Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
A történet egy fantasy paródia, elsősorban az 1920-30-as évek amerikai fantasy szerzőinek...
fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF MR. HARRINGTON …. Szerző: Ronde …. Literotica...
Fordítás …. Eredeti történet: THE COLD CASE OF THE PIERCED WOMAN .... Szerző: Ronde .... Literotica;...
A mostani történetem az erotikustól a fantasy-ig terjed, benne bdsm és egyéb elemekkel. Jó...
Korábbi két történetemmel párhuzamosan fut a történet.
Friss hozzászólások
Priap69: Várom a folytatást.
2024-05-02 22:20
laci78: Nem tudom eldönteni, hogy sok...
2024-05-02 16:17
Rémpásztor: Nagyon szépen köszönök minden...
2024-04-28 00:36
laci78: borzalmas, bing-szintű fordítá...
2024-04-25 16:07
Materdoloroza: Nekem is tetszik. Sajnálom, ho...
2024-04-25 12:54
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Tökéletes társ

A reggeli nap aranysárgán csillant meg az ablakokon, meleg fénnyel ölelte körbe a házat. Az étkezőben ült egy férfi és egy nő, halkan csevegtek, a reggelizés zajai hangosabbnak tűntek beszédüknél. A férfi sietősre fogta magát, gyorsan a szájába tömte az utolsó falat pirítóst és tojást, majd egy húzásra felhajtotta teáját. A nő még mindig ülve volt és teljes figyelemmel követte a férfi mozdulatait. Pillantásában benne volt mindaz, amit csak érzett iránta: a feltétlen odaadás, a tisztelet és az engedelmesség.
A férfi nyugtázta a nő pillantását, elégedetten elmosolyodott és leereszkedően megsimogatta a nő gesztenyeszín sörényét.
Végre a nő is felengedett és kissé gépiesen elmosolyodott.
- Szervusz szívem, este jövök ! – mondta a férfi és sarkon fordult. Kiment a ház elé a kocsijához, beindította és gyorsan elhajtott.
A nő csak a férfi távoztával állt fel az asztaltól és kezdte el leszedni a tányérokat.

Tom elégedett volt és jól érezte magát a bőrében. A kiadós reggeli után komfortérzete csak fokozódott, megállapította, hogy a boldogság nagyon apró dolgokon is múlhat. Jó érzés volt tudnia, hogy a nő, akivel ébredt és reggelizett, csak az övé, szereti és tiszteli őt. És ami a legfontosabb: abszolút kontrollálható.
Már 2036-ot írunk, az ezredforduló utáni káoszt, a technikai változásokat megrázó társadalmi változások követték. Ami az ezredfordulón még társadalmi disszonanciának számított, az már a múlté volt. Nagyjából egy évtizede eltűntek az un. szinglik, akik azok a nők voltak, akik mérhetetlen arroganciájukkal lebénították az ezredforduló férfinépességét. Nem tiszteltek mást, csak a szabadságot, önmagukat és fennen hirdették, hogy ők jól elboldogulnak maguk is, és nincs szükségük a férfiakra. Sem szociális, sem szexuális, sem pedig fajfenntartási célból. Szociálisan maximálisan kielégítette őket nőtársaik közelsége és megerősítést adtak egymásnak életvitelük tekintetében. Szexuálisan végképp nem számított izgatónak már a férfi, a segédeszközök kinyitották a lehetőségek végtelen tárházát a szinglik orra előtt. A fajfenntartás sem volt kulcsfontosságú, mert egyfelől egy valamirevaló szingli nem gondolt utódokra, másfelől ha ez a „baleset” mégis bekövetkezett volna, hát erre az eshetőségre ott voltak a spermabankok.
Tom óvatosan bekanyarodott a jobb oldalt álló épület elé, mágneskártyáját a bejárat mellett álló érzékelőhöz érintette, majd behajtott a kapun.
Az épület nem volt más, mint az államok elsőszámú bionikai laboratóriuma, ahol különféle humanoid lényeket állítottak össze, próbáltak ki és vetettek hosszas vizsgálat alá.
A férfi biológus-genetikus professzor volt, szakmájában az egyik legjobb.
A garázsban leállította járgányát, majd összeszedte a holmiijait az autó bélteréből. Az autót szükségtelen volt lezárnia, ezért már neki is iramodott a garázsból felvezető lépcsőnek. Szándékosan járt lépcsőn: nem szerette a lift zártságát, ismerte a liftek hibáit és persze hiúsági okai is voltak, amiért minden reggel a lépcsőt választotta, hogy mintegy bizonyítsa kiváló állóképességét.

Egész nap a team tagjai azzal vesződtek, hogy az egyik általuk alkotott „lény” tulajdonságait próbálták beállítani, ami az igények és ötletek sokfélesége miatt szinte lehetetlennek bizonyult.
Tom szeretett a kollégáival együtt dolgozni, mert nem csak a képzettségük, de nézeteik, értékrendjük is hasonlónak mutatkozott, ami a munka során azzal az előnnyel kecsegtetett, hogy az aktuális projekt menetét és határidejét tartani tudták.
Most épp azon dolgoztak, hogy beállítsák az egyik robotnál, hogy a viselkedését kontrolláló kártyaszoftver naponta update-elje magát, korrigálja a hibákat és frissítsen – igény szerint.
- Nézd Garry, gondolj bele, ha otthon a gyerekednek elmagyarázod, hogy ne köpködje szét a cseresznyemagokat, akkor jó eséllyel számíthatsz rá, hogy legközelebb vagy nem fogja, vagy már nem kell újra elmagyaráznod, hogy a köpködés miért nem helyes és első szóra abbahagyja azt. Nos, úgy gondolom, hogy ez a mi lényünktől is elvárható, ha jók a beállítások.
- Nem hiszem, hogy ez ennyire egyszerű lenne, bár talán a gondolkodás nem egyedi emberi dolog ezen a Földön. – ismerte el a Garry nevű kutató.
Végül abban maradtak, hogy egyenlőre beállítják a robot szoftverét úgy, hogy az új adatokat szintetizálja, próbáljon meg összefüggéseket látni és annak tükrében cselekedni a továbbiakban.

Hosszú nap volt, mindenki elfáradt. Az aznapi munka végeztével bezárták a kutatólabort és átöltözni mentek mindannyian. Az öltözőben már áttértek a mindennapos témákra, ami kicsit levezető volt az egész napos gondolkodás és problémamegoldás után.
Időnként viccelődtek is egymással, ahogy most is.
- Hé Tom, emlékszel még arra az önérvényesítő libára, amelyik a szinglik utolsó példánya volt és talán néhány hétig a nődnek hitted ???? – viccelődött az egyik férfi.
- Az amelyik fennen hirdette, hogy nála okosabb nincs és a Mensa tagságiját mutogatta minden pasinak mielőtt lefeküdt velük ?????? Tom, nem is tudtam, hogy Te is felpróbáltad azt a nőt ???? Érdekes lehetett………….
- Jajj, hát kibírható volt ! Igazán az volt a hátborzongató, hogy soha nem tudtam, hogy mi lesz a következő dobása velem kapcsolatban…………
Szolidáris röhögés volt a válasz erre, mindannyian megelégedéssel nyugtázták, hogy a szingli nők immár kihaltak, a világ megváltozott. És ez igy volt jó.

Tom beült az autójába és hazahajtott. Még le sem állította a motort, amikor megjelent az ajtóban Lynn széles mosollyal az arcán.
Igen, ezt a fogadtatást szeretem – nyugtázta magában a férfi, majd odatartotta arcát a nőnek, aki egy puha, nedves csókot lehelt bőrére.
A vacsora kiváló volt: királyrák currys bundában, hozzá cumberland mártás, friss saláta, majd dió torta.

Jóllakottságát érezve a férfi bevonult a nappaliba és lehuppant a díványra. Körbenézett, de nem találta a tv távirányítóját, ezért benézett a párnák alá, a tv mögé, de nem találta.
Ekkor kiment a konyhába, hogy megkérdezze Lynnt, aki hangos csörömpöléssel mosogatott. Ahogy elment az asztal mellett, észrevette, hogy a távirányító a frizsider tetején van. Elhúzta a száját, majd odament a nőhöz. Kezeit a vállára rakta és megfordította:
- Lynn, szeretném ha a tv távirányítót ezen túl a szobában hagynád és nem hoznád ki a konyhába, itt semmi szükség rá.
A nő bólintott és félénken lesütötte a szemeit.
Tom visszament a nappaliba és végre bekapcsolta a tv-t.
Az egyik adón talált egy régészeti műsort, ami egész érdekesnek bizonyult. Eközben hallotta, hogy Lynn mosogat, rakodik a konyhában. Kisvártatva kiszólt neki: - Szívem, ha befejezted, akkor gyere be ide mellém ……..velem is törődj már !
A nő néhány perc múlva megjelent, lekuporodott a férfi lábához. A férfi szórakozottan elkezdte kócolni a nő haját, aki végigsimította a férfi combját, majd férfiasságát kereste. A mozdulatok hol spontánnak tűntek, ami egy pár esetében érthetőek voltak, hol meglepőek, mert a látszat szerint erős vágyat keltettek mindkettejükben.
A szeretkezés után a nő meztelenül feküdt a férfi ölében az ágyon, pihegett és hosszú szempillái arról árulkodtak, hogy hamarosan elalszik.

Tom kis idővel később hasra fordította a nőt és a hátán megkereste a bőre kitüremkedését, elhúzta a bőrt és kivette a kártyát belőle. Az előtte álló notebookba helyezte azt és elkezdte a kártyaszoftver beállításait javítgatni…
Hasonló történetek
3267
Végül összesen jó húsz ember ment át a Klingon hajó fedélzetére. Szemmel láthatóan egyikük sem járt még ilyen hajón. Erre persze Konmel tábornok is számított, így az érkezőket négy tiszt várta, akik aztán két elé osztották az embereket. Turistákra és dolgozókra. Így végül is két-két tiszt kísérte a csapatokat. Később aztán Konmel tábornok… talán éppen a bizalom erősítése képen visszahívta a kísérő tiszteket. Persze meghagyta a vendégeknek, hogy csak a kijelölt területekre léphetnek......
4354
Ezután mérte föl a testet. Karcsú volt, de nem sovány. Testhezálló kezeslábast viselt, ami talán túlzottan is kidomborította bájait. A derekán keresztülfutó övet inkább csak díszítés kedvéért viselhette, mintsem célszerűségből, ugyanis egy övtáskán kívül semmit nem hordott rajta, azonban szép mintákat véstek bele.
Összhatásában szép lánnyal hozta össze a sors, aki elég ostoba ahhoz, hogy szolid, de kihívó ruhát öltsön amúgy is feltűnést keltő testére, és ilyen helyre jöjjön fegyver...
Hozzászólások
További hozzászólások »
str ·
Egyik végletből a másikba. Nem rossz az ötlet, de a sattanó lehetne ütősebb is :blush:

preo ·
Nem rossz. Azért szörnyen unalmasak lehetnek ezek a robotnők. Nem hiszem, hogy soká bírnám velük. És vajon hogyan szülnek gyereket?

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: