Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
1986 nyara. A felszabadulás óta először látható vérfarkas a Fővárosi Állat-és Növénykertben!...
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Ez is nagyon bejött! Még! Még!...
2024-05-16 12:16
laci78: hehe, jól sikerült újfent - fő...
2024-05-15 18:01
kaliban: Imádom!
2024-05-14 13:59
laci78: szuper, köszi! :) várom, nagyo...
2024-05-14 13:55
Materdoloroza: Nagyon tetszik.
2024-05-14 11:32
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Unikornis

A Nap, mikor álmosan tekint le a fűszálakon megcsillanó harmatcseppekre, mikor vérvörös hidat von a képzelet és a valóság közt, elmosolyodik. Tudja, érkeztével finoman elsimulnak az álmok, a mesélő árnyak elhúzódnak arany sugarai elől. Rákacsint a Holdra, aki már felöltötte fehér gyászruháját, hogy tisztelettel adózzon a világosságnak. Derűsen hallgatja a korai harangszót, elégedetten figyeli a meginduló életet.

A Hold, mikor csillagokkal kisérve feljön az égre, mikor szabadon engedi a képzeletet, a kusza, varázsos világot, finoman felsóhajt. Fájdalmasan ringatja magát a tavon, mi ezer karátra szabdalja ezüst fényét, tékozlón szórva szerteszét. Boldogan mutatja sápatag arcát a kevesek felé. Azon kevesek felé, akik őt keresik, őt szeretik. Szelíd öröm.

Fehér egyszarvú szalad az erdőben. Hosszú ugrásokkal, szökkenésekkel fut. Menekül, menekül a hajnal elől. Tudja, ha eljön a világosság, az arany fény, megszűnik a képzelet, megszűnik ő maga is. Közönséges ló lesz csak. Nyugatra fut, örökre nyugatra, az ezüst Hold nyomában, soha meg nem állón. Örök álomban él, űző, vad vágyálomban, hogy mindörökké varázsos maradhasson.

Izmos testén bíborfekete vére folyik, ahogy a fák feltépték bőrét, lába szanaszét marva, ahogy tengerek mélyén megbújó sziklák kerültek száguldó patái alá. Szarva már csonka, maga sem tudja, miképp tört el, farka kócos, sörénye csapzott.

Ereje végén jár már, de fut, fut tovább, nyugatnak. A Hold már messze jár, az ég fakószürke. Tudja, a Nap itt lohol mögötte, és lassan, de biztosan utoléri. Kétségbeesett vágta hajtotta eddig, mostmár csak botladozik. Tengerparton szalad, ezüst homok őrzi patái lenyomatát, hogy a jégfehéren habzó hullám elsimítsa. Arra gondol, milyen szép lenne ez éjjel... Amikor ő is élhetne.

Levegőt már alig kap, lába nem engedelmeskedik akaratának. Két mellső lába megbicsaklik, és térdre esik. Kócos, ám így is fenségesen villanó farka a magasba csap, mikor egész teste hangos csattanással oldalra dől. Szuszog néhányat, próbál felállni, ám a nedves, ragadós homok tartóztatja. Hátát finoman nyaldossa a tenger, mintha vigasztalni próbálná.

Nem mozdulhat, belátja. Hátranéz, és lelkében elhervad a remény fekete virága, pedig éppcsak most hajtott ki a kétségbeesés salakos talajából. A Nap feltartóztathatatlanul rója útját az égen, az ég megállíthatatlanul világosodik, és nemsokára megcsillan a hajnal első sugara.

Nézni sem tudja, nem, inkább szorosan lezárja ezüstszempillás szemét. Némán, mozdulatlanul vár...

A Nap, mikor álmosan...
Hasonló történetek
3725
- Mit tudsz a Pusztítás Torkáról? Halljam! - még az ajtónállók is összerezzentek a dühödt parancsra.
- Hatalmas varázsszer. - suttogta porszáraz torokkal a fogoly. Aki karjára húzza, képessé válik megnyitni valamiféle kaput, amin keresztül minden világok valamennyi fájdalma elpusztítja azt a lélekkel rendelkező lényt, aki a haszáló parancsol. De ennek a hatalomnak is ára van..
3799
Papjait a leghűségesebb követői közül választotta ki. Természetfeletti képességekkel ruházta fel őket, inkább mágusoknak lehetett őket nevezni, mint papoknak. Hívei két rendet alakítottak ki a tiszteletére. Az egyik a rend volt a Haron Rendje, aki a természet felett kapott korlátlan hatalmat...
Hozzászólások
További hozzászólások »
Manila ·
Újra ugyan azt kell kérnem: mesélj még!:)

Ez első verszak... vagyis, bekezdést a végén újra elolvastam: milyen különleges, hogy akkor egészen mást jelentett.

bad_baby ·
Szerintem ez egy érdekes történet...
Nem is baj hogy rövid...ha hosszú lenne nem lenne jó, mert akkor csak "húzná" az egészet...
Én igazából nem tudom kategóriába sorolni (úgy értem hogy ez Fantasy történet, mert egy olyan "lényről" szól ami nem létezik, de mégis...), mert inkább elragadja az embert, és az meg a másik, hogy nagyon szépen van fogalmazva! Nincs benne (sok) szóismétlés!
Gratulálok! :wink:

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: