Ha nem akarsz lemaradni:

Értesülj a legfrissebb történetekről első kézből ott, ahol akarod!

BELÉPÉS
REGISZTRÁCIÓ
Legfrissebb történetek:
Az életünk során rengeteg kapcsolatot hozunk létre és szakítunk meg. Ezek olyan utakra sodornak...
Ismeretlenül is kívánom legyen annyi kitartásod és erőd az álmaid megvalósításához mint főszereplőmnek...
Jöjjön egy sokkoló történet az íróasztal fiók mélyéről ami novellaíró versenyt is megjárt.Ugyan...
Kitalát történet
Gini a hármas szobában púderezte az arcát. Az ostromgépek hangja sajnos beszűrődött, a nő...
Friss hozzászólások
Xavierr_00: De jó! Örülök, hogy elnyerte...
2024-10-01 10:46
MILLAn: Most olvastam el az eddigi rés...
2024-09-30 21:12
Xavierr_00: Nagyon tetszett, ma végeztem m...
2024-09-29 20:33
Xavierr_00: Köszönöm! Nagyon Örülök, hogy...
2024-09-29 20:18
Xavierr_00: Köszönöm! Örülök, hogy elnyert...
2024-09-29 20:16
Legnépszerűbb írások:
pff
Barbara, Kedves!<br /> A villamoson láttam meg a nevetésedet, mintha csak Te lennél, akkor...
Legnépszerűbb szerzők:

Tét nélkül

Az álmok sokfélék. Sokan mondják, hogy belső gondolatainkat tükrözi, mások a jövőt látják benne. Lehet rémisztő és kellemes. Az én álmom a halállal együtt a tét nélküli lehetőségeket mutatta meg nekem.
A halállal álmodtam és felnyitotta a szemem.

Azt álmodtam, hogy meghaltam, de újra átélhetem az életem, hogy javítsak dolgokon, amiket máshogy szerettem volna. Abban az időszakban egy nagy szerelem töltötte be az életem, de viszonzatlan volt. Pontosabban a sráccal a szemezésen nem jutottunk tovább, de sokszor megjelent a közelemben, és akkor vég nélkül ment a szemezés. Visszatérve az álmomhoz, arra gondoltam, milyen kár, hogy csak ennyit éltem, még ezer meg ezer dolgot el szerettem volna érni.
Elindultam a sulimhoz, talán az előző napom lehetett, amit átéltem. Az iskolám előtt (ami nem úgy nézett ki, mint a valóságban) ott állt a srác. Úgy nézett ki, mint a kedvenc színészem, de ő volt az. Tudtam. Éreztem. Normális esetben csak besétáltam volna az épületbe, most azonban gondoltam, itt az idő, hogy odamenjek hozzá. Már nincs vesztenivalóm! Az egész nagyon egyszerűen történt. Odamentem, rámosolyogtam és megkérdeztem nincs-e kedve egyszer összefutni, mert régi ismerősök lévén (egy csoportban voltunk egy táborban pár évvel ez előtt) illene találkoznunk. Azt mondta nagyon jó ötlet, szívesen. Röpködtem a boldogságtól!
Eljött a találka ideje, de valamiért anyámék is ott voltak, és végig piszkálták. A történetnek ez a szakasza nekem zavaros! Megpróbáltam visszatekerni az időt, hogy rendbetegyem a dolgot, és szüleim nélkül találkozzunk. Vissza is tekerem és minduntalan próbáltam elkapni a tekintetét, de valahogy sohasem sikerült...
Hasonló történetek
4781
Ismered azt az érzést, amikor rájössz, hogy valaki, valami iszonyúan hiányzik, és nem teljes az életed, mert nem kaphatod meg azt, amire istenigazából vágysz, nem kaphatod meg azt, amitől boldog lehetnél, kis morzsákra futja csak, de ez nem elég, mert a vagy szélviharként tombol benned?
7435
Fél évig volt az elvonón. Zsolt minden nap meglátogatta. Először csak szakmailag karolta fel, de aztán, ahogy Andrea szépsége, és nyugalma kezdett visszatérni, úgy szerettek egymásba. Mikorra a lányt gyógyultnak nyilvánították, tudták, hogy össze fognak költözni. Andrea vissza sem ment a régi lakásába...
Hozzászólások
Mellesleg ·
Mellesleg mi a véleményetek erről a történetről?

Tűzmadár ·
Szeretnék valami jó dolgot mondani, mivel érzem, hogy vágysz rá, de nem tudok…
Talán többet kellene társalognod a szüleiddel…

AmandaAdmin ·
Kedves Felhasználók! A tortenetek csapata új társkereső oldalt indított. Ismerkedés meleg férfiaknak: WWW.BOYSXX.SITE Ismerkedés heteroszexuálisoknak: WWW.TEENSFK.SITE Ezer erotikus történetet gyűjtenek össze ott, vannak ismeretségek és kommunikáció. Meghívjuk Önt, hogy csatlakozzon. Az ingyenes regisztráció továbbra is nyitva áll

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nem akarsz lemaradni: