledésbe merültek. Igéretek, amiket nem váltott valóra senki.. megfoghatatlanok, csillogók és távoliak, mint a csillagok. Nem varázsolhatlak el mindig..

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: