3. A második találkozás
Cathy boldogan szaladgált a hatalmas házban, hisz ma tölthette első napját a fényben. Vadászni is csak megszokásból ment el szürkületkor. Teljesen el volt havazva. Kacarászott, s táncolt. Olyan boldogságot érzett, mint még sosem; majd a következő kacaj velőtrázó hörgésbe csapott át, s Cathy éles döfést érzett a mellkasán. Lenézett, s egy karó hegye tátongott kifelé testéből. Megfordult. Seth nézett vele szembe, vérben forgó szemekkel.
Cathy térdre csuklott. A fiú szíven találta… Talán maradt még pár perce ahhoz, hogy átgondolja elmúlt 519 évét… Minden egyes porcikájában érezte az emésztő tüzet.
A fiú diadalittasan kihúzta magát, s távozni készült. A következő pillanatban vad morgást hallott. Hátrafordult volna, de fejét még oda sem fordította, már a szemközti falnak csapódva találta magát. Lapockája reccsent, s tompa nyögés hagyta el ajkát. Victorya odarohant Cathyhez, s kihúzta a karát a szívéből.
Időben érkezett. Cathy fájdalmai enyhültek, nagyon sóhajtott s elrohant a házból. Vicky tudta, hogy a nőnek vérre van szüksége a regenerálódáshoz, hát hagyta, hogy menjen. Seth menekülni próbált, de a nő ott termett s balkezével a falhoz nyomta. Seth jóval magasabb volt a nőnél, most mégis alig ért le a lábujja a padlóra. Victorya másik kezében Cathy vérétől bepiszkított karót tartotta. A fiú nem félt. Bátran várta a halált. Tudta, hogy ez vár rá, ha elbukik.
Victorya szorította a fiút s vadul morgott. Gyönyörű macskazöld szemei, most bíborvörösen égtek. Szeme alja elsötétült a haragtól s vörösre festett ajkai közül villogtatta fogait. Dühösen ordított, majd a karót a fiú vállába szúrta s ledobta a földre őt. Seth fájdalmas hangja betöltötte a szobát. Ahogy padlót ért, összecsuklott. Vére patakokban folyt a parkettán. Fogait összeszorította, úgy vergődött a földön.
Vicky leült a bőrfotelbe szemben a fiúval. Whisky-t töltött, s még mindig vörös szemekkel bámulta a fiút. Seth nem értette, miért nem öli meg.
- Miért vagy gyáva? – sziszegte fogai között. – Ölj meg! Ölj már meg! Mire vársz még? – hörögte.
A nő kecses léptekkel odasétált, s leguggolt a fiú feje mellé. Lenyúlt a vértócsához, s ujjaival könnyedén játszadozott a vérrel. Megszorította a fiú vállát, s felemelte.
- Miért akarsz te meghalni? Te akkor halsz meg, amikor én akarom. Ha hagytam volna, anyáddal együtt haltatok volna meg a vámpírtámadásban 20 éve… Most mégis itt vagy. Lehetnél hálásabb is, minthogy ránk támadsz. – s ezekkel a szavakkal kíváncsivá téve a szenvedő fiút, könnyedén a bőrkanapéra hajította.
Lassan odament a fiúhoz, s letépte az inget róla könnyedén. A vállán lévő tátongó sebhelyhez hajolt s megnyalta azt. A fiú elborzadva látta, hogy a nő nyelvének érintésére begyógyul a seb. Erősebbnek érezte magát, mint valaha. Csodálva nézte a nőt, mégis szívből gyűlölte.
Ha nem akarsz lemaradni:
Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!
Legfrissebb történetek:
2024-11-19
|
Novella
Édesanyja és unokabátyja szexualitásának egy kislányra gyakorolt hatása.
2024-11-18
|
Novella
Egy tanárnő igyekszik meggyőzni tanítványát, végül saját csapdájába esik.
2024-11-17
|
Novella
A helyszín Argentína.Miguel és párja Sofia életük versenyére készülnek.Vajon győzelmet vagy...
2024-11-11
|
Egyéb
Carlos mindent kézben tartott... amíg nem találkozott Angelinával…
2024-11-09
|
Merengő
A végtelen univerzumban nehéz megtalálni a körömlakkot, Gininek azonban sikerült. A vörös,...
Friss hozzászólások
Legnépszerűbb írások:
2010-09-23
|
Egyéb
Barbara, Kedves!<br />
A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
The Vampire Story - part3 - A második találkozás
Hasonló történetek
Már több mint háromezer éve vége az Istenek Háborújának. Orudzaburt elpusztították és újra megkezdődhetett a béke kora. Az élet virágzott, a kontinensen áldott béke honolt: felvirágzott ismét a kultúra, a művészetek, s a mindent átható mágia ismét új követőket talált.
Amikor már az élet kezdett visszatérni a mindennapi, megszokott medrébe, s a legöregebbek is csak alig-alig mesélgettek arról a háborúról, amit mindenki igyekezett mihamarabb elfelejteni, hirtelen megkezdődött a Káosz...
Amikor már az élet kezdett visszatérni a mindennapi, megszokott medrébe, s a legöregebbek is csak alig-alig mesélgettek arról a háborúról, amit mindenki igyekezett mihamarabb elfelejteni, hirtelen megkezdődött a Káosz...
- Miféle lények az orkok? Északon semmit sem tudni róluk.
- Félig értelmes szörnyetegek. Testüket fekete szőr borítja, pofájukat kivéve. Szemeik aprók, sunyik és gonoszak. Foguk a hullaevéshez szokott. Beszélni nem tudnak, de a gesztusokat jól értik és az értelmesebbek megtanulják érteni a nyelvek némelyikét. Der Zlameyan állítólag démonokkal keresztezett orkokat hoz létre mágiával, ezek már félelmetesen okosak is tudnak lenni...
- Félig értelmes szörnyetegek. Testüket fekete szőr borítja, pofájukat kivéve. Szemeik aprók, sunyik és gonoszak. Foguk a hullaevéshez szokott. Beszélni nem tudnak, de a gesztusokat jól értik és az értelmesebbek megtanulják érteni a nyelvek némelyikét. Der Zlameyan állítólag démonokkal keresztezett orkokat hoz létre mágiával, ezek már félelmetesen okosak is tudnak lenni...
Hozzászólások