Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Materdoloroza: Köszönöm!
2024-10-09 15:25
laci78: igazából a legtöbb sztorid ugy...
2024-10-09 14:43
laci78: főszereplőnkkel tutira nem, ez...
2024-10-09 13:03
Materdoloroza: Ajna annyi emberrel szexelt, é...
2024-10-09 11:44
laci78: igen - bár van még pár rész vi...
2024-10-09 11:37
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Túlió és Tália -avagy akik belehaltak a szerelembe-

Az erdő csengett a madárcsicsergéstől. Mindössze 3 hangot lehetett hallani;madárének,ágreccsenés és a szerelmesek csókjainak csattanása...Igen, tavasz van!A legyszebb évszak kerek e világon.Ilyenkor senki sem fázik, és nincs melege senkinek.Csak a virágok és a fk hűsölnek a lágy szélben.Itt kezdődik történetünk, messzin innen, közeléntúl...
Egy magányos gyertyánost kifúrva földönfutóként élt Túlió. Akirő bár azt hitték, tolvaj és gonosz szíve, akárcsak fürtjei, aranyból volt.És ezen az aranyburkon, csakis a szerelm tört utat. A szétrepedt fal darabkái pedig a fiatal úrilányé, Táliáé voltak. Oly közel és mégis egy világnyi távolságra voltak egymástól...Mert ugyan Túlió a lány birtokán belüli erdőben szemelte ki otthonát, távol mert szinte sosem átták egymást, csak a fiú figyelte egésznap a szépséget.A lány mindig mosolygott, lelketükrét, a szemét, mégis mindig vágy fátyolozta, a szerelem vágya, a fiú mégis mindig tisztának látta. mert ő tudta, hogy szép mert hosszú leomló haja és tengerkék szeme volt, és belül gyönyörű mert lelke tiszta mint az első, leesett hó, most mégis holló szállt a hóra:Tália sirt.Éppen az ablakban ült, igy a falakója tisztán látta mi történik:
Könnyei szív alakban folytak le csillogó bőrén, le a fűre melyből később gyönyörű virág sarjadt, amit a viszontszeretetlen letépett és átnyújtotta szerelmének.
-Köszönöm-pityeregte a leány.-Visszaadtad szívem hervadni készülő virágát.
Túlió megfogta a kezét, és visszamosolyogva lesegítette az ablakban pityergő szépséget.
-Nem tesz semmit, csak lelked tükre ismét ragyogjon, hogy az arcom láthassam benne!
-ne félj, ezentúl mindig ragyogni fog és csak terád és csak teneked!
És valóban! Tália szeme mostmár mindig csillogott éjjel nappal, télen nyáron, ha esett ha fújt...
Pár nap múlva ugyanazon a helyen sétáltak, ahol egy kis emberke várta őket és ezekkel a szavakkal fogatta a párt:
-Túlió, Tália! Minden szerelem az én gyermekem, mivel minden gyermekem nem lehet biztos a dolgában, örökké vagy semmikor, ez sem biztos önmagában...
(folytatása következik)
Hasonló történetek
3480
Ahogy a védelem kiépült, Dareth handorioi hódításait emiatt be is fejezte, és inkább északra, Rolenciába vezényelte szörnyű hadát. Rolencia nem volt egységes birodalom, nem volt összetartás, így nem is tudtak fennmaradni. Viszont érdekes módon, mintha megelégedett volna ennyivel, Mágusföld határán, a Benfini-hegységnél megállt. Nem tudni, hogy miért...
3798
Mephalának tényleg kapaszkodnia kellett, mert olyan gyorsan indult el a sárkány, hogy a szél majdnem levitte. Az íját ki is vitte a kezéből. Mephala a sárkány nyakán ült, és érezte, ahogy a tűz a lábai között járkál. Az két küklopsznak esélye sem volt a két sárkány ellen, szénné égették a őket...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: